صندلی اپن استیل هامون چه ویژگی هایی دارد؟

0

صندلی اپن استیل هامون چه ویژگی هایی دارد؟: امروزه با رواج صندلی اپن در آشپزخانه ها، شاهد گسترش برندهای معتبری در زمینه تولید انواع میز و صندلی های مخصوص آشپزخانه را هستیم؛ یکی از این برندها استیل هامون است.

صندلی اپن استیل هامون یکی از بهترین تولیدات داخلی در حوزه صندلی های کانتر به حساب می آید.

با تغییرات چشمگیر در رویکرد دکوراسیون خانه ها، دیوار آشپزخانه ها حذف شد و به جای آن ساخت اپن در آشپزخانه رواج یافت.

از آنجایی که ارتفاع اپن آشپزخانه ها از ۹۰ سانت به بالا بوده و از میزهای معمولی ناهار خوری بلندتر است، نیاز به طراحی و ساخت صندلی های خاص و بلندتر بیشتر از قبل شد.

صندلی اپن استیل هامون چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش اینتنتی مجله دکوکده : صندلی های اپن علاوه بر ارتفاع بلندتر که در بازه های ۶۴ تا ۷۶ سانتی متر متغیر هستند، ظرافت بیشتری نیز نسبت به صندلی های معمولی دارند.

صندلی اپن استیل هامون یکی از زیباترین و با کیفیت ترین گزینه ها برای خانه های ایرانی به شمار می رود. این صندلی که یک تولید ایرانی و ملی به حساب می آید، ویژگی های منحصر به فرد و بسیار مناسبی دارد.

در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های مطلوب این صندلی بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی های منحصر به فرد صندلی اپن استیل هامون

شرکت استیل هامون، یک شرکت کاملا ایرانی است که با تکیه بر تجربیات خود در حوزه تولید قطعات انواع صندلی، به یکی از بهترین سازندگان صندلی های مختلف اداری و خانگی در ایران تبدیل شد.

محصولات این شرکت دارای مرغوبیت بالا و ویژگی های منحصر به فردی هستند که مطابق با سلایق و نیازهای مشتریان است.

صندلی اپن استیل هامون نیز از این قاعده مستثنی نیست و ویژگی های متمایزی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. این ویژگی ها، صندلی یاد شده را به یک رقیب جدی و سرسخت برای رقبای داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

طراحی منحصر به فرد

طراحی زیبا و چشم نواز، یکی از بارزترین ویژگی های این صندلی به حساب می آید.

ظرافت بالا و استفاده از پلاستیک محکم و بسیار با کیفیت در قسمت تکیه گاه و دسته های این صندلی از دیگر مزایایی است که در طراحی دکوراسیون زیبا بسیار نقش دارد.

پایه های ظریف و محکم این صندلی که از متریال با کیفیتی ساخته می شوند، ظرافت، زیبایی و حالت خاص صندلی اپن استیل هامون را بیشتر می کند.

در واقع بخشی از بار اصلی زیبایی و جذابیت ظاهری محصول بر عهده کیفیت مطلوبی است که هنگام ساخت مدنظر قرار گرفته است.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، این صندلی ها از متریال یا مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیتی ساخته می شوند. معمولا در ساخت پایه های آن انواع چوب، ام دی اف، فلزاتی همچون استیل و آلومینیوم به کار گرفته می شود.

در ساخت اتاق این صندلی نیز از پلاستیک های بسیار مرغوب، چوب، حصیر، فلز و دیگر متریال با پارچه های نخی و چرمی استفاده می شود. تنوع بالا در متریال به کار رفته در محصولات باعث می شود در قیمت نهایی آن ها نیز تاثیرگذار باشد.

قابلیت های متنوع

این صندلی ها با ویژگی هایی همچون پایه دایره ای محکم مماس با کف، پایه چرخ دار، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، پشتی انعطاف پذیر، چرخش ۳۶۰ درجه و بسیاری دیگر از قابلیت ها به استقبال مشتریان می رود.

مزایای متنوع صندلی اپن استیل هامون، در کنار کیفیت ساخت بالا، طراحی چشم نواز و قیمت مناسب، محصول را به یکی از پرفروش ترین انواع صندلی اپن تبدیل کرده است.

قیمت مناسب

بیشتر مواد اولیه به کار رفته در ساخت صندلی اپن برند استیل هامون در خود شرکت تولید می شود. از طرفی تنوع مختلفی که برای ساخت این صندلی ها در زمینه متریال به کار می رود، قیمت های این صندلی را نیز دستخوش تغییراتی می کند.

در واقع صندلی اپن استیل هامون با تنوع گسترده قیمتی همراه است. به عنوان مثال خرید صندلی اپن چوبی با جنس های چوب گردو، بلوط، راش طبعا قیمت بالاتری دارند؛

این در حای است که صندلی های فلزی، پلکسی گلاس، ام دی اف ساخت این برند دارای قیمت های نسبتا پایین تری هستند.

این عوامل باعث می شود که خریداران و علاقه مندان زیادی قادر باشند صندلی اپن مورد علاقه و مطابق با رنگ و طراحی مورد نظر خود را تهیه کنند.

سخن آخر

امروزه با تغییرات چشمگیری که در دکوراسیون خانه ها شکل گرفته است، شاهد تحولات گسترده ای در شکل آشپزخانه ها هستیم. اپن های آشپزخانه با ارتفاع و عرض نسبتا بالایی که دارند، نیازمند نوع خاصی از صندلی به نام صندلی اپن هستند.

در این مقاله ویژگی های منحصر به فرد صندلی اپن استیل هامون را معرفی کردیم. قابلیت هایی نظیر طراحی خاص، استفاده از متریال مختلف در ساخت، ارائه امکانات مختلف و قیمت مناسب از مهم ترین آن ها بودند.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی صندلی اپن در انواع مختلف را دارید، از شما دعوت می کنیم که از سایت خوگر مراجعه کنید و محصول مورد نظر را طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد