آیا وکیل در ثبت برند روند ثبت را سریع تر می کند؟

0

آیا وکیل در ثبت برند روند ثبت را سریع تر می کند؟ در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که از وکیل در ثبت برند استفاده کنید؛ زیرا به شما کمک می کند که مراحل پیش رو را با سرعت بالاتری طی کنید.

آیا وکیل در ثبت برند روند ثبت را سریع تر می کند؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برخی از افراد ممکن است تجربه ای در ثبت انواع برند نداشته باشند و اطلاعات دقیقی از مدارک، مراحل هزینه ها، تکمیل فرم اظهارنامه، انتخاب نام برند و تصویر آن نداشته باشند. تمامی این مراحل ممکن است با مانعی برخورد کنند که شما را از دیگر رقبا عقب بیاندازند و سرعت کار را پایین بیاورند.

بنابراین بهره گیری از یک وکیل مجرب و دلسوز کمک شایانی به شما می کند که به ثبت برند بپردازید. اگر در این زمینه سوالی داشتید، سعید شهبازی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد.

آیا وکیل در ثبت برند تاثیر گذار است؟

در حال حاضر تمامی مراحل ثبت برند به صورت اینترنتی انجام می شود که فواید و معایبی دارد. یکی از معایب آن، عدم مراجعه حضوری متقاضیان به اراده ثبت علائم تجاری است؛ زیرا اشخاصی که تجربه ثبت ندارند به مشکل می خورند.

ثبت علائم تجاری دارای چندین مرحله مختلف است که نیاز به تجربه و دقت بالایی دارد. بارها اتفاق افتاده است که متقاضیان بی تجربه، چندین بار فرم اظهارنامه آن ها رد شده و هزینه های پرداختی نیز از بین رفته است. همین امر علاوه بر اتلاف وقت، باعث می شود که هزینه های گزافی را نیز متحمل شوید.

در این مرحله بهترین کار انتخاب یک وکیل در ثبت برند است. این افراد با تخصصی که دارند از صفر تا صد مراحل در کنار شما هستند و تمامی امور ثبتی را بدون اتلاف وقت و هزینه انجام می دهند.

چرا باید از یک وکیل در ثبت برند بهره بگیریم؟

ثبت برند و علائم تجاری بخشی از حقوق مالکیت صنعتی است. با این حساب بهره گیری از یک وکیل در ثبت برند به شما کمک شایانی می کند؛ زیرا وکیل یک شخص متخصص و حرفه ای است که بر تمام مراحل ثبت برند و مالکیت صنعتی تسلط کامل دارد و در این امر کارآزموده است.

بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل ماهر و متخصص در فرآیند ثبت برند به شما کمک می کند که مراحل پیش رو را با دقت تمام طی کنید و از اتلاف وقت به دلیل رد شدن درخواست شما جلوگیری می شود.

جالب است بدانید برند و فعالیت تجاری که به ثبت می رسد، برای شما احترام و محبوبیت خاص و ویژه ای می آورد. به وسیله برند خود به راحتی توسط مشتریان شناسایی شده و از حقوق مادی و معنوی ثبت علائم تجاری برخوردار می شوید.

ثبت برند به شما کمک می کند که محصولات خود را به آسانی به فروش برسانید. بنابراین وکیل در ثبت برند قادر است راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد که نام و علامت تجاری خود را به ثبت برسانید و از حمایت های قانونی دولت بهره مند شوید.

لازم به ذکر است برندی که ثبت نشده باشد به طور آزادانه از جانب دیگران قابل استفاده است و کسی توانایی مقابله با آن را ندارد.

نکات جانبی

توجه داشته باشید تقریبا بیشتر افراد حقیق یا حقوقی در حوزه فعالیت خود تجربه و دانش دارند و اطلاعات کاملی در زمینه ثبت برند ندارند، بنابراین امروزه موسسات حقوقی زیادی هستند که در زمینه ثبت علائم تجاری قادر به راهنمایی متقاضیان بوده و به عنوان نماینده قانونی آنان مشغول به فعالیت می شوند.

برخی از افراد نگران این هستند که چگونه اطلاعات شخصی خود را در اختیار وکیل یا نماینده قرار دهند، اما چندان نگران نباشید. وکیل باید امین و رازدار شما باشد. بنابراین به او اعتماد کامل کنید. همچنین متقاضی قادر است حدود اختیارات وکیل خود را تعیین کند. با این حساب نماینده قانونی اجازه ورود به خارج از محدوده خود را ندارد.

وکالت در دو حالت مطلق و مقید صورت می گیرد. در حالت اول، وکیل در ثبت برند وظیفه رسیدگی به تمام مسائل مالی و حقوقی ثبت برند را دارد. در صورتی که در حالت دوم تنها قادر به انجام یک عمل مشخص و تعیین شده است. هرچند که در این میان حرف اول را وکیل زیرک و باهوش می زند!

توجه داشته باشید اگر خواستار این هستید که کارتان سریعتر پیش رود باید وکیلی را انتخاب کنید که پیگیر، سخت کوش، دارای رزومه مفید، مورد اعتماد، زیرک و باهوش باشد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به تاثیر وکیل در ثبت برند بپردازیم. اگر قصد دارید که مراحل ثبت علامت تجاری شما بدون اتلاف وقت و هزینه پیش رود، توصیه می کنیم از یک وکیل ماهر، با تجربه، سخت کوش و رازدار بهره بگیرید.

اشخاص نابلد زیادی هستند که به دلیل عدم تجربه در ثبت برند، بارها درخواست آن ها رد شده است و هزینه زیادی را از دست داده اند.

وکیل به شما کمک می کند که اظهارنامه ثبت برند را به دقت تکمیل کرده و اسامی منحصر به فردی را برای نام برند خود انتخاب کنید. همچنین به راحتی قادر به گرفتن استعلام برای نام تجاری شماست.

موسسه حقوقی سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری، در تمامی مراحل حقوقی قادر به کمک رسانی به شما عزیزان است و اطلاعات کاملی را از خدمات وکیل ثبت برند در اختیارتان قرار می دهد. با برقراری تماس با شماره های موجود در سایت، پاسخ سوالات خود را در خصوص ثبت برند و علائم تجاری جویا شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد