چگونه با دکوراسیون داخلی کارکنان یک شرکت را جذب کنیم؟

0

چگونه با دکوراسیون داخلی کارکنان یک شرکت را جذب کنیم؟به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از مکعب لحظه ای مکث کنید و نگاهی به اطراف خود بیندازید. اولین مواردی که در محل کار خود مشاهده می کنید کدامند؟ شاید این مبلمان معاصر، چیدمان باز و بزرگ یا نور طبیعی باشد.

یا شاید آنجا محل استراحت است که در حال حاضر برخی از همکاران شما در آنجا کار می کنند. محل کار شما از هرچه تشکیل شده است، بر احساس، هم اندیشی و کار شما و همکاران تأثیر می گذارد.

اما تأثیر آن در اینجا متوقف نمی شود. طراحی محل کار شما همچنین بر کسانی که از تجارت شما بازدید می کنند، از جمله نامزدهای شغلی شما تأثیر می گذارد. اگر آنها احساس نکنند که به محل کار شما تعلق دارند، به همان اندازه حاضر به پذیرش پیشنهادات شغلی شما نخواهند بود.

چگونه با دکوراسیون داخلی کارکنان یک شرکت را جذب کنیم؟

از طرف دیگر، اگر محل کار شما محیط کاری باشد که کارمندان احتمالی شما آرزو می کنند، می توانید آنها را با ضربان قلب پیروز کنید. در واقع، یک مطالعه از گروه طراحی دکوراسیون مکعب نشان داد که فضای کاری شرکت شما بیش از حقوقی که به شما پیشنهاد می دهد، بر جویندگان کار تأثیر می گذارد. برای جذابیت بیشتر محل کار خود برای نامزدهایی که هدف شما هستند، این مراحل را دنبال کنید:

گسترش و توسعه فراتر از اصول:

 هنگامی که افراد جویای کار بین چندین پیشنهاد شغلی یکی را انتخاب می کنند، مطالعه (mokaabgruop.com) نشان داد که امکانات فیزیکی اضافی مهمترین تأثیر در تصمیم گیری آنها است.

آیا اخیراً به دفتر کار خود نگاه جامع انداخته اید؟

نامزدها وقتی از در دفتر شما وارد می شوند در ابتدا چه می بینند؟

فضایی که به نمایش می گذارید به یک بخش مهم از کل بسته تجربه محل کار تبدیل می شود. برای داوطلبانی که فضای کار شما را در یک نگاه کامل اندازه می گیرند همه چیز باید به همان اندازه چشم نواز باشد. عناصری که در طراحی دفتر کاری خود به کار می برید باید از دوران ماه عسل نیز جذاب تر باشد. به عبارت دیگر، جداول پینگ پنگ را رد کنید (اصطلاح از خرج های بی فایده).

آن دلارها را در جایی سرمایه گذاری کنید که با گذشت زمان به تأثیر مثبت خود ادامه دهند. در اینجا بهترین عناصر طراحی محل کار وجود دارد که نامزدهای ایده آل شما را به خانه می آورد و پس از ورود به سیستم، وفاداری پایدار ایجاد می کند.

استراتژی محل کار خود را بهبود ببخشید و میزان ماندگاری را با استفاده از ابزارهایی افزایش دهید که به تیم های شما کمک می کند تا بهترین کار خود را در سریعترین زمان انجام دهند.

برند تجاری (branding)محل کار:

برای افتخار به شغل و شرکت چیزی بهتر از مارک تجاری برجسته و تمیز در دفتر کار شما نیست. یک برند داخلی قوی و سازگار برای جذب کارمندان عالی و اطمینان از ماندگاری طولانی مدت آنها بسیار مناسب است. بر اساس تحقیقات انجام شده، نام تجاری داخلی که ضعیف اجرا شده است حتی می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

چرا برندسازی این تأثیر را دارد؟ ارتباطات عاطفی که بر مشتری تأثیر می گذارد برای کارمندان نیز نقش مثبتی دارد. برند تجاری چشمگیر می تواند اعتماد را در شرکت ایجاد کند، احساسات مثبتی نسبت به سازمان ایجاد کرده و فداکاری و رضایت شغلی را افزایش دهد. همچنین می تواند کارمندان شما را به مبلغین تجاری تبدیل کند.

 دفتر کار شما باید دارای طراحی مدرن باشد:

 روزگار اتاقهای فرسوده، تنگ و باریک گذشته است. پیشرفت در فناوری و تغییر نگرش به زندگی کاری باعث جذابیت بیشتر دفاتر باز شده است و طراحی دفاتر با کیفیت را به عنوان یکی از ضروریات جذب و حفظ بهترین استعدادها معرفی کرده است.

ایجاد یک طراحی عالی برای دفتر و ارائه انواع فضاهای کاری دشوار نیست.

منابع زیادی برای کمک به شما در درک نیازهای فضایی و ایجاد دفاتر سرگرم کننده و کاربردی که با پیش بینی بیشتر، نیازهای کارمندان را برآورده می کنند وجود دارد.

به عنوان مثال فضاهای مبتنی بر فعالیت (ABW) ، ایستگاه های کاری مختلفی را برای انواع کارهایی که در طول روز انجام می دهند به کارمندان ارائه می دهد. به طور کلی، دور شدن از طراحی سنتی و ساکن، به سود کارمندی می رسد.

تغییر به سمت طراحی مدرن مزایای زیادی برای کارمندان در جهت عملکرد بهتر آن ها دارد. محیط های کاری انعطاف پذیر می توانند از یک تجربه کار در محیط کار مشترک و تیم محور حمایت کنند.

همچنین می تواند باعث افزایش بهره وری، افزایش ارزش مردم و سهم مردم شود. در واقع، طبق گزارش مزایای دولت از تنظیمات کار انعطاف پذیر ، ۷۸٪ از کارمندان گفتند که تنظیمات کاری انعطاف پذیر باعث بهره وری بیشتر آنها می شود.

سخن پایانی:

دفاتر باز با طراحی عالی محیطی طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهند. طراحی در این فضاها می تواند از نور طبیعی، فضای باز و طراحی داخلی دلپذیر نهایت استفاده را ببرد. این عناصر مفید به طور رسمی در استاندارد ساختمان شناخته شده اند، که برای تأیید محیط های ساختمانی که بهترین پیشرفت را برای سلامت انسان در محیط های اداری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد