انواع طرح صندلی اپن خانگی چیست؟

0

انواع طرح صندلی اپن خانگی چیست؟: امروزه بر حسب تنوع گسترده ای که در طراحی و رنگ های خاصی که در اپن آشپزخانه ها به کار می رود، شاهد طرح های مختلفی از صندلی اپن خانگی نیز هستیم.

امروزه خرید صندلی اپن بیش از پیش رواج یافته است. از آن طرف، با گسترش شبکه ارتباطات و راحتی خریدهای آنلاین، خرید اینترنتی صندلی اپن نیز رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

انواع طرح صندلی اپن خانگی چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته بر حسب کارایی اپن آشپزخانه ها معمولا کسی به فکر استفاده از صندلی مخصوص اپن آشپزخانه نمی افتاد.

با این حال با افزایش عرض و تغییر شکل اپن ها به فرمی زیباتر و کارآمد تر لزوم خرید صندلی های مخصوص اپن بیش از پیش به چشم آمد.

تنوع طرح های صندلی اپن و زیبایی چشمگیر این صندلی ها، باعث شده است که دست خریداران و علاقه مندان به این صندلی ها برای انتخاب بهترین مدل برای خانه خود بسیار باز باشد.

صندلی اپن خانگی که نسبت به صندلی های معمولی ناهار خوری دارای عرض کمتر، ظرافت و ارتفاع بیشتری هستند، بهترین گزینه برای اپن آشپزخانه به حساب می آید.

ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با به روزترین و زیباترین انواع صندلی مخصوص اپن آشپزخانه آشنا کنیم.

انواع مدل های صندلی اپن خانگی از لحاظ جنس و ظاهر

پیش از آغاز این بخش لازم است از شما دعوت کنیم در صورتی که قصد خرید صندلی اپن را دارید از قسمت فروشگاه سایت معتبر خوگر بازدید کنید.

شما در این سایت با تنوع گسترده ای از انواع صندلی اپن در جنس ها، طرح، رنگ ها و اندازه های مختلف با قیمت های مناسبی روبرو می شوید.

شما این فرصت را دارید که پس از انتخاب، اقدام به خرید اینترنتی صندلی اپن کنید. به این ترتیب از گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای تیم متخصص خوگر بهره مند می شوید و در سریع ترین زمان ممکن، صندلی های خود را درب منزل تحویل می گیرید.

حال در این بخش ما انواع طرح های صندلی اپن خانگی را با دسته بندی منظم بر اساس ظاهر، جنس و متریال به کار رفته در ساخت و همینطور آپشن های این صندلی ها برای شما توضیح می دهیم. انواع مدل های این صندلی ها به شرح زیر هستند.

صندلی اپن چوبی

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع صندلی اپن، صندلی اپن چوبی است. صندلی اپن چوبی با جنس ها و همین طور رنگ های مختلف چوب شناخته می شود.

کیفیت ها و جنس هایی همچون چوب گردو، چوب افرا، راش، بلوط و توسکا از جمله معروف ترین و پرکاربردترین چوب ها در ساخت انواع صندلی اپن خانگی به حساب می آیند.

صندلی های اپن چوبی به نسبت کیفیت بالا، زیبایی خیره کننده و دوام یا مقاومت مناسبی که دارند، طرفداران بسیار زیادی دارند. همچنین به علت زیبایی، درخشندگی و حالت لوکس صندلی های چوبی، قیمت بیشتری نسبت به دیگر صندلی ها دارند.

صندلی های اپن چوبی در رنگ های مختلفی همچون سفید، خاکستری، قهوه ای روشن تا شکلاتی و حتی مشکی برای مشتریان در دسترس هستند.

تنوع و گستردگی بالا در رنگ و جنس های چوبی باعث شده است که دست مشتریان در انتخاب مناسب ترین مدل های صندلی اپن خانگی برای دکوراسیون خانه خود بسیار باز باشد.

طراحی این صندلی ها به گونه ای است که تنه و پایه های آن کاملا چوبی است و بنا به سلیقه سازنده از پارچه و چرم نیز در ساخت آن استفاده می شود.

صندلی اپن فلزی

از ویژگی های بارز این نوع صندلی اپن، پایه ها و تنه فلزی از جنس آلومینیوم یا استیل است.  این مدل صندلی های اپن بسیار محکم و مقاوم بوده و معمولا دارای ویژگی های زیادی همچون دسته تنظیم ارتفاع و چرخش ۳۶۰ درجه هستند.

این مدل صندلی در خانه های مدرن و ادارات کاربرد فراوانی دارد. در بخش نشیمن صندلی اپن خانگی فلزی نیز از جنس های چرمی بسیار شیک یا پارچه های ظریف و زیبا استفاده می شود و تنوع رنگی بالایی دارند.

قیمت این صندلی ها به نسبت مدل های چوبی مناسب تر است.

صندلی اپن پلکسی گلاس

خرید صندلی اپن پلکسی گلاس یکی دیگر از نمونه هایی است که افراد در خانه هایی با دکوراسیون مینیمال و مدرن از طرفداران پر و پا قرص آن به شمار می روند.

جنس به کار رفته در ساخت این صندلی، ورق پلی متیل متاکریلات (Poly methyl methacrylate: PMMA) یا همان آکریلیک گلاس است.

این جنس در واقع یک پلاستیک بسیار محکم و به شکل شیشه یا آینه است. از این جنس در ساخت پله های شیشه ای، دیوار های آینه ای و انواع پایه های صندلی که ظاهر مشابه شیشه دارد، به کار می رود.

قابلیت رنگ پذیری این جنس بسیار بالا است و صندلی اپن خانگی از جنس پلکسی گلاس از زیباترین مدل ها به شمار می رود.

انواع مدل های صندلی اپن از لحاظ ویژگی ها

حال که به معرفی انواع صندلی اپن مخصوص خانگی از لحاظ جنس و متریال به کار رفته در ساخت، پرداختیم لازم است شما را با انواع مدل از لحاظ طراحی و قابلیت ها نیز آشنا کنیم.

  • صندلی اپن پشتی دار و بدون پشتی: بعضی از مدل های صندلی اپن هیچ پشتی، دسته و تکیه گاهی ندارند و این عامل آنها را از صندلی های دارای پشتی و دسته متمایز می کند. پشتی انعطاف پذیر و مقاوم از مهم ترین ویژگی ها برای صندلی اپن خانگی به حساب می آید.
  • صندلی اپن چرخدار: یکی دیگر از مهمترین تفاوت ها در خرید صندلی اپن را پایه های صندلی تشکیل می دهد. بسیاری از صندلی ها دارای پایه های چرخ دار هستند که جابجایی و انتقال آنها به بخش های مختلف خانه و آشپزخانه را راحت تر می کند. مدل های دیگر نیز بدون چرخ بوده و برای جابجایی لازم است آن را از زمین بلند کنید.
  • صندلی اپن گردون: یکی از مهمترین آپشن های صندلی اپن، قابلیت چرخش نشیمن صندلی است. تفاوت این مدل صندلی اپن زمانی برای شما روشن می شود که نیاز داشته باشید برای مشاهده تلویزیون یا کارهای دیگر بدون زحمت به پشت بچرخید. بسیاری از مدل های صندلی اپن خانگی این ویژگی را ندارند.
  • صندلی اپن دارای هندل تنظیم ارتفاع: این مدل صندلی های اپن نیز این امکان را به افراد می دهند که به راحتی با کمک هندل زیر نشیمن صندلی، آن را برای دستیابی به ارتفاع مناسب بالا یا پایین ببرند.

سخن آخر

امروزه با افزایش علاقه مردم به نصب اپن در آشپزخانه ها، نیاز به خرید صندلی اپن نیز بیشتر شده است. صندلی اپن دارای ارتفاعی بیشتر از صندلی های معمولی ناهار خوری است و از این رو کاملا متناسب با ارتفاع اپن ساخته شده اند.

صندلی های اپن خانگی دارای تنوع و انواع بسیار گسترده ای هستند.

این صندلی ها از لحاظ شکل ظاهری، آپشن های موجود، رنگ، جنس و متریال به کار رفته در ساخت و دیگر ویژگی ها با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند.

همانطور که می دانید انتخاب و خرید اینترنتی صندلی اپن یک موضوع کاملا سلیقه ای به حساب می آید. ما در این مقاله انواع صندلی اپن خانگی را به طور کامل برای شما عزیزان شرح دادیم.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی صندلی اپن و بررسی تنوع گسترده محصولات ما را دارید، از قسمت فروشگاه سایت معتبر خوگر بازدید کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد