ابعاد صندلی و نیمکت اپن را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

0

ابعاد صندلی و نیمکت اپن را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟: امروزه استفاده گسترده از اپن های آشپزخانه، این سوال اساسی را در ذهن افرادی که قصد خرید صندلی اپن دارند به وجود می آورد که “ابعاد صندلی و نیمکت اپن را بر چه مبنایی انتخاب کنیم؟”

ابعاد صندلی و نیمکت اپن را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته شاید کمتر خانه ای را با صندلی های زیبا، شیک و ظریف اپن مشاهده می کردیم. اما با افزایش علاقه مردم به دکوراسیون های جدید و مدرن، خرید حضوری یا خرید اینترنتی صندلی اپن نیز افزایش یافت.

این صندلی یک وسیله ظریف و بلند است که نسبت به صندلی های معمولی ناهارخوری ارتفاع بیشتر و عرض کمتری دارد.

صندلی و نیمکت اپن در تنوع مختلفی به مشتریان عرضه می شوند و افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به تهیه و خرید مدل های مورد نظر خود در ابعاد مختلف می کنند.

در این مقاله قصد داریم به شما در رابطه با چگونگی انتخاب ابعاد نیمکت یا صندلی اپن توضیح خواهیم داد که کاملا برای اپن یا کانتر آشپزخانه شما مناسب باشد.

معیار های انتخاب ابعاد صندلی و نیمکت اپن

برای انتخاب مناسب ترین صندلی اپن از لحاظ ابعاد و اندازه، لازم است به موارد و معیار های زیادی همچون زیبایی، استحکام و موارد دیگری در کالای مورد نظر خود توجه کنید.

در ادامه به بررسی این معیارها پرداخته ایم و از این نظر شما را با مهم ترین نکات مورد توجه هنگام خرید آشنا خواهیم کرد.

ابعاد اپن یا کانتر آشپزخانه

یکی از مهمترین عواملی که در خرید صندلی اپن یا نیمکت اپن باید مد نظر داشته باشید، ابعاد اپن یا کانتر آشپزخانه شما است. ارتفاع رایج اپن های آشپزخانه معمولا چیزی بین ۸۰ تا ۱۱۰ سانتی متر متغیر است.

همین عامل باعث می شود که صندلی های معمولی ناهار خوری که دارای ارتفاع ۴۰ تا ۴۵ سانتی متری هستند، از لیست صندلی های مناسب اپن خط بخورند.

صندلی و نیمکت اپن باید ارتفاعی داشته باشد که شکم کاربران دقیقا مماس با سطح میز بوده و از آن کوتاه تر یا بلندتر نباشد. در این حالت افراد نهایت دسترسی را به اپن داشته و به راحتی از سطح آن استفاده خواهند کرد.

از این رو در خرید اینترنتی صندلی اپن حتما باید ارتفاع اپن یا کانتر آشپزخانه خود را اندازه گرفته و برمبنای آن اقدام به سفارش کالای مورد نظر خود کنید.

از طرفی علاوه بر ارتفاع باید به طول و عرض اپن خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که نیمکتی تهیه کنید که از طول اپن شما بلندتر باشد، نیمکت از لبه های اپن بیرون زده و حالت بدی به خود خواهد گرفت.

همچنین پایه های صندلی و نیمکت اپن نیز در این زمینه نقش اساسی را ایفا می کنند. بعضی پایه های صندلی اپن از پایین نشیمن تا سطح زمین گشوده شده و فضای بیشتری از کف را اشغال می کنند.

به این ترتیب ممکن است در هر سمت اپن، تعداد محدودی از آن قرار بگیرند.

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی

یکی از آپشن هایی که اختلافات جزئی در قد و ارتفاع را جبران می کند، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی اپن است. این ویژگی منحصر به فرد یکی از بهترین مزایای صندلی های اپن به حساب می آید.

در صورتی که ارتفاع اپن آشپزخانه شما بلندتر یا حتی کوتاه تر از آن چیزی بود که انتظار داشتید، با هندل دستی تنظیم ارتفاع این نقص به راحتی برطرف خواهد شد.

از این رو یکی از مواردی که هنگام انتخاب صندلی و نیمکت اپن بهتر است در نظر بگیرید، قابلیت تنظیم ارتفاع است.

مساحت آشپزخانه

مساحت و ابعاد آشپزخانه نیز یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب ابعاد نیمکت و صندلی اپن است. برای آشپزخانه هایی که فضای محدود تری داشته و به اندازه کافی شلوغ هستند، بهتر است از صندلی های ساده، بسیار عریض و محکم استفاده کرد.

این صندلی ها فضای محدودی را اشغال می کنند و در کنار یکدیگر با فاصله کوتاه و مناسب قرار می گیرند، بدون اینکه به هم برخورد کنند.

از این رو یکی از مهمترین موارد، خرید صندلی و نیمکت اپن خاصی است که ابعاد مناسب آن باعث شود بدون برخورد به آن ها در آشپزخانه به کارهای خود برسید.

سخن آخر

هنگام انتخاب بهترین مدل صندلی اپن، علاوه بر فاکتورهایی همچون زیبایی، کیفیت و رنگ، لازم است به ابعاد صندلی اپن مورد نظر نیز توجه کنید.

در این میان عوامل متعددی در تعیین مناسب ترین ابعاد و اندازه برای صندلی و نیمکت اپن نقش دارند. عواملی همچون ابعاد اپن آشپزخانه، اندازه، متراژ و استایل آشپزخانه، قد کاربران و عوامل دیگر از جمله این موارد هستند.

ما در این مقاله به طور کامل به توضیح این عوامل و تاثیر آن ها در انتخاب ابعاد مناسب نیمکت و صندلی اپن پرداختیم.

برای خرید صندلی اپن و بررسی موارد بیشتر در دسته بندی های بسیار گسترده و متنوع محصولات، از شما دعوت می کنیم از فروشگاه خوگر بازدید کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد