شال و روسری نارنجی را با چه رنگ هایی بپوشیم؟

0

شال و روسری نارنجی را با چه رنگ هایی بپوشیم؟شال و روسری نارنجی به خاطر رنگ شادی که دارد، نزد بانوان خوش پوش ایرانی از پرفروش ترین ها محسوب می شود. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی ویستور دست به کار شده و مجموعه ای بی نظیر از زیباترین و بهترین این نوع از شال و روسری ها را در اختیار شما قرار داده است.

شال و روسری نارنجی را با چه رنگ هایی بپوشیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : انتخاب مدل و رنگ شال و روسری نباید مبنای زیبایی باشد. باید دقت کنید که این مدل یا رنگ به پوست و فرم صورت شما می آید یا نه!

خانم هایی که رنگ پوست خیلی روشنی دارند، بهتر است از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنند. اگر دقت کرده باشید رنگ نارنجی، سفید یا سبز فسفری تک رنگ به افرادی که دارای پوست گندمی یا سبزه هستند نیز نمی آید و بیشتر رنگ آنها را تیره می کند. این نوع روسری ها به تنهایی بسیار بی روح هستند.

حال اگر به دنبال این هستید که شال و روسری های نارنجی رنگ را با چه رنگ هایی ست کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

شال و روسری نارنجی؛ انتخابی مناسب برای بانوان شیک پوش

برای همه شما پیش آمده است که وقتی کنار بوتیک شال و روسری قرار می گیرید، رنگ یا طرح خاصی برای شما جذابیت خاصی دارد؛ اما وقتی داخل مغازه می شوید و همان شال یا روسری را می پوشید، آن جلوه و زیبایی بوتیک را ندارد. این بدان معنا نیست که شما چهره زیبایی ندارید؛ بلکه باید بدانید که چه چیزی را با چه چیزی ست کنید که آن رنگ خاص به شما بیاید.

کسانی که دارای رنگ پوست روشن هستند، رنگ های نارنجی را با خیال راحت سر کنند؛ چراکه زیبایی را دوچندان می کند.

در انتخاب شال و روسری نارنجی دقت کنید که با رنگ مو حتی رنگ چشم هایتان هماهنگی داشته باشد. این نوع روسری ها به چهره و زیبایی تان جلوه خاصی خواهد بخشید.

کسانی که دارای پوست تیره یا سبزه هستید، رنگ نارنجی برای شال و روسری انتخاب مناسبی نیست.

با همه این تفاسیر بهتر است رنگ مناسب صورت را برای خود برگزینیم و زیبایی خود را با انتخاب رنگ های نامناسب زیر سوال نبریم. یادتان باشد که شال و روسری به رنگ نارنجی با آرایش ملایم بسیار به چشم می آید.

نارنجی؛ سمبل نشاط و شادی

کسانی که اندکی در زمینه روانشناسی رنگ ها مطالعه دارند، می دانند که نارنجی رنگی انرژی زاست. رنگ نارنجی گرما، هیجان، شور و حرارت را به بیننده منتقل می کند. کسانی که از رنگ هایی مثل نارنجی در لباس و پوشش خود استفاده می کنند، افرادی برونگرا و شاد هستند.

خوب است بدانید که افسردگی های شدید و ناراحتی های گذرا در گوارش به وسیله این رنگ درمان می شوند.

دخالت دادن رنگ نارنجی در پوشش حس گرما و نشاط را به مخاطب القا می کند. افرادی که شال و روسری نارنجی را سر می کنند، نوعی جذابیت و جسارت را نشان می دهند.

رنگ نارنجی موجب رفع خستگی می شود. رنگی اجتماعی است و اعتماد به نفس فرد را در مجامع عمومی بالا می برد. انرژی خاصی که در این رنگ وجود دارد، احساس اجتماعی بودن را در فرد دوچندان قوی و پررنگ می کند. همین که فرد می تواند رنگ نارنجی را در پوشش خود بگنجاند، نقطه قوتی است دال بر اینکه این فرد دارای شخصیتی اجتماعی و پرانرژی است. به یقین افراد منزوی و گوشه گیر در پوشش خود سراغ رنگ نارنجی نمی روند.

شال و روسری نارنجی با چه رنگ هایی ست می شود؟

توصیه می شود که رنگ نارنجی را برای پوشش کلی مثل مانتو شلوار و شال و روسری انتخاب نکنید، چون اصلا جلوه قشنگی ندارد. استفاده از رنگ های دیگر در کنار هم بسیار مناسب است. مثلا رنگ نارنجی همراه با رنگ سبز، آبی و طوسی به خوبی در کنار هم قرار می گیرند و مکمل خوبی هستند.

مثلا مانتوی طوسی با شال و روسری نارنجی بهترین ترکیبی است که سرشار از انرژی است. به طور مثال یک بانوی ایرانی لاکچری پوش معمولا رنگ نارنجی تند و براق را در کنار مانتوی طوسی براق برمی گزیند چراکه می داند استایل متمایزی را برای او به وجود می آورد.

بسیاری از خانم ها رنگ مشکی تک رنگ را برای روسری های خود انتخاب می کنند، چراکه فکر می کنند با هر رنگی ست می شود اما این فکر اشتباه است.

اگر شما رنگ پوست روشنی دارید، پوشیدن شال و روسری نارنجی باعث برانگیخته شدن احساسات دیگران نسبت به شما می شود. لاک نارنجی و آرایشی ملایم نیز این احساسات را دوچندان می کند.

سخن آخر

اگر از روانشناسی رنگ ها مطلع باشید، به این نتیجه خواهید رسید کسانی که دارای شخصیتی برونگرا و شاد هستند، همچنین از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند، رنگ نارنجی را به عنوان اولویت نخست در نظر می گیرند.

در خیابان یا مجامع عمومی هنگام راه رفتن اگر با فردی برخورد کردید که رنگ نارنجی را در پوشش خود دخالت داده بود، طبیعتا برای شما جلوه بیشتری داشته است. اما برعکس رنگ های تیره احساس کسل بودن را به اطرافیان القا می کنند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که شخصیتی برونگرا دارند، به شما پیشنهاد می کنیم شال و روسری نارنجی را با طرح های متنوع و جذاب از دست ندهید. اگر به دنبال راهی برای خوشحال کردن همسر، دختر یا شریک احساسی خود هستید یا در مناسبت های مختلف می خواهید آنها را غافلگیر کنید، ویستور با هدایای ارزشمند و زیبا در این زمینه همراه شماست که به بهترین انتخاب دست یابید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد