وکیل حقوقی ثبت شرکت

0

وکیل حقوقی ثبت شرکت : آیا می خواهید یک شرکت بازرگانی و تجاری ثبت و تاسیس کنید؛ اما از فرایند و مراحل آن هیچ اطلاعاتی در دست ندارید؟ آیا می خواهید سرمایه خود را برای احداث یک شرکت به کار بگیرید؛ اما هیچ ایده ای ندارید که روند ثبت شرکت خود را از کجا آغاز کنید؟ آیا قصد ثبت یک شرکت را دارید؛ اما پیشبرد فرآیندهای پیچیده آن شما را کلافه کرده است؟

وکیل حقوقی ثبت شرکت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نگران نباشید، استخدام یک وکیل حقوقی تمامی نگرانی های بالا را برای شما برطرف می کند. وکیل حقوقی ثبت شرکت در کمترین زمان ممکن و صرف هزینه ای بسیار ناچیز تمامی اقدامات لازم برای ثبت انواع شرکت را برای شما انجام می دهد.

اگر به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و مجرب می گردید، ما به شما وب سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری را پیشنهاد می کنیم که در زمینه ثبت انواع شرکت ها با بهترین نتیجه در خدمت شما علاقه مندان به وکیل ثبت شرکت قرار دارد شما این فرصت را می دهد تا برای کسب مشاوره و آشنایی بیشتر با انواع شرکت ها و روند تاسیس و ثبت آن با این وکیل حقوقی تماس حاصل نمایید.

اهمیت و ضرورت وکیل حقوقی ثبت شرکت

بسیاری افراد تازه کار وجود دارند که قصد تاسیس و ثبت شرکت دلخواه و ساخت کسب و کار مورد علاقه خود را در سر می پرورانند؛ اما از کارها و فعالیت های حقوقی هیچ سر رشته ای ندارند یا علاقه مند به سپری وقت در آن نیستند و به نوعی سر آن ها شلوغ است.

از طرفی وکیل حقوقی ثبت شرکت با وجود تجربه بالا و آشنایی هایی که با بسیاری از مسئولان حوزه ثبت شرکت ها دارند، این امکان را دارا هستند تا با اطلاع از جدیدترین قانون ها و سریع ترین روش های ثبت در زمان های مناسب به ثبت هرچه سریع تر شرکت شما اقدام کنند؛ چه بسا افراد و اشخاص بی تجربه در این حوزه لازم است چند برابر زمانی را که یک وکیل برای ثبت شرکت سپری می کند، برای انجام همان کارها صرف نمایند.

به همین دلیل وجود وکیل هایی در حوزه ثبت کار بسیاری از افراد را راحت تر کرده است و آن ها ترجیح می دهند، اداره امور مربوطه را به یک وکیل بسپارند تا خیالشان از پیشبرد هرچه سریع تر تمامی مراحل، رعایت و تهیه تمامی مدارک مربوطه راحت شود؛ چرا که بسیاری شرایط و مدارک وجود دارد که تنها یک مسئول مربوطه یا یک وکیل متخصص از نحوه صحیح کارکردها و بهترین راه تهیه آن آشنا است.

موضوع ماده ۲۰ قانون تجارت درباره ثبت شرکت

یکی از مواردی که حتما لازم است قبل از تاسیس و ثبت شرکت در نظر داشته باشید و با وکیل حقوقی مربوط به ثبت شرکت درباره آن صحبت نمایید، موضوع ماده ۲۰ قانون ثبت شرکت ها است. در صورتی که علی رغم انجام فعالیت های بازرگانی خود را در قالب یکی از شرکت های موضوع ماده ۲۰  قانون تجارت در نیاورید، طبق ماده ۲۲۰ قانون تجارت قانونگذار مربوطه ضمانت اجرایی شدیدی را برای این افراد وضع کرده است و آن ها را شرکت تضامنی فرض می کند.

در این شرکت های نامبرده شده، تمامی شرکا به شخصه نیز مسئول کلیه اقدامات تجاری و حقوقی و قروض شرکت به عنوان شخص حقوقی محسوب می شوند؛ بنابراین بهتر است همان ابتدای کار با یک وکیل حقوقی ثبت شرکت در این باره مشورت کند و تاسیس یا عدم تاسیس و نوع شرکت خود را در صورت تاسیس تعیین کنید.

کمک وکیل حقوقی در موضوع ماده ۲۰ قانون تجارت

وکیل حقوقی شما توضیح می دهد، در صورتی که موضوع فعالیت های شما تجاری و بازرگانی محسوب نشود، یعنی عناوین فعالیت های مذکور در ماده ۲ قانون تجارت شامل فعایت ها و کسب و کار شما نباشد، شما مجبور به ثبت شرکت تجاری بازرگانی و پیشبرد کسب و کار خود در قالب آن نیستید. شما این امکان را دارید که کسب و کار خود را در قالب قوانین شرکت مدنی آورده شده در قانون مدنی آغاز کنید.

به بیان دیگر با توجه به اینکه موضوع کارکردهای شرکت های تجاری الزاما باید تجاری تلقی شود، اصولا زمانی که موضوع کسب و کار شما تجاری نباشد، این امکان را ندارید که شرکت تجاری ثبت کنید؛ مگر اینکه هدف و مقصود کسب و کار خود را به نحوی بر طبق یکی از فعالیتهای موضوع ماده ۲ قانون تجارت تغییر دهید.

البته این موضوع یک استثنا دارد و آن هم شرکت های سهامی را تحت تاثیر قرار می دهد. قانونگذار این مجوز را صادر کرده است که موضوع اقدامات این شرکت ها تجاری نباشد. وکیل حقوقی ثبت شرکت شما در این باره در کنار شما است تا از ایجاد هرگونه خسارت به شما در این باره جلوگیری به عمل بیاورد و با ارائه مشاوره های هوشمندانه شرکت شما را در جهت اهداف تعیین شده آن پیش ببرد.

خصوصیات لازم وکیل ثبت شرکت

وکیل متخصص و متعهد در زمینه ثبت شرکت لازم است تا ویژگی ها و خصوصیت های شخصی و حرفه ای داشته باشد تا بهترین عملکرد خود را برای موکلان خود ارائه دهد. به عنوان مثال وکیل باید در زمینه فعالیتی که به آن مشغول است، کاملا مسلط بوده و به موضوع اشراف کامل داشته باشد و هیچ تبصره و قانونی را از نظر نیندازد.

وکیل ثبت شرکت ضرورت دارد، فردی متعهد و مسئولیت پذیر باشد و امور مربوطه را دلسوزانه و با تمام نیرو پیش ببرد و هیچ اهمال، کوتاهی و اغماضی در این باره صورت ندهد؛ همچنین وکیل متخصص در این زمینه باید تنها در حیطه و حدود اقداماتی خود که در قراردادی که با موکل بسته است، به فعالیت بپردازد و از خطوط قانونی خود تخطی نکند.

وکیل حاذق در این زمینه لازم است، موکلان خود را از تمامی فرایند ثبت شرکت با خبر کند، چیزی از آنها پنهان نشود و با آن ها صریح باشد. اقدامات و کارهای مربوط به ثبت شرکت را در سریع ترین زمان ممکن بدون فوت وقت به سرانجام برساند و هزینه اضافی نیز در این باره صرف نکند.

از دیگر ویژگی ها نیز این است که وکیل متخصص باید فردی قابل اطمینان و قابل اتکا تلقی شود؛ همچنین از تعهدات و پایبندی های حرفه ای، شرعی و فرهنگی نیز برخوردار باشد.

سخن آخر

ثبت و تاسیس شرکت و همینطور پیگیری اقدامات و کارهای بعدی شرکت مراحلی سخت و پیچیده دارد که بهترین و سریع ترین راه برای پیشبرد آن استفاده از وکیل حقوقی ثبت شرکت است. وکیل های متخصص در این زمینه با آگاهی و شناخت کافی از تمامی مراحل ثبت شرکت های تجاری کار شما را در این مسیر بسیار هموار و راحت می کنند؛ به طوری که نیازی به مداخله و پیگیری های شما در امور طاقت فرسای اداری دیگر نیست و تنها با ارائه یک وکالتنامه به وکیل های متخصص در این زمینه خود را از شر بسیاری از هزینه های اضافی و صرف زمان های طولانی در این مسیر راحت می کنید.

برای دریافت خدمات و مشاوره همچنین استخدام وکیلی متخصص در این زمینه این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد