بهترین مارک سینک ظرفشویی خارجی

0

بهترین مارک سینک ظرفشویی خارجی : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از مطبخ شاپ یکی از وسایل آشپزخانه که در طی روز بار ها و بارها به سراغش می رویم و از آن استفاده می کنیم سینک ظرفشویی است. سینک های ظرفشویی فقط برای شست و شوی ظروف نیست بلکه در نما دادن و زیبایی به آشپزخانه شما بسیار حائز اهمیت است و روز به روز بر تعداد شرکت های تولید کننده سینک افزوده می شود، اما سینک ظرفشویی باید دارای کیفیت و زیبایی باشد. در این محتوا به معرفی  برخی از بهترین مارک سینک ظرفشویی خارجی می پردازیم.

برندهای سینک ظرفشویی خارجی

در این قسمت به برندهای سینک ظرفشویی موجود در بازار می پردازیم که از کیفیت و شکل ظاهری زیبایی برخوردار هستند.

سینک ظرفشویی شاک

شرکت شاک یک شرکت آلمانی است که سابقه در خشانی در تولید انواع سینک های گرانیتی دارد. این کمپانی در ساخت محصولات خود به فکر محیط زیست هم بوده است و از مواد قابل بازیافت و طبیعی استفاده کرده است. این کمپانی خیال خریداران محصولات خود را در خصوص کیفیت کالای تولیدی خود آسوده کرده است چرا که سینک ظرفشویی شاک بدون برداشتن کوچکترین خط و خشی چندین سال در آشپزخانه شما کار می کند. هم چنین تمامی محصولات دارای گارانتی های بلند مدت هستند و خاصیت ضد جرم و لک دارند.

این سینک های ظرفشویی در مدل های مختلف با تعداد لگن های متفاوت، انتی باکتریال بودن، مقاومت در برابر خش،  ظاهر بسیار شیک  و تنوع در رنگ مورد پسند همگان قرار می گیرند و یکی از پرفروش‌ترین آنها، سینک گرانیتی برنزی شاک است. این دقت و نظارت بر ساخت محصولات  باعث شده است که این کمپانی جزو بهترین برندهای دنیا باشد.

 

 

سینک ظرفشویی لتو

سینک ظرفشویی لتو نیز در دنیای امروز طرفداران خاص خود را دارد این سینک ظرفشویی تولید کشور ترکیه است و شرکت لتو سایر محصولات آشپزخانه نیز تولید می کند. سینک ظرفشویی لتو بسیار مرغوب است علاوه بر آن نظارت خوبی توسط کارشناشان در مراحل تولید صورت می گیرد و همیشه در صدد تنوع در ارائه محصولات است که پاسخ گوی سلیقه های متفاوت مشتریان است. با نگاهی به افتخارات دریافتی این شرکت اعم از تجلیل از آن به عنوان تولید بهترین وسایل آشپزخانه تو کار، عضو رسمی سازمان جهانی و … می توان فهمید که محصولات با کیفیتی ارائه داده است.

شرکت لتو محصولات مربوط به سینک  ظرفشویی را ضمانت تعویض های چند ساله قرار داده است که خیال هر مشتری و خریداری را راحت می کند که به مدت زیادی می تواند از این سینک استفاده کند و سینک های ظرفشویی را در جنس های مختلف چون گرانیت، استیل و … تولید می کند.

سینک‌های گرانیتی مکاپا

مدتی است که در کشور ما سینک‌های گرانیتی با برند مکاپا شناخته می‌شوند هرچند ممکن است با برندهای دیگری نیز موجود باشد. مکاپا یکی از برندهای کارخانه تولید لوازم خانگی Tumsan A.S است که از معروف‌ترین محصولات آن سینک گرانیتی مکاپا است و از نظر مقاومت، عدم خط و خش‌پذیری و زیبایی و خاصیت آنتی‌باکتریال بودن بسیار شهرت و محبوبیت دارد.

 

سینک ظرفشویی الیچی

شرکت دیگری که در بازار سینک ظرفشویی با سایر برندهای خارجی رقابت می کند شرکت الیچی می باشد که شرکت تولید کننده آن ایتالیایی است. این شرکت در تولید محصولات خود از متریال های درجه یک استفاده می کند تا رضایت مشتری را به صورت هرچه تمام تر جلب کند. سینک های ظرفشویی گرانیتی این شرکت دارای ویژگی های خاصی می باشد که  می توان به آنتی باکتریال بودن، ضد خش، ضد لک و ضد جرم بودن و مشخصاتی از این قبیل اشاره کرد.

سینک ظرفشویی بوش

سینک ظرفشویی بوش نیز مشتریانش را به خاطر داشتن کیفیت بالایش همیشه راضی نگه داشته است. سینک های این شرکت از انواع گرانیتی، شیشه ای و استیل می باشد که از تنوع طرح و رنگ برخوردار است. این شرکت به تولید سینک های استیل به دو نوع ساده و ضدخش که دارای استحکام و درخشندگی بالایی است، سینک های شیشه ای که از جنس شیشه نشکن است و سینک های گرانیتی که از جنس گرانیت است و خواص ضد خش، آنتی باکتریال، ضد لک و … را دارد، پرداخته است که هر کدام با توجه به سلیقه مشتریان قابل استفاده و اعتماد است.

سینک ظرفشویی بلانکو

یکی دیگر از شرکت هایی که به تولید سینک ظرفشویی پرداخته است شرکت بلانکو  است که آلمانی می باشد. این شرکت اقدام به تولید سینک های گرانیتی  با ویژگی هایی نظیر ضد خش، ضد میکروب، آنتی باکتریال، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر اسید و … کرده است که نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است. تمیزکاری راحت و طراحی مناسب لگن ها استفاده و به کارگیری این محصول را بسیار ساده کرده است. سینک های این شرکت نیز در انواع مختلفی اعم از تو کار، رو کار و … ساخته می شوند و در انواع  گرانیت و استیل تولید می شود و این تنوع در طرح ها باعث جذابیت و زیبایی بخشی به آشپزخانه شما خواهد شد. سینک های این شرکت نیز دارای ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش نیز هستند.

سینک فرامکو

سینک ظرفشویی فرامکو تولید کشور ترکیه است که در انواع تو کار و رو کار ساخته شده است و در دو نوع جنس گرانیتی و استیل به بازار عرضه می شوند. در سینک های استیل از ورقه های با کیفیت با ضخامت های دقیق استفاده می کنند. تنوع در طرح می تواند انتخاب را برای مشتریان راحت تر کند. ضمانت نامه های آن سال ها کیفیت مواد اولیه سینک ظرفشویی را تضمین می کند هم چنین دارای گارانتی ده ساله است و با استاندارد های اروپا هم خوانی و تطابق دارد.

سینک ظرفشویی مونیتا

سینک ظرفشویی مونیتا در طراحی سینک ها و مواد اولیه به کار رفته در آن ها  دقت بالایی دارد و همین پاسخ گوی نیاز مشتریان است. در طراحی برخی از سینک های گرانیتی از کف گرد استفاده کرده است که مانعی برای جمع شدن جرم در آن است. هم چنین بدنه آن از استحکام مناسبی برخوردار است و در مقابله ضربه دوام خوبی دارد و این که از مواد اولیه طبیعی در ساخت آن ها استفاده شده است. این شرکت نیز اجناس خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش نیز دارد. لازم به ذکر است که این سینک ها ساخت کشور ترکیه است.

سخن پایانی

انتخاب سینک می تواند برای افرادی که به فضای آشپزخانه شان اهمیت می دهند بسیار با اهمیت باشد اما باید دقت کنید که علاوه بر زیبایی، محصول انتخاب شده دارای کیفیت لازم نیز باشد. در این مقاله به معرفی برخی از  برند سینک های ظرفشویی خارجی پرداختیم که می تواند شما را در انتخاب محصول با کیفیت راهنمایی کند امیدواریم که در زمان انتخاب سینک ظرفشویی اطلاعات فوق یاری گر شما باشد.

مطبخ‌شاپ، آشپزخانه مدرن شما

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد