برای سفارش به خشکشویی آنلاین این نکات را فراموش نکنید!

0

برای سفارش به خشکشویی آنلاین این نکات را فراموش نکنید! خیلی از افراد احساس می کنند که برای سفارش به خشکشویی آنلاین باید لباس ها را بدون هیچ تفکیک خاصی به خشکشویی تحویل دهند؛ اما اینگونه نیست!

برای سفارش به خشکشویی آنلاین این نکات را فراموش نکنید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نکات مختلفی وجود دارد که هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین باید به آن توجه کنید؛ زیرا ممکن است بی توجهی شما منجر به خراب شدن لباس ها شود یا اینکه به دلیل وارد نکردن آدرس دقیق در نرم افزار خشکشویی، ساعت های زیادی در انتظار پیک مرکز بمانید و زمان خود را تلف کنید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مهمی هنگام سفارش به مراکز خشکشویی آنلاین بپردازیم. لازم به ذکر است خشکشویی واش لین با تجربه کاری مفید در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه با بهره مندی از انواع دستگاه های پیشرفته خشکشویی و نیروی کار ماهر به شستشوی انواع پارچه، پرده، مبلمان، لباس های مجلسی و کالای خواب می پردازد.

بررسی چند نکته مهم هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین

امروزه پیشرفت تکنولوژی به قدری بوده است که تقریبا برای بیشتر کارها نرم افزارهای گوناگونی طراحی شده است که انجام کارها را به صورت آنلاین فراهم می کند. نرم افزار یا اپلیکیشن خشکشویی یکی از اقدامات جالب و بسیار کاربردی بشر است؛ زیرا در خانه های کوچک و مدرن امروزی فضای کافی برای شستشو و تمیزی لباس ها نیست.

همچنین شستن پتو در ماشین لباسشویی های خانگی کار نادرستی است؛ زیرا علاوه بر مصرف آب زیاد، آسیب رسانی به ماشین لباسشویی و مصرف برق باعث می شود پتو در برخورد با آب سنگین شده و جایی برای خشک کردن آن وجود نداشته باشد و ممکن است برخی از پتوها در برخورد با آب حالت خود را از دست بدهند.

با این حساب استفاده از خشکشویی کار عاقلانه ای به نظر می آید. به جای آنکه زمان خود را در ترافیک های شهری تلف کنید که به یک مرکز خشکشویی برسید، بهتر است از مزایای سفارش به خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

این مراکز پیک های مخصوصی دارند که به آدرس شما رجوع می کنند و پس از تحویل گرفتن لباس ها و شستن آن ها، دوباره آن ها را برای شما ارسال می کنند؛ اما به چه نکاتی باید هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین توجه کنیم؟

وارد کردن دقیق آدرس

زمانی که نرم افزار خشکشویی مورد نظر را روی تلفن همراه خود نصب می کنید، پس از اجرا و مشخص کردن کالاهای خود برای شستشو، باید آدرستان را به طور دقیق وارد کنید.

هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین و ورود آدرس باید منطقه، خیابان، محله، کوچه، ساختمان مسکونی یا اداری، پلاک و واحد را به طور دقیق و با جزئیات وارد کنید. بهتر است دو شماره تلفن نیز درج کنید.

در برخی از موارد با ورود آدرس نادرست یا ناقص، پیک خشکشویی ساعت ها در خیابان ها به دور خود می چرخد که آدرس شما را پیدا کند و این امر باعث اتلاف وقتتان نیز می شود. بنابراین در وارد کردن آدرس خود دقت کافی را داشته باشید.

تفکیک لباس ها

یکی از مسائل مهمی که در شستشو و خشکشویی لباس ها اهمیت دارد، تفکیک لباس ها از یکدیگر است. زمانی که اقدام به ثبت سفارش به خشکشویی آنلاین می کنید باید نوع، جنس و رنگ لباس ها را مشخص کنید.

بهتر است لباس های سفید را در یک کیسه و لباس های رنگی را در کیسه ای دیگر بگذارید و به پیک خشکشویی تحویل دهید.

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید این کار را انجام دهید؟! در واقع تفکیک لباس ها به خشکشویی کمک می کند که با سرعت بیشتری به شستشوی لباس ها بپردازد.

بهتر است لباس ها را بر اساس رنگ و جنس تفکیک کنید. لباس های جین، پشمی، نخی و چرمی را نیز از یکدیگر جدا کنید.

عدم جداسازی برچسب لباس

مهمترین نکته هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین این است که به هیچ عنوان برچسب لباس ها را جدا نکنید؛ زیرا در خشکشویی های حضوری شما به مرکز مراجعه می کنید و اطلاعات لازم را به متصدی خشکشویی می دهید؛ اما در خشکشویی های اینترنتی باید هر آنچه که مربوط به لباس ها و دیگر اقلامتان است را یادداشت کرده و برچسب های روی لباس را جدا نکنید.

روی این برچسب ها نحوه شستن کالاها و دمای آب و دمای اتوکشی مورد نیاز ذکر شده است. این امر به کارکنان خشکشویی کمک می کند که در شستشوی لباس ها دقت لازم را به عمل آورند و از دمای مناسب برای شستشو و اتو کشی استفاده کنند.

بررسی جیب پوشاک

برخی از افراد بدون توجه به جیب لباس های خود، هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین آن ها را به پیک تحویل می دهند. البته بسیاری از خشکشویی ها پیش از آنکه به شستشوی لباس ها بپردازند، جیب ها را بررسی می کنند اما به قول قدیمی ها ” کار از محکم کاری عیب نمی کند! ”

ممکن است کارکنان خشکشویی سهل انگاری کرده و به محتویات جیب لباس توجهی نکنند و با شستن لباس ها لوازم ارزشمند داخل جیب را از بین ببرند.

ممکن است وجود دستمال کاغذی در جیب، لباس های دیگر را کثیف کند یا وجود کلید و سوزن، باعث پارگی لباس های ظریف و نازک شود که این به ضرر خود شماست.

بنابراین بهتر است جیب های خود را خالی کنید و سپس لباس را به پیک تحویل دهید.

کلام آخر

بهره مندی از خشکشویی های آنلاین خدمت بزرگی به انسان ها است؛ زیرا در زمان و هزینه آن ها صرفه جویی می شود و بدون تلف کردن وقت در ترافیک های شهری، به راحتی با برقراری تماس یا درج سفارش در نرم افزار این مراکز، لباس های کثیف خود را تمیز و نو تحویل می گیرند.

هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین باید به نکات مختلفی نظیر درج دقیق آدرس، تفکیک لباس ها، بررسی جیب لباس ها و عدم جداسازی برچسب های لباس دقت کنید.

خشکشویی واش لین با امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین، در اسرع وقت به محل مورد نظر شما رجوع می کند و پس از تحویل گرفتن لباس ها، آن ها را شسته و تمیز تحویل شما می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد