نحوه تعمیر شوفاژهایی که قسمت بالایش زنگ زده

0

نحوه تعمیر شوفاژهایی که قسمت بالایش زنگ زده : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سنجاق ظاهرا ساکنین قبلی آپارتمانم روکش فلزی اصلی شوفاژ را کنده بودند و بعد از روکش عایق استفاده کرده بودند. من هم روی شوفاژ را با گلدان پر می کردم و آب خروجی از گلدان باعث شد قسمت بالای شوفاژم زنگ بزند. پس لازم بود شوفاژ را رنگ بزنم!
سرانجام تصمیم گرفتم شوفاژ را سنباده بزنم تا زنگ روی آن از بین برود. اول از سنباده های زبر استفاده کردم و بعد از سنباده های نرم تر. حالا باید یک روکش مناسب استفاده می کردم. صاحبخانه قبلی از روکشی استفاده کرد که ضدزنگ نبود، پس من باید از روکش مقاوم تری استفاده می کردم.

نحوه تعمیر شوفاژهایی که قسمت بالایش زنگ زده

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت نصب شوفاژ را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال نصاب شوفاژ در تهران باشید می‌توانید سفارش نصب شوفاژ ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

پس از جستجوهای فراوان متوجه شدم روکش های چندمنظوره برای انواع سطوح فلزی وجود دارد که هم زود خشک شده، هم تغییر رنگ نداده یا زنگ نمی زند. و هم از سطح در برابر نور خورشید محافظت می کند. این روکش ها معمولا از جنس حلال رنگ هستند. می توانید آنها را اسپری کرده یا با شت روی سطح بگذارید. من چند لایه زدم و گذاشتم هر لایه نیم ساعت مانده و خشک شده و بعد لایه بعدی را زدم. لازم به ذکر نیست که پس از این روش یا هرگونه رنگ آمیزی شوفاژ با رنگ های معمولی، دیگر نباید روی آن گلدان بگذارید تا همان اتفاق قبلی تکرار شود.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد