پارتیشن برای جداسازی میز اداری ایده خوبی است؟

0

پارتیشن برای جداسازی میز اداری ایده خوبی است؟ امروزه استفاده از پارتیشن برای جداسازی میز اداری یا سایر قسمت های اداری از یکدیگر به وفور دیده می شود. آیا شما هم به فکر پارتیشن بندی محیط اداری خود برای جداسازی میز اداری هستید؟ این ایده بسیار کاربردی، کاملا به صرفه و همینطور جذاب است.

پارتیشن برای جداسازی میز اداری ایده خوبی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ممکن است عده ای تصور کنند پارتیشن بندی ویژگی هایی چون رنگ و تزیین دیوار را از محیط اداری سلب می کند. اما چنین نیست. پارتیشن بندی خود یک تزیین برای محل مورد نظر به حساب می آید. کاربرد پارتیشن در محیط اداری بسیار زیاد است.

استفاده از روش پارتیشن بندی برای موارد مختلف و همینطور در مکان های مختلف استفاده می شود. در ادامه با ما همراه باشید که با ایده های استفاده از پارتیشن برای میز اداری شگفت زده شوید.

ایده های جذاب پارتیشن برای جداسازی میز اداری

در اداره ها اغلب افرادی که وظایف یکسان یا مشابهی دارند، در نزدیکی هم یا روی میزهای گروهی می نشینند. با این حال نیاز به حفظ حریم شخصی و ایجاد فضای امن و راحت امری طبیعی است. پارتیشن هایی که برای میزهای اداری طراحی شده اند، این نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

همینطور طرح ها و رنگ های متنوع این پارتیشن ها باعث زیبایی محیط کار و افزایش روحیه کارمندان و درنتیجه افزایش راندمان کاری می شود. شما با استفاده از پارتیشن های شیشه ای جذابیت ویژه ای به سیستم اداری خود خواهید بخشید.

برای حفظ حریم خصوصی کارمندان فاصله آنها را از هم زیاد نکنید. در این صورت نیاز به فضای بیشتری خواهید داشت همینطور محل کارتان کوچک تر به چشم می آید. فقط کافی است میز کارمندان را نزدیک به هم قرار دهید و از پارتیشن بندی برای جداسازی فضای کاری آنها استفاده کنید.

از پارتیشن های متنوع با طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید. این امر باعث افزایش انرژی و روحیه در محل کار شما می شود.

مزایا استفاده از روش پارتیشن بندی در محیط ها و میز های اداری

امروزه اغلب محیط های اداری باز بوده و تمامی قسمت های آن به هم متصل هستند. در واقع این امر یک مزیت محسوب می شود تا دغدغه ذهنی! آیا سوالات متعددی در این باره به ذهن شما خطور کرده است؟ نگران نباشید ما تمامی ابهامات شما را برطرف می کنیم.

باز بودن محیط اداری یعنی بی نهایت تنوع و خلاقیت! شما از این طریق به راحتی قادر خواهید بود محیط اداری خود را به دلخواه مرتب و تنظیم کنید. شما یک محیط باز در اختیار دارید که به راحتی و طبق سلیقه خودتان قابلیت شکل گیری دارد.

برای جداسازی قسمت های مختلف محیط اداری خود کافی است از روش پارتیشن بندی استفاده کنید. ممکن است دلتان بخواهد میز اداری خود را از سایر قسمت های شرکت جدا کنید. باز هم استفاده از روش پارتیشن برای جداسازی میز اداری به کمک شما می آید.

  • هزینه استفاده از روش پارتیشن بندی نسبت به دیوار کشی بسیار کم و به صرفه است؛
  • پارتیشن ها در صورت لزوم از قابلیت جابجایی و تغییر مکان برخوردار هستند؛
  • سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل هستند؛
  • بسیار متنوع هستند و طرح ها و سبک های گوناگونی دارند؛
  • در فضای کمتری امکان فعالیت کارمندان بیشتری فراهم می آید؛
  • نظم بیشتری بر محیط اداری و فعالیت کارمندان حاکم می شود؛
  • این پارتیشن ها عایق صدا هستند.

روش های مختلف پارتیشن برای جداسازی میز اداری

محیط ها و میزهای اداری به روش های مختلفی امکان پارتیشن بندی دارند. ما در این جا به سه روش رایج پارتیشن بندی اداری شاره می کنیم.

پارتیشن بندی به روش تک جداره

پارتیشن های تک جداره بسیار زیبا و جذاب هستند. این پارتیشن ها نیازی به اتصال به سقف ندارند که این ویژگی باعث کاهش هزینه های ناشی از آن می شود. در عین حال یک محیط راحت و محرمانه را برای کارمندان به ارمغان می آورد.

این نوع از پارتیشن ها ستون های متعددی دارند که حالت ایستایی آنها را حفظ می کند. از این روش در منازل استفاده نمی شود. جنس پارتیشن های تک جداره در بیشتر مواقع MDF، شیشه، ملامینه یا آلومینیوم است. هزینه این نوع از پارتیشن بندی نسبت به سایر موارد بسیار کمتر است.

پارتیشن بندی به روش دوجداره

این نوع از پارتیشن بندی طرفداران زیادی هم در محیط های اداری و هم در منازل دارد. این پارتیشن ها بسیار مقاوم و محکم هستند و دیگر نیاز به ستون ندارند. با یک صفحه بزرگ و یک پارچه از پارتیشن دوجداره به راحتی یک قسمت از سایر قسمت ها جدا می شود.

این پارتیشن ها عایق صدا هستند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از محیط های اداری قرار گرفته اند. جنس پارتیشن های دوجداره ممکن است از MDF، آلومینیوم یا شیشه باشد. قیمت این پارتیشن ها بسته به اندازه و طرح و رنگ سفارش شده متفاوت است.

پارتیشن بندی شیشه ای

این روش از پارتیشن اداری برای جداسازی میز اداری جذابیت و زیبایی فوق العاده چشم گیری به محیط اداری شما می بخشد. با این پارتیشن بندی نور محیط کاری شما به خوبی حفظ می شود. هزینه پارتیشن بندی شیشه ای به دلیل قابلیت های آن از سایر موارد بیشتر است.

افراد با توجه به سلیقه خود قادر خواهند بود از پارتیشن های شیشه ای مات، طرح دار یا رنگی استفاده کنند. پارتیشن های شیشه ای علاوه بر طرح های مختلف انواع مختلفی دراند. این طرح ها عبارت اند از ثابت، متحرک، ریلی، سکوریت، لمینیت و دوجداره.

از زیبایی های پارتیشن بندی غافل نمانید!

پارتیشن بندی یک روش عالی برای صرفه‌جویی در هزینه ها و زمان است. همینطور استفاده از پارتیشن برای جداسازی میز اداری زیبایی و جلوه خاصی به محیط اداری شما می بخشد. پارتیشن ها در صورت لزوم به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داده می شوند.

با پارتیشن بندی محل کار خود باعث انرژی بخشی و روحیه بخشی به کارمندان خود شوید و از نتیجه افزایش راندمان کاری در آنان لذت ببرید. اگر به دنبال پارتیشن های زیبا و جذاب با هزینه های مناسب برای محیط کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم به سایت ساویس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد