نصب پرده های مختلف توسط کدام خشکشویی ها انجام می شود؟

0

نصب پرده های مختلف توسط کدام خشکشویی ها انجام می شود؟ یکی از انواع خدماتی که توسط خشکشویی ها ارائه می شود، شستشوی پرده است. دلایل اصلی استفاده از خدمات خشکشویی پرده، عدم امکان شستشوی بسیاری از انواع آن ها در منزل است. در بیشتر انواع پرده ها، شستشو در منزل باعث بدقواره شدن و آسیب دیدن آن ها می شود.

نصب پرده های مختلف توسط کدام خشکشویی ها انجام می شود؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : استفاده از مواد شوینده مخصوص در خشکشویی ها از بد فرم شدن و آب رفتن پرده جلوگیری می کند. علاوه بر این، روش شستشوی انواع پرده ها در خشکشویی متفاوت است. به طور کلی استفاده از روش های شستشوی متفاوت در انواع پرده ها، مواد شوینده مخصوص و اتوکشی با استفاده از دستگاه های پیشرفته مهم ترین عوامل استفاده از خدمات خشکشویی پرده است. یکی از نگرانی های اصلی هنگام شستشوی پرده، جداسازی و نصب پس از شستشو است؛ اما در برخی خشکشویی ها خدمات نصب پرده های مختلف نیز ارائه می شود.

ما در این نوشتار به بررسی ساختار برخی پرده ها، لزوم خدمات جمع آوری و نصب آن ها پس از خشکشویی می پردازیم. اگر علاقه مند به اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

اهمیت خدمات نصب پرده های مختلف درخشکشویی ها

نصب بسیاری از انواع پرده ها کار چندان راحتی نیست و نیاز به تبحر و تخصص خاص دارد. گاهی بی تجربگی افراد باعث آسیب دیدگی پرده ها می شود. در بسیاری از مواقع به دلیل پیچیدگی نصب پرده ها، افراد از شستشوی آن ها خودداری می کنند.

در صورتی که خدمات نصب پرده های مختلف توسط خشکشویی ها ارائه شود، افراد بابت نصب مجدد پرده نگرانی نخواهند داشت.

در ادامه این مقاله برخی انواع پرده ها معرفی می شوند. با توجه به جنس و ساختار این پرده ها، برای شما مشخص می شود که چرا استفاده از خدمات شستشو و نصب پرده های مختلف در خشکشویی ها اهمیت دارد.

لطفا در ادامه مطالب نیز ما را همراهی کنید.

نصب پرده های مختلف ؛ پرده زبرا

پرده زبرا، یکی از انواع پرده های جدید است. ساختار این پرده از دو لایه تشکیل شده است که در یک رول باز و بسته می شوند. پارچه مورد استفاده در ساخت این پرده با طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود؛ بنابراین این پرده دارای تنوع رنگ و طرح زیادی است.

امکان کنترل مقدار نور ورودی به خانه نیز از دیگر ویژگی های پرده زبراست. با توجه به این ویژگی ها، این نوع پرده ها پرطرفدار هستند.

با توجه به اینکه جنس پرده زبرا سفت و محکم است و این پرده برخلاف سایر انواع پرده، حالت افقی دارد، شستشوی آن در منزل ممکن نیست. در خشکشویی نیز این پرده به صورت دستی و با روش های خاص شسته می شود.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با این نوع پرده ها این است که پرده به طور کامل در کارخانه مونتاژ می شوند. باز کردن میل پرده و بستن مجدد آن کار آسانی نیست و نیاز به ابزارهای خاص و مهارت دارد؛ بنابراین به نظر می رسد تنها راه ممکن برای شستشوی این نوع پرده ها، سپردن آن ها به خشکشویی باشد.

برخی از خشکشویی های باتجربه و معتبر  مانند خشکشویی آنلاین واش لین علاوه بر شستشو، خدمات نصب پرده های مختلف از جمله پرده زبرا را ارائه می دهند.

خشکشویی پرده لوردراپه

پرده های لوردراپه (Lower drope)، مخصوص مکان های اداری و تجاری است. ساختار این پرده ها به صورت پارچه های عمودی آویزان است. این قطعات عمودی پارچه از یک ریل آلومینیومی آویزان هستند. با استفاده از یک زنجیر یا بند قطعات پارچه کنار زده می شوند و به این طریق مقدار نور ورودی به خانه کنترل می شود.

با توجه به ساختار این نوع پرده ها، متصل بودن زنجیر وار آن و آویزان بودن آن ها از ریل آلومینیومی، بهترین راه شستشوی این نوع پرده ها، سپردن شستشو به یک خشکشویی معتبر است که خدمات جمع آوری و نصب پرده های مختلف را  نیز ارائه دهند.

قطعا جمع آوری و نصب مجدد این پرده ها برای شما زحمت زیادی دارد. علاوه بر این ممکن است به دلیل نداشتن تجربه کافی، حین جمع آوری یا نصب، پرده شما آسیب ببیند.

خشکشویی پرده شید

پرده شید نیز از دیگر انواع پرده های جدید است. این نوع پرده معمولا از جنس پارچه های ضخیم است که توسط یک زنجیر یا بند باز و بسته می شود. استفاده از این نوع پرده ها در زمستان، با توجه به ضخامت پارچه مورد استفاده در آن و جلوگیری از خروج گرما، مقرون به صرفه است.

در این نوع پرده ها، همانند سایر انواع پرده های رولی، امکان افزودن موتور برقی وجود دارد. با توجه به این موضوع، امکان باز و بسته کردن آن از راه دور وجود دارد.

جداسازی و نصب پرده های شید نیز با توجه به برخورداری از کنترل، کار آسانی نیست. بهتر است شستشوی این پرده ها را نیز به خشکشویی هایی بسپارید که خدمات نصب پرده های مختلف را ارائه می دهند.

نصب این پرده ها، برای افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند، شاید دردسر بزرگی به نظر برسد؛ اما  افراد متخصص و باتجربه در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام می دهند.

کلام آخر

در این نوشتار، ساختار برخی از انواع پرده های جدید از قبیل پرده های زبرا، شید و لوردراپه برای شما توضیح داده شد. با توجه به خاص بودن جنس پارچه و اتصالات این نوع پرده ها، جمع آوری، شستشو و نصب این پرده ها کاری تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد.

در صورتی که تنها شستشوی پرده را به خشکشویی بسپارید ولی خودتان بخواهید جمع آوری و نصب آن را انجام دهید، امکان آسیب دیدن پرده وجود دارد. چه بسا با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در دسترس ندارید، جمع آوری و نصب مجدد برای شما امکان پذیر نباشد.

برخی از خشکشویی های با سابقه و شناخته شده، مانند خشکشویی واش لین، خدمات کامل خشکشویی را ارائه می دهند. در واش لین علاوه بر اینکه خدمات خشکشویی انواع منسوجات و لباس ها ارائه می شود، خشکشویی و نصب پرده های مختلف نیز انجام می شود. خدمات جداسازی و جمع آوری پرده ها در واش لین کاملا رایگان است و  برای نصب نیز شما ۳۰ درصد از فاکتور شستشو را می پردازید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد