جذاب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری

0

جذاب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری : جذاب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری برای تغییر این محیط اهمیت زیادی دارد. تغییرات دکوراسیون در محیط اداری باعث تنوع بخشیدن به محیط می شود و انگیزه افراد را با امنیت و آرامش بیشتر برای انجام کار بالا می برد.

جذاب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پارتیشن اداری جذاب عامل موثری بر این رویکرد است؛ زیرا علاوه بر تغییر و بهینه کردن فضا به زیبایی محیط نیز کمک می کند. مدل ها و رنگ های مختلف این محصول با سلیقه هر فرد سازگار است.

در محیط های اداری از انواع مختلف پارتیشن شیشه ای، چوبی، استیل وغیره استفاده می شود. در ادامه با پارتیشن های اداری بیشتر آشنا می شوید.

با جدیدترین پارتیشن های اداری آشنا شوید!

با در نظر داشتن اینکه پارتیشن های اداری در مدل های مختلف تولید می شوند، برای خاص بودن این پارتیشن ها در محیط اداری خود با طراحی سفارشی، جذاب ترین پارتیشن های اداری را داشته باشید.

دکوراسیون اداری با در نظر داشتن دید بصری و تسلط بر محیط باید حریم امنی برای کارکنان ایجاد کند. به نحوی که کارکنان علاوه بر آرامشی که در آن محیط دارند از فضا نیز لذت ببرند و انرژی مضاعف برای کار داشته باشند.

پارتیشن های اداری با داشتن شکل ها و انحناهای مختلف، جنس متفاوتی نیز دارند. جنس هر محصول ُبراساس سلیقه افراد انتخاب می شود.

پارتیشن ریلی یا جمع شونده

این پارتیشن به دلیل عملکردی که دارد در ادارات کاملا کاربردی است؛ زیرا علاوه بر تقسیم بندی محیط این قابلیت را دارد که هر زمان جمع شود و محیطی باز را ایجاد کند.

پارتیشن جمع شونده به عنوان جدیدترین پارتیشن های اداری امکان خصوصی کردن محیط را در جلسات مهم دارد. از طرفی با عایق صدایی که ایجاد می کند سروصدای محیط اطراف را می گیرد.

جنس این پارتیشن نسبت به سلیقه افراد به صورت پارچه ای یا چوبی تولید شده است. با در نظر داشتن کارکرد آن در محیط، جنس پارتیشن انتخاب می شود.

این محصول در زمان باز بودن به صورت ثابت مانند یک دیوار نشان داده می شود و متحرک بودن آن برای عموم مشخص نیست.

پارتیشن اداری یک تکه

پارتیشن یک تکه در فضاهای مختلف اداری به صورت سرتاسری مانند یک دیوار قرار می گیرد. به طوری که افراد هیچ دیدی به اطراف نداشته و امنیت زیادی نسبت به محیط دارند. این نوع پارتیشن با ترکیب چوب نیز به کار می رود که ساده نباشد.

جدیدترین پارتیشن های اداری یک تکه، یک صفحه گچی بین دو صفحه پلیمری از جنس پلاستر بورد هستند. صفحات به کار رفته در این پارتیشن طبق سفارش مشتری برش داده می شود و هر صفحه با فریم هایی از جنس آلومینیوم محکم می شوند.

نکته قابل توجه این محصول با در نظر داشتن جنس آن، مقاومت در برابر آتش سوزی است و نگرانی این موضوع را برای افراد در محیط های اداری کاهش می دهد. از طرفی پارتیشن های یک تکه در رنگ ها و طرح های مختلف طبق سلیقه هر فرد تولید می شود.

پارتیشن های چوبی

این محصول با جلوه ای از طبیعت و با داشتن کاربردهای بسیار به عنوان جدیدترین پارتیشن های اداری معرفی می شود. به همین دلیل در فضاهای ورودی جذابیت خاصی را برای محیط به ارمغان می آورد.

پارتیشن های چوبی از جنس الوار، ام دی اف و نئوپان تولید می شوند. هر کدام از این انواع به صورت حکاکی شده با طرح های مختلف قابل سفارش است.

این پارتیشن برای خلاقیت بخشیدن به فضای اداری به صورت ترکیبی با انواع دیگر پارتیشن ها قابل استفاده است؛ زیرا باعث زیبایی محیط می شود و نصب آن راحت است.

پارتیشن چوبی به دلیل مقاومتی که دارد به صورت قفسه بندی نیز به کار می رود که با قرار دادن گلدان های طبیعی، نصب چراغ های تزیینی برای نورپردازی یا فایل های اداری روی آنها جذابیت محیط را چند برابر می کند.

پارتیشن های شیشه ای

این نوع پارتیشن به دلیل جنسی که دارد دید وسیعی به بقیه محیط می دهد. پارتیشن های شیشه ای در ترکیب با جنس های دیگر مانند چوب، استیل وغیره جذابیت بیشتری در فضای به کار رفته ادارات مدرن پیدا می کند.

جدیدترین پارتیشن های اداری شیشه ای به صورت دو جداره و سه جداره در محیط های اداری قابل استفاده است. به کار بردن هر کدام عایق صدایی برای محیط می شود و جلوی سروصدا را می گیرد. بنابراین آرامشی را به افراد در این قسمت از فضای اداری می دهد که روی کارشان تسلط کافی داشته باشند.

این محصول در فضاهای کوچک اداری کاربردهای زیادی دارد؛ زیرا شیشه باعث گرفتگی بیشتر فضای کوچک نمی شود؛ حتی فضا با پارتیشن جدا می شود و بازتر به نمایش در می آید.

پارتیشن های استیل

این پارتیشن در محیط های انبار، کارخانه وغیره که ظاهری صنعتی به فضا می دهد، کاربرد بیشتری دارد. به دلیل امنیت بالایی که در برابر ضربه و آتش سوزی دارد در محیط های دیگر نیز استفاده می شود.

بنابراین این نوع پارتیشن در مشاغلی که خطرپذیری و حساسیت بالایی نسبت به امنیت محیط دارند در نظر گرفته می شود.

پارتیشن های استیل برای جذابیت محیط در ادارات به صورت ترکیبی با جنس های مختلف دیگر مانند شیشه یا چوب و به صورت تمام پارتیشن یا نیمه پارتیشن استفاده می شود.

این محصول به لحاظ نظم دهی و انواع شکیلی که در طرح و رنگ دارد محیط اداری را شیک و جذاب می کند. از طرفی با هزینه مقرون به صرفه پارتیشن های استیل، فضایی جدید و جذاب را برای محیط اداری خود ایجاد می کنید.

سخن آخر

در محیط های اداری به کار بردن پارتیشن ها باعث روحیه بخشی به محیط ضمن بهینه بودن فضا می شود. با در نظر گرفتن خلاقیت نسبت به پارتیشن های موجود در بازار، محیطی جذاب را برای کارکنان داشته باشید.

این فضاها انرژی زیادی به افراد می دهد که لازم است برای انتخاب مدل، جنس و رنگ پارتیشن سلیقه به خرج دهید. از جدیدترین پارتیشن های اداری به سادگی برای تنوع بخشیدن به محیط و دکوراسیون اداری خود استفاده کنید.

از این رو ساویس انواع جدیدی از پارتیشن های اداری را برای شما طراحی و تولید کرده است. برای مشاهده نمونه های مورد نظر خود به قسمت فروشگاه سری بزنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد