برای خرید پاراوان اداری چه کنیم؟

0

برای خرید پاراوان اداری چه کنیم؟ پاراوان یک نوع پارتیشن متحرک است که برای جدا کردن بخشی از محیط استفاده می شود. در یک محیط اداری همیشه اتاق های کافی برای تمام بخش ها وجود ندارد؛ به همین دلیل خرید پاراوان اداری یک گزینه مناسب به حساب می آید.

برای خرید پاراوان اداری چه کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برای خرید پاراوان اداری چه کنیم؟ گاهی در ادارات و شرکت ها برای جداسازی بخش های مختلف، ایجاد حریم خصوصی و فضای کاربردی نیاز به پارتیشن ها بیشتر احساس می شود. تغییر چیدمان اداری و بازسازی فضای تعامل بنابر اقتضای موجود از وظایف مهم پارتیشن های متحرک است. پارتیشن ها انواع مختلفی دارد که در این مقاله با نوع متحرک آن به نام پاراوان آشنا می شویم.

خرید پاراوان اداری لازم است؟

صاحبان شرکت ها و ادارات برای افزایش فضای کاربردی و همین طور حفظ حریم خصوصی کارمندان خود ناگزیر به اقدام مناسبی هستند. اصلی ترین وظیفه پارتیشن های چوبی اداری ایجاد یک محیط با ویژگی های مطلوب است.

فضای کوچک همیشه اجازه استفاده از انواع مختلف دیوارهای جدا کننده را نمی دهد، در این زمان بهترین انتخاب برا خرید، پاراوان های اداری هستند. این دیوارهای جدا کننده به دلیل متحرک بودن، قابلیت جابه جایی و حتی تغییر کاربری دارند. پاراوان به نسبت نیاز خریدار در انواع گوناگونی از جمله تاشو، چرخ دار، لولادار و ریلی به بازار عرضه می شود.

انتخاب دیوار جدا کننده برای شرکت با خانه تفاوت زیادی دارد. پارتیشن اداری باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد و به راحتی دچار پوسیدگی نشود. یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت قابلیت نظافت آن است. در خرید پاراوان اداری باید وزن، مقاومت بالا و سهولت در حمل و نقل در نظر گرفته شود.

خرید پاراوان اداری یا نصب دیوار ثابت؟

ساخت دیوار ثابت با مصالح علاوه بر هزینه سنگینی که در بر دارد بیشتر مواقع امکان پذیر نیست. خرید پاراوان اداری بهترین جایگزین برای دیوارهای ثابت است. این دیوار های متحرک کارایی بیشتری نسبت به سایر هم‌ رده ‌های خود دارند. یکی از مزیت های خرید پارتیشن متحرک نسبت به دیوار ثابت، صرفه جویی در هزینه های مصرف برق و انرژی است.

تقسیم بندی فضاهایی مانند اتاق ملاقات، آشپزخانه، غذاخوری، سالن اداری یا کنفرانس با دیوار ثابت عملا غیرممکن است. امکان جابه جایی و تغییر حالت دیوارهای جداکننده، متقاضی را تشویق به خرید پاراوان اداری می کند. پاراوان علاوه بر کاربرد بالا و تنوع، سبک نو و ظاهر مدرنی را برای ما به ارمغان می آورد. این زیبایی در روحیه کارکنان و جذب بیشتر ارباب رجوع تاثیر مثبتی خواهد داشت. بنابراین برای خرید دکوراسیون فضاهای اداری کاملا مناسب هستند.

بیشترین مواد مورد استفاده در پاراوان های اداری، مواد بازیافتی هستند. خود این دیوارها هم قابلیت بازیافت و برگشت به چرخه استفاده را دارند. این امر برای پاراوان در برابر دیوار گچی امتیاز به حساب آید.

انواع پاراوان را برای خرید بشناسید!

بعد از گذشت سال ها احتیاج به فضای کاربردی بیشتر شد و در نتیجه تقاضای دیوارهای جداکننده هم بالاتر رفت. پاراوان در ابتدای استفاده تنها از جنس چوب ساخته و به بازار ارائه می شد؛ اما با افزایش متقاضیان و بالا بودن قیمت چوب، شرکت های سازنده به فکر استفاده از مواد مصرفی دیگری افتادند.

دو نمونه از بهترین انواع پاراوان ها ام دی اف MDF و پی وی سی PVC هاست. ام دی اف و پی وی سی نیز قیمت پایین تری نسبت به چوب های جنگلی داشته و البته تنوع ظاهری بیشتری نیز دارند. البته استحکام بالای هر دو نمونه و ضد آب بودن PVC، از جمله دلایل دیگر خرید پاراوان اداری با این مواد مصرفی برای متقاضیان است. به طور معمول دورتا دور پاراوان از ام دی اف و مواد داخل آن متشکل از ام دی اف، لترون، پی وی سی، حصیر، آلومینیوم و شیشه است.

نکات کلیدی در انتخاب پاراوان اداری!

در انتخاب دیوارهای جدا کننده عوامل مختلفی دخیل هستند؛ یکی از این عوامل قیمت پاراوان است. نوع جا به جایی، کاربرد استفاده، سایز و مواد تشکیل دهنده از جمله نکات مورد اهمیت در تصمیم گیری برای انتخاب پاراوان است. البته کیفیت، جنس و ویژگی های اساسی نباید فدای قیمت ارزان شود. پاراوان های اداری باید در مدت طولانی بهترین کارکرد را داشته باشند.

از دیگر مسائلی که هنگام خرید پارتیشن اداری مناسب باید بدانیم، فضای مورد استفاده و تعداد تقسیمات آن است. اگر فضای ما مربع، مستطیل یا دایره باشد، نوع پاراوان مورد نیاز متفاوت خواهد بود. بهتر است قبل از انتخاب پارتیشن متحرک، با متخصص در این زمینه مشورت کرده و با علم بر تمامی شرایط اقدام کنید. بهترین انتخاب ها در گروی آگاهی شما از نیازهای خود است. فروشگاه بزرگ و معتبر ساویس شما را در انتخاب کاربردی ترین پاراوان های اداری راهنمایی می کند.

تمام آنچه در مورد پاراوان و خرید آن باید بدانیم

دیوارهای جدا کننده نقش کلیدی در فضای اطراف ما دارند. در تمامی ادارات، سازمان ها و خانه ها انواع مختلف پارتیشن ها به کار می رود. معماری خانه ها و ادارات در دهه های گذشته تفاوت بسیار زیادی داشته اند. جامعه امروزی نیازمند فضایی با استفاده چند منظوره است.

پاراوان ها تنها به دلیل ایجاد فضای کاربردی برای ما اهمیت ندارند. این دیوارهای متحرک موارد استفاده بیشتری دارند. برخی از انواع پاراوان های اداری عایق صدا هستند، در سازمان هایی با رفت و آمد بالا و مراجعه زیاد ارباب رجوع این دیوارها بهترین گزینه به حساب می آیند.

اگر مواد تشکیل دهنده پاراوان ها شیشه باشد، بهترین هدایت کننده نور در فضاهای بزرگ یا کم پنجره است. امکان تهویه مناسب یکی از گزینه های حائز اهمیت در انتخاب دیوار جداکننده اداری است. تنوع رنگ در پارتیشن های متحرک، امکان ایجاد هماهنگی با مبلمان و سبک اداره را ممکن می سازد.

نگاه اجمالی

پاراوان ها از جمله محبوب و کاربردی ترین انواع دیوارهای جداکننده اداری هستند. امکان جابه جایی آنها باعث ایجاد فضاهای مختلف با کارآیی های متفاوت می شود. دیوارهای جداکننده متحرک به شما امکان استفاده مجدد از مکان های مختلف را می دهد.

فروشگاه ساویس شما را در انتخاب سازگارترین پاراوان برای محیط اداری، راهنمایی می کند. یکی از امتیازهای دیوار متحرک قابلیت چاپ و انتخاب رنگ، مطابق با برند شماست. خرید پاراوان اداری، محل کار شما را منعطف می کند؛ تنها با یک شیشه شفاف یا مات تصمیم می گیرید که نور مورد نیاز خود را تأمین کرده یا حریم خصوصی ایجاد کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد