مراحل ثبت شرکت در انگلیس از زبان کارشناسان!

0

مراحل ثبت شرکت در انگلیس از زبان کارشناسان! ثبت یک شرکت در خارج از کشور برای فعالیت های بین المللی یکی از اهدافی است که شرکت ها و سرمایه داران به آن فکر می کنند. ثبت شرکت در انگلیس با شرایط کم نظیر و بسیار ساده تری از برخی از کشور ها انجام می پذیرد. در این مقاله سعی داریم شما را با مراحل ثبت شرکت در انگلیس آشنا کنیم.

مراحل ثبت شرکت در انگلیس از زبان کارشناسان!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ورود سرمایه خارجی به کشور ها از جمله اهداف هر دولتی است که در پیشرفت آن کشور تاثیر بسزایی دارد. کشور انگلستان نیز برای ایجاد زمینه فعالیت کشور ها قوانینی را در نظر گرفته است.

ما در سایت ثبت فردا همراه با کارشناسان خبره بررسی خواهیم کرد که ثبت شرکت در انگلیس برای شروع فعالیت یک کسب و کار مناسب خواهد بود یا خیر. با ما همراه باشید.

مراحل ثبت شرکت در انگلیس چگونه است؟

باید بدانیم که ثبت شرکت در کشور انگلستان به نسبت کشورهای دیگر با جنبه اقتصادی موفق، به سرعت و به آسانی انجام می پذیرد، به شرط آن که شرایط لازم را برای این منظور فراهم آورید.

برای آگاهی هر چه بیشتر از ثبت شرکت در انگلستان در این مبحث به اتفاق مراحل ثبت شرکت در این کشور و چگونگی آن را مرور می کنیم.

ارائه طرح اقتصادی

برای ثبت شرکت در انگلستان باید مراجع ثبتی را از سود آوری فعالیت اقتصادی خود برای این کشور مطمئن سازید. در صورتی به شما مجوز ثبت داده خواهد شد که طرح دارای جوانب مثبت برای اقتصاد کشور بوده و با منافع کشور و شهروندان منافاتی نداشته باشد. این طرح به عنوان طرح اولیه اقتصادی در پرونده شما به ثبت خواهد رسید.

انتخاب نام شرکت

یکی از موارد مهم در مراحل ثبت شرکت در انگلیس انتخاب نام شرکت است. در این موضوع باید به قوانین ثبت شرکت در انگلیس آگاه باشیم. از جمله این قوانین تکراری نبودن نام است که باید رعایت شود. در صورت قبول نام از سوی مراجع ثبتی، نام تایید می شود و برای ما مورد استفاده خواهد بود.

تهیه اسناد و مدارک برای ثبت

همانند دیگر کشور ها برای ثبت شرکت در کشور انگلستان نیز اسناد و مدارکی مورد نیاز است. مدارک احراز هویت و فعالیت شرکت به این شرح است.

  • تصویر اسکن شده پاسپورت سرمایه گذاران؛
  • در صورت نبود پاسپورت تصویر و ترجمه رسمی شناسنامه سهامداران؛
  • ترجمه و تایید رسمی یک مدرک دولتی نظیر قبوض یا غیره به نام سهامداران؛
  • پرداخت تعرفه های هزینه ای.

انتخاب نوع شرکت

بر اساس تصمیم مدیران و صلاحدید آنان، با در نظر گرفتن فعالیت شرکت، نوع آن انتخاب خواهد شد. در کشور انگستان شرکت ها در قالب گوناگون شکل می گیرند. از جمله شرکت هایی که قابلیت ثبت در انگلیس را دارند به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود؛
  • ثبت شرکت سهامی عام؛
  • ثبت شرکت همکاری با مسئولیت محدود؛
  • ثبت نمایندگی.

چگونگی سرمایه اولیه

واحد پول کشور انگلستان پوند است و میزان سرمایه بنا بر نوع شرکت متفاوت است. این مبلغ حداقل به میزان ۵ هزار پوند خواهد بود. درصدی از مبلغ سرمایه نیز باید به حساب بانکی سرمایه گذاران واریز شده که از وجود سرمایه حقیقی اطمینان حاصل شود.

انتخاب سهامداران و مدیران شرکت

انتخاب شریک سرمایه گذار و مدیر برای شرکت از اهم تصمیمات است. یکی از قوانینی که مراحل ثبت شرکت در انگلیس را آسان می کند، امکان ثبت شرکت با تنها یک نفر است. البته این موضوع تنها به ثبت شرکت با مسئولیت محدود در این کشور اختصاص پیدا می کند.

همچنین سهامدار و مدیر در این نوع شرکت یک نفر است. بنابراین برای افرادی که شریک تجاری ندارند زمینه مناسبی برای فعالیت اقتصادی وجود دارد.

آدرس پستی معتبر

واحد حقوقی برای انجام امور مواصلاتی و ارسال مکاتبات نیازمند محل مشخصی است. در ثبت شرکت باید آدرس پستی معتبر به اداره ثبت ارائه شود. کلیه مکاتبات دولتی به آن آدرس ارسال خواهد شد. پس صحت آدرس مورد اهمیت است.

ساخت مهر شرکت

هر واحد تجاری برای ارسال و تایید مدارک به ممهور اوراق مختص به خود نیاز دارد. در این کشور نیز مهر حاوی علامت یا نام تجاری شرکت تاسیس یافته اهمیت دارد و در مراحل ثبت، مهر ساخته می شود. پس از ثبت در اداره مربوطه، مهر به رسمیت شناخته می شود و عامل شناسایی آن شرکت خواهد بود.

دریافت تاییدیه شرکت

پس از تهیه مدارک، احراز هویت و انجام کلیه امور ثبتی باید منتظر تایید شرکت از سوی مراجه ثبتی بود. در صورت اقدامات صحیح و نبود هیچ گونه ایراد در مدارک و مراحل ثبت شرکت در انگلیس، تاییدیه شرکت صادر می شود.

استخدام وکیل یا نماینده قانونی

در صورتی که سرمایه گذار بخواهد بدون حضور خود مراحل ثبت شرکت در این کشور را انجام دهد، به نماینده یا وکیل حقوقی نیاز دارد. ما در مجموعه ثبت فردا شما را در این امر یاری خواهیم رساند. میزان تخصص نماینده حقوقی در صحت و سرعت روند قانونی ثبت شرکت موثر است.

چرا باید از مراحل ثبت شرکت در انگلیس آگاه بود؟

انگلستان از لحاظ اقتصادی چهارمین جایگاه را در جهان به خود اختصاص داده است. برای موفقیت بیشتر و ورود به عرصه بین المللی، انگلستان مقصد مناسبی است. تعاملات با شرکت های دیگر دارای شعبه در این کشور که کم هم نیستند، در سود آوری فعالیت ما تاثیر فراوانی دارد.

فعالیت اقتصادی در کشور انگلستان به صورت آزاد است و قوانین دست و پاگیری ندارند. به دلیل سادگی مراحل ثبت شرکت در انگلیس درصد جذب سرمایه گذاران برای ثبت شرکت در این کشور نسبت به کشور های دیگر بیشتر است. بیش از ۸۰ درصد شرکت های جهان در انگلستان دارای شعبه هستند. این امر باعث می شود بازار کسب و کار در این کشور از رونق بالایی برخوردار باشد.

امکان اخذ اقامت کشور انگلیس در زمان حداکثر یک سال پس از ثبت شرکت برای سرمایه گذاران از دیگر مزایای حضور تجاری در این کشور است. دولت انگلیس امتیازات بالایی برای شهروندان خود مقرر کرده است. این مهم برای افرادی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارند حائز اهمیت است.

در انتها

با بررسی مراحل ثبت شرکت در انگلیس با ارزیابی کارشناسان آشنا شدیم. باید بدانیم که شرکت ها در انگلیس به میزان درآمد سالیانه خود مالیات به دولت پرداخت می کنند. در صورت عدم فعالیت و عدم سود آوری شرکت، مبلغی به عنوان مالیات از آن ها دریافت نمی شود. البته این موضوع فقط برای ۳ سال امکان پذیر خواهد بود.

ما با ارائه اطلاعات کاربردی در سایت ثبت فردا  سعی داریم متقاضیان را با امور ثبتی که خواستار کسب اطلاع از آن هستند آشنا کنیم. موضوعات مربوط به ثبت شرکت در انگلیس را در سایت جستجو کنید و آگاهی خود را در رابطه با امور ثبتی بالا ببرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد