راهنمای نقاشی ساختمان

0

این قسمت: سقف

راهنمای نقاشی ساختمان : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سنجاق مشخص است که انسان در طول روز خیلی به سقف اتاق خود دقت نمی‌کند! اما اگر چشمتان به سقف افتاد، باید بدانید که رنگ سفید تنها گزینه‌ی ممکن برای انتخاب رنگ سقف نیست و شما می‌توانید از رنگ‌های دیگری نیز برای بعد ششم اتاقتان استفاده کنید.

راهنمای نقاشی ساختمان

هر نقاش ساختمان تهران یا شهرهای دیگر برای خودش روش هایی دارد. در این مقاله خبری از قیمت نقاشی ساختمان نیست بلکه اینجا با فوت و فنی آشنا می شویم که برای یک نقاشی ساختمان باکیفیت لازم است. برای اینکه از هزینه نقاشی ساختمان سر در بیاورید می توانید درخواست نقاشی ساختمان را در بازار خدمات سنجاق ثبت کنید.

درست است که رنگ سفید، سقف را بلندتر نشان می‌دهد اما استفاده از رنگ‌های تیره در صمیمانه‌تر و گرم‌تر نشان دادن اتاق، تاثیر بسزایی دارد. این طیف رنگی برای اتاق‌های استراحت و اتاق‌های خواب انتخاب بسیار مناسبی است. قبل از اینکه شروع به رنگ کردن بکنید، وسایل را با یک کاور بپوشانید تا رنگی نشوند.

مواد و ابزار موردنیاز:

  • رنگ مخصوص دیوار و سقف
  • نوار چسب رنگ‌زنی
  • قلم مو
  • غلطک نقاشی با دسته‌ی بلند
  • سینی غلطک
  • سمباده
  • عینک محافظ

برای اینکه این پروژه یک روزه تمام شود، نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارید. بهتر است کار را از صبح زود شروع کنید.

یک. با استفاده از سمباده، سطح را صاف کنید.

دو. گوشه‌های سقف و دوروبر لامپ و آلارم را چسب بزنید. اگر می‌خواهید که از برنامه جلو بیفتید، این مرحله را شب قبل انجام دهید.

سه. گوشه و کناره‌ها را با قلم‌مو رنگ کنید. در این مرحله نهایت دقت را به کار ببرید تا نتیجه‌ی نهایی تمیز از آب دربیاید. نیازی نیست که قلم‌مو از رنگ آغشته باشد چرا که رنگ از قلم‌مو چکه خواهد کرد. قبل از استفاده از قلم‌مو، رنگ اضافی آن را بگیرید.

چهار. از یک غلطک دسته‌دار استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به سقف تسلط کافی داشته باشید. غلطک را بیش از حد به رنگ آغشته نکنید زیرا رنگ از آن سرریز خواهد کرد. یک لایه از رنگ بزنید و به مدت چهار تا شش ساعت منتظر بمانید تا خشک شود. دقت کنید که پنجره‌ها و در باز باشد تا هوا جریان پیدا کند.

پنج. یک لایه‌ی دیگر رنگ بزنید و نوارها را جدا کنید.

شش. در نهایت، پوشش روی وسایل را بردارید و وسایل کارتان را تمیز کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد