وکیل ثبت شرکت در شیراز

0

وکیل ثبت شرکت در شیراز : اگر در زمینه تجارت و فعالیت های بازرگانی افکاری بلند پروازانه و جسورانه در سر داشته باشید، حتما تا به حال به فکر تاسیس و ثبت یک شرکت تجاری بازرگانی در اشکال مختلف آن افتاده اید. افراد کمی هستند که بدون تجربه کاری زیاد در امور حقوقی و فرایند ثبت شرکت قصد دارند، اقدام به ثبت و تاسیس شرکت نمایند و هیچ چیزی از فرایند انجام آن نمی دانند. از کجا باید شروع کنند؟ چقدر لازم است هزینه پرداخت کنند؟ چه مدت زمانی لازم است برای آن وقت صرف کنند؟

وکیل ثبت شرکت در شیراز

به گزارش اینرنتی مجله دکوکده : یکی از بهترین و راحت ترین راه های ثبت شرکت تجاری یا بازرگانی استخدام یک وکیل خبره و کاربلد است. وقتی اشخاص حقیقی اقدام به استخدام وکیل برای انجام امورات ثبت شرکت می کنند، مزایای زیادی برای آن ها حاصل می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روند ثبت شرکت و همینطور با بهترین وکیل ثبت شرکت در شیراز آشنا نماییم.

شما عزیزان این فرصت را دارید تا برای اختیار وکیل ثبت در شیراز به منظور انجام کلیه امور ثبت و تاسیس شرکت در شیراز و ارائه مشاوره های دیگر در این باره به سایت آقای سعید شهبازی وکیل مجرب پایه یک دادگستری مراجعه کنید. لطفا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

وکیل ثبت شرکت چه وظیفه ای در بر دارد؟

از آنجایی که فرایند و مراحل ثبت شرکت با پیچیدگی ها و ناهمواری های زیادی همراه است، بسیاری از افرادی که در ثبت شرکت هیچ تجربه ای ندارند، بدون وجود وکیلی مجرب به احتمال خیلی زیاد با مشکلات بی شماری در این فرایند روبرو می شوند.

از طرفی وجود وکیلی مجرب و متخصص این قابلیت را برای شخص حقیقی که قصد تاسیس شرکت را دارد، فراهم می کند تا با انواع شرکت ها بیشتر آشنا شود و مزایای هر یک را به کمک وکیل ثبت شرکت بیشتر بشناسد؛ همینطور به نسبت فعالیت هایی که قصد کسب و کار در آن را دارد، به احداث بهترین نوع شرکت اقدام نماید. پس وجود وکیل ثبت برای آشنایی هر چه بیشتر مالکان با فرایند و انواع شرکت ها بسیار مفید است.

از این رو وکیل ثبت شرکت در شیراز و دیگر نقاط وظایف زیادی دارد که اصلی ترین آن پیشبرد مراحل و فرایندهای ثبت شرکت است که طی نمایی این مراحل به علت سختی و پیچیدگی های موجود در فرایند ثبت مطمئنا توسط یک وکیل بسیار هزینه کمتری در پی دارد؛ به همین جهت پیشنهاد ما این است که اگر در پی وکیل ثبت شرکت در شیراز با تجربه و تخصص بالا هستید، به وب سایت وکیل پایه یک دادگستری آقای سعید شهبازی مراجعه نمایید تا با صرف حداقل هزینه و کسب بهترین نتیجه به ثبت شرکت بازرگانی و تجاری خود بپردازید.

پیامدهای استفاده از وکیل متخصص در ثبت شرکت

استفاده و بهره جویی از خدمات یک وکیل متخصص و کاربلد در امور مربوط به ثبت شرکت پیامدها و نتایج مثبت بیشماری دارد که در زیر به ذکر چند مورد آن می پردازیم:

ذخیره پول، زمان و انرژی

یکی از مهم ترین پیامدها و نتایج استفاده از یک وکیل حاذق در این زمینه ذخیره پول، وقت و انرژی شما است. به علت پیچیدگی های نسبی فرایند ثبت شرکت زمانی که به تنهایی اقدام می کنید، درحالیکه اطلاعات چندانی هم در این زمینه ندارید، نتیجه کار شما این است که زمان زیادی را از دست می دهید، انرژی و نیروی زیادی برای تحقق این منظور صرف می کنید و پول زیادی نیز در این میان به باد می دهید.

در این باره استخدام یک وکیل باعث می شود که شما با خیال راحت به کارهای مهم تر خود برسید، آن ها را سر و سامان بدهید و امور پیچیده ثبت شرکت را نیز با هزینه ای کمتر از دیگر دستمزدهای فعالیت های حقوقی وکلا به کسی بسپارید که در این زمینه تخصص دارد.

بهره مندی از شخصی متخصص در امور افزایش اعتبار

از طرفی بهره مندی از وکیل ثبت شرکت در شیراز باعث می شود، از آنجا که او به بسیاری از امور مربوط به ثبت آگاهی و اشراف کامل دارد و تمامی قوانین و مصوبه های موجود که به روز شده اند، در این زمینه را به خوبی آگاه است، بهترین اعتبار و ارزش اولیه را برای شرکت شما فراهم می آورد و به بهترین نحو به تنظیم اسناد و مدارک اولیه مورد نیاز ثبت شرکت شما می پردازد، بدون اینکه نیاز باشد، شما در روند پیچیده و وقت گیر ثبت شرکت نقشی جز ارائه و امضای مدارک داشته باشید.

آگاهی هرچه بیشتر شما از موانع حقوقی و امور اداره شرکت

همچنین وکیل ثبت شرکت به یمن تجربه بالایی که در زمینه ثبت انواع شرکت ها در قالب های مختلف دارد، شما را با مشکلات و موانع حقوقی که ممکن است، بعدها در این زمینه مانند ثبت تغییر تحولات و اشخاص شرکت پیش بیاید، با ارائه مشاوره و افزایش آگاهی به شما اطلاع دهد.

با وجود چنین وکیلی در امور ثبت شرکت خیال شما بیش از پیش از وجود یک حامی قانونی و حقوقی در این کارها راحت می شود و بنیان شرکت خود را بر پایه اعتبار حقوقی و منظم بنا می نمایید.

مراحل ثبت شرکت تجاری که توسط وکیل ثبت شرکت در شیراز صورت می گیرد

  1. تعیین نوع و شکل شرکت: اینکه شرکت تضامنی با مسئولیت محدود سهامی خاص و غیره است.
  2. انتخاب شریکان و سهامداران: انتخاب شریک هایی که برای شرکت وقت، سرمایه، انرژی و فعالیت داشته باشند و به شرکت اهمیت دهند.
  3. تعیین سرمایه شرکت و آورده سهامداران: تعیین سرمایه شرکت در ابتدا و تعیین نوع سرمایه شرکت – نقدی یا غیر نقدی – حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.
  4. تعیین موضوع کارکرد شرکت: فعالیت شرکت حتما باید در همین راستا باشد و تخطی صورت نگیرد. موضوعات انحصاری نهادهای حاکمیتی، موضوعات نیازمند مجوز ثبت از طرف وزارت خانه مربوطه، موضوعات نیازمند مجوز فعالیت از وزارت خانه، سازمان و نهاد مربوطه و موضوعات بدون نیاز به مجوز
  5. تعیین نام شرکت: نام های حداقل سه سیلابی بدون ثبت قبلی توسط شرکت های دیگر
  6. تعیین جایگاه اعضا هیات مدیره و دارندگان حق امضا: معرفی مدیر عامل، رئیس هیات مدیره، صاحبان امضا و غیره
  7. تهیه و امضا مدارک شرکت: پس از تایید نام باید مدارک مربوطه تهیه و ارائه شوند که برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید و در صورت نیاز تماس حاصل نمایید.

سخن آخر

تمام این مراحلی که در بالا ذکر شد، دارای پروسه ای زمان بر و نسبتا پیچیده است که شما عزیزان با اختیار وکیلی با تجربه و کارشناس در زمینه ثبت شرکت زحمت، صرف وقت و هزینه خود را نصف می کنید.

وکیل کاردان با آشنایی و تجربه بالایی که در این امور دارد، با اقدامات سریعتر و موثرتر از افرادی که در این زمینه تجربه ای ندارند، به ثبت شرکت می پردازد؛ چرا که با ریز کار آشنا است و کاملا آگاهی دارد که برای انجام و پیشبرد هر مرحله ای چه اقداماتی لازم است، ترتیب دهد.

برای استخدام وکیل ثبت شرکت در شیراز یا دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه به وب سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد