استفاده از نوار لبه اتویی در چه مواردی است؟

0

استفاده از نوار لبه اتویی در چه مواردی است؟ از نوار لبه اتویی برای محافظت از اشیای چوبی خود دربرابر زخمی شدنی و خراش برداشتن استفاده کنید. این محصول در پوشاندن سطح آسیب دیده کابینت یا میز حرف اول را می زند. فکر نمی کنیم که روکش ساده موجود روی سطح میز یا کابینت، پوشانندگی قابل قبولی داشته باشد.

استفاده از نوار لبه اتویی در چه مواردی است؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : زیبایی کابینت و میز شما با نوارلبه محفوظ باقی می ماند. بدین ترتیب لبه های کابینت ها و میزها را نوارلبه می گذارند‌ و با چسب های مخصوص آن، برای اتصال به لبه اشیا استفاده می کنند. با افزودن نوار بر لبه های میز، روکش آن سالم می ماند و دیگر دچار آسیب دیدگی نمی شود.

زیبایی را با اضافه کردن نوار به کابینت هدیه می دهید. همچنین نوارهای محافظ لبه مانع از کنده شدن روکش ام دی اف می شوند. بدین ترتیب طول عمر وسایل شما از جمله میز یا کابینت را افزایش می دهد. چسباندن نوارلبه به میز را دستگاه لبه چسبان بر عهده گرفته است.

اگر تا به حال از نوار لبه های اتویی استفاده نکرده اید، امروز دست به کار شوید و این محصول را خریداری کنید زیرا با کاربردهایی که قرار است در ادامه به شرح آن ها بپردازیم، قطعا مشتاق تهیه آن می شوید. اگر در این زمینه خواهان اطلاعات بیشتری هستید، ما را همراهی کنید.

با کاربردهای نوار لبه اتویی چقدر آشنا هستید؟

نوار لبه های اتویی انواع گوناگونی دارند. از مزایای برجسته نوار اتویی این است که از افراد و کودکان در برابر تماس با لبه تیز میز یا کابینت محافظت می کند. استفاده از نوار لبه امروزه در صنایع چوبی رواج پیدا کرده است.  این نوار کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

کابینت ها را با نوار لبه های اتویی درخشان کنید

بهترین روش برای زیبایی کابینت و جلوگیری از حوادث احتمالی استفاده از نوار لبه است. همچنین اگر نگران این هستید که اعضای خانواده از تماس با وسایل تیزی صدمه ببینند، بهتر است لبه های کابینت ها را در اولویت قرار دهید. همچنین با استفاده از این نوارها دیگر نگران خرابی کابینت خود در برابر رطوبت و ضربات نباشید.

نوار لبه های اتویی از کابینت شما در برابر هرگونه رطوبت، آب، گرما و حتی ضربات مراقبت می کند و ظاهر زیبایی به کابینت های شما هدیه می دهد.

کمدهای منزل را که از یاد نبرده اید

کمدها از آن دسته لوازم منزل به حساب می آیند که هر فردی باید در نگهداری آن نهایت تلاش خود را کند. اگر می خواهید کمد شما در برابر هرگونه ضربه و سایش مقاوم باشد، از نوار اتویی استفاده کنید. این نوارها مقاومت کمد را در برابر گرما و رطوبت دوچندان می کنند.

همچنین با افزودن نوارلبه به کمد، زیبایی منحصر به فردی به آن هدیه می دهید. لبه های تیز کمد ممکن است برای هر فردی خطرناک باشد که این مشکل را نوار لبه های اتویی حل کرده است.

میزها را نباید دست کم بگیرید

شما باید از میزهای منزل خود بسیار مراقبت کنید که دچار آسیب نشوند. اگر میز شما‌ لبه تیزی دارد، ممکن است صدماتی به شما و کودکانتان وارد کند. با وجود تیزی لبه های میز، نوار لبه های اتویی بهترین گزینه برای پوشاندن معایب این لبه ها به حساب می آیند.

نوار لبه های اتویی را چگونه خریداری کنیم؟

برای تهیه این نوارها شما باید فروشگاه معتبر آن را انتخاب کنید. همچنین با خرید از فروشگاه های معتبر از خدمات برجسته آن ها نیز برخوردار خواهید شد. خوگرپلاس بهترین گزینه برای شما‌ست. این شرکت با تضمین کیفیت کالا، مشتریان بی شماری را جذب کرده است.

همچنین بهترین کیفیت نوار لبه را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد. نگران هزینه نیز نباشید. زیرا خوگر مناسب ترین قیمت ها را دارد. ناگفته نماند که بستر خرید آنلاین به صورت اینترنتی نیز در این فروشگاه معتبر فراهم است؛ پس در این اوضاع کرونایی دیگر نگران بیرون آمدن از خانه و خرید حضوری نباشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد