با ویژگی های انواع لوستر چند ضلعی آشنا شوید

0

با ویژگی های انواع لوستر چند ضلعی آشنا شوید : لوسترها یکی از اجزای مهم در دکوراسیون هر محیط، به خصوص در بخش نورپردازی محسوب می ‌شوند. البته زیبایی آن ها نیز مهم است. آیا تا به حال در مراکز خرید انواع لوستر چند ضلعی را مشاهده کرده ‌اید؟ این سبک از لوسترها طراحی خاص و جالبی دارند که باعث استفاده از آن ‌ها در  محیط های تجاری و خانگی شده ‌است. به همین دلیل ممکن است که کافی‌ شاپ ‌های دنج و زیبایی را دیده ‌باشید که با چراغ آویز چندضلعی تزیین شده ‌اند؛ اما با نام یا ویژگی‌های خاص آن آشنا نباشید.

با ویژگی های انواع لوستر چند ضلعی آشنا شوید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : اگر محیط کار یا منزل شما به سبک مدرن یا صنعتی دکوراسیون شده‌است، به شما پیشنهاد  می کنیم که ضمن اطلاع از ویژگی‌ های این چراغ ‌‌آویزهای زیبا، این مدل را نیز در لیست انتخاب‌ های خود قرار دهید. به این خاطر که هماهنگی و هارمونی جذابی را با چیدمان شما ایجاد خواهند کرد.

انواع لوستر چند ضلعی با چه خصوصیاتی شناخته می ‌شوند؟

لوستر مناسب اتاق یا محل کار شما باید بیشترین تناسب را با دیگر لوازم محیط و دکوراسیون داشته باشد. اگر چیدمان شما مدرن است، انتخاب‌ های زیادی پیش روی شما قرار دارند. لوسترهای مدرن بسیار متنوع هستند و متناسب با سلیقه ‌های مختلف طراحی و تولید می ‌شوند. نکته مهم این است که هر روز شاهد طرح جدیدی از این سبک از طراحی هستیم.

یکی از انواع پرطرفدار این وسایل مدرن، لوسترهای چندضلعی است. خصوصیات این نوع لوستر در تیترهای زیر بیان می ‌شوند.

متریال و نوع طراحی

این سبک از لوسترها از جنس فلز ساخته می‌ شوند. بنابراین بدنه‌ ای محکم و ضد ضربه دارند. از نام این مدل مشخص است که در طرح آن از اشکال هندسی منظم استفاده می ‌شود. با استفاده از این اشکال هندسی معمولا یک حجم توخالی تشکیل خواهد شد که یک لامپ در داخل آن قرار می ‌گیرد. بنابراین این سبک از لوستر مناسب فضاهایی است که در آن نور ملایمی لازم است. البته انواع دیگر آن به صورت سه ‌شعله خطی و سه ‌شعله گرد نیز در بازار وجود دارد.

آویز لوستر امکان تنظیم ارتفاع دارد. در نتیجه، از نظر تطابق با ارتفاع اتاق دچار مشکل نخواهید شد. طراحی و شکل ظاهری این لوستر موجب می‌ شود که در همه محیط ‌های داخلی و خارجی قادر به استفاده از آن باشید. در خانه ‌ها در بخش ‌هایی همچون اتاق ‎خواب، نشیمن، مطالعه، آشپزخانه یا راهرو نصب می ‌شود. علاوه بر این به دلیل نوع طراحی اروپایی و روح صنعتی موجود در این وسیله، انتخاب مناسبی برای کافی ‌شاپ ‌های کوچک و بزرگ، محیط ‌های داخلی و حتی فضای باز است.

این نوع از لوسترها بسیار آسان نصب می ‌شوند و در صورت سوختن لامپ داخل آن، امکان تعویض وجود دارد.

رنگ ‌آمیزی

بعد از طراحی، رنگ یکی از پارامترهای اصلی در زیبایی به شمار می ‌رود. در مورد این سبک از لوسترهای مدرن نیز، تنوع رنگ وجود دارد. رنگ‌ های زیبا و پرطرفداری همچون سفید، طلایی، مشکی و کروم از جمله رنگ ‌هایی هستند که در ساخت این لوسترهای جذاب به ‌کار می‌ روند.

معمولا در ساخت این وسیله از رنگ‌ های بادوامی همچون رنگ الکترواستاتیک استفاده می ‌شود که در برابر عوامل محیطی مختلف و ضربه مقاومت بالایی دارند و تا چندین سال زیبایی و درخشندگی خود را حفظ خواهند کرد.

سخن پایانی

امروزه سبک مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است. بنابراین باید لوازم متناسب با این مدل از دکوراسیون نیز وارد بازار شوند. انواع لوستر چند ضلعی از جمله وسایل دکوراتیو و مدرنی است که در چیدمان جدید قادر به استفاده از آن هستید. این سبک از لوسترها طراحی خاص و صنعتی‌ دارند. بنابراین در محیط ‌های اداری، تجاری یا در کافی ‌شاپ‌ ها بسیار به چشم می ‌خورند.

در این مقاله خصوصیات مختلف ظاهری از جمله رنگ و طرح برای این وسیله بیان شد. در صورتی که استفاده از این سبک برای شما جذابیت دارد، حتما به فروشگاه خوگر سر بزنید. این وب سایت لوازم دکوراتیو مختلفی را عرضه می ‌کند که تنوع فراوان و کیفیت بالا از ویژگی ‌های بارز همگی این لوازم به شمار می ‌رود. ضمن اینکه با امکان خرید اینترنتی انتخاب و سفارش محصولات به سادگی‌ و سهولت انجام می ‌شود.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد