مزایای ثبت برند لباس ؛ از رقبا پیشی بگیرید!

0

مزایای ثبت برند لباس ؛ از رقبا پیشی بگیرید! پوشاک و لباس یکی از مهم ترین مسائلی است که بین مردم مورد توجه قرار می گیرد. به همین علت بسیاری از طراحان و تاجرین که قصد راه اندازی تولیدی یا تاسیس یک شرکت را دارند به سوی ایجاد کسب و کار در این زمینه می روند. اگر قصد دارید در این حوزه به سرعت پیشرفت کنید باید از شرایط و البته مزایای ثبت برند لباس آگاه شوید.

مزایای ثبت برند لباس ؛ از رقبا پیشی بگیرید!

ثبت برند لباس این امکان را به شما می دهد که از رقبای خود پیشی بگیرید و در دنیای مد و پوشاک طرفداران بسیاری پیدا کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید برای دریافت پاسخ آن به سایت ثبت فردا مراجعه کنید.

رقابت بی رحم در بازار پوشاک و مزایای ثبت برند لباس!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دنیای مد و پوشاک بسیار رقابت پذیر است. افراد بسیاری در جوامع گوناگون هستند که با تحصیل در این رشته و گذراندن دوره های آموزشی گوناگون، اطلاعات خود را در این زمینه بالا می برند و به رقابتی قدرتمند در بین حریفان می پردازند.

اگر تصمیم به ثبت شرکت یا طراحی در زمینه لباس و پوشاک دارید، باید بدانید که مزایای ثبت برند لباس یا طرح شما چیست و این اقدام چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد.

بهره مندی از مزایای ثبت برند لباس

ثبت برند یا علامت تجاری یک فعالیت اقتصادی، شما را به سود و منافع بسیاری رهنمون می کند. این مزایا به اندازه ای است که افراد بسیاری تمایل دارند در این حوزه مشغول به فعالیت شوند.

ثبت برند به شما امکاناتی را ارائه می دهد که در زیر به شرح آن ها می پردازیم:

  •     فروش بهتر کالا و خدمات؛
  •     کسب اعتبار به واسطه برند شرکت؛
  •     بهترین و سریع ترین راه پیشرفت و شهرت؛
  •     جلوگیری از کپی برداری از ایده های شما؛
  •     عدم سو استفاده از جانب رقبا و شرکت های حریف؛
  •     ارتقا و پیشرفت شرکت؛
  •     کسب محبوبیت در بازار مصرف و جلب رضایت مشتریان؛
  •     دریافت علامت مخصوص ® بالای نام تجاری لباس و پوشاک ثبت شده و کسب اعتبار بین المللی؛
  •     ارتباط با شرکت های خارجی و بین المللی با ثبت برند؛
  •     جلوگیری از سرقت طرح و ایده های طراحان.

در ادامه به تشریح این موارد خواهیم پرداخت.

افزایش فروش محصولات و خدمات

با ثبت برند تجاری خود در حوزه پوشاک و لباس قادر خواهید بود که فروش خود را افزایش دهید. در این صورت سود بیشتری را به دست می آورید؛ اما صرفا فروش بهتر، هدف نیست. با ثبت برند در بازار از دیگر حریفان متمایز می شوید و از آن ها پیشی می گیرید.

دیگر شخصی قادر به سو استفاده از برند شما نیست؛ زیرا ثبت برند این امکان را به شما می دهد که در این موارد پیگرد قانونی کنید.

سریع ترین راه پیشرفت و رسیدن به شهرت

زمانی که طراح، سرمایه گذار و تولید کننده به ثبت برند انتخاب شده می پردازد، محصول و طرح خود را از رقبای دیگر در بازار متمایز می کند. با این اقدام کسب و کار رونق می یابد و بازاریابی و تبلیغات برای شما آسان تر می شود.

از جمله مزایای ثبت برند لباس، پیشرفت در دنیای مد و کسب مشتریان وفادار در این حوزه است.

جلوگیری از سرقت طرح و ایده ها

طراحان پوشاک با صرف زمان و به کارگیری خلاقیت خود، طرحی جذاب و بی بدیل را خلق می کنند. این طرح از سواد، خلاقیت، نوآوری و اطلاعات آن ها در زمینه فرهنگی، آداب و رسوم کشوری که در آن مشغول به کار هستند، ناشی می شود.

برای جلوگیری از کپی طرح های، باید برندی که برای خود انتخاب کرده اند را ثبت کنند. این کار در اداره ثبت مالکیت معنوی انجام می شوند.

ثبت برند پوشاک و اهمیت آن

امروزه ثبت علامت تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا بهره مندی از مزایای ثبت برند لباس، شرکت ها را ترغیب به انجام این کار می کند.

با اینکه ثبت برند الزامی نیست؛ اما شرکت ها برای کسب مزیت های آن اقدام به ثبت علامت تجاری خود می کنند. اشخاص زیادی برای جلوگیری از سو استفاده رقبا و سایر حریفان دست به این کار می زنند.

اهمیت ثبت برند در برخورداری از مزیت های زیر است:

  • به رسمیت شناخته شدن از نظر قانونی؛
  • ایجاد تمایز با دیگر محصولات در بازار؛
  • بازاریابی بهتر؛
  • دریافت نمایندگی؛
  • برند به عنوان یک دارایی ارزشمند؛
  • دریافت وام و سرمایه از بانک ها و موسسات مالی.

در ادامه به تشریح برخی از این موارد پرداخته ایم که به شما کمک می کند درک بهتری از این مزایا داشته باشید.

تاسیس نمایندگی های متعدد در سراسر دنیا

از دیگر مزایای ثبت برند لباس، دریافت حق امتیاز و نمایندگی است. با ثبت برند، به اشخاص ثالث اجازه می دهید که از برند شما استفاده کرده و یک بستر کاری را مهیا کنند.

به همین علت به شرکت های دیگر در سراسر دنیا این امتیاز را می دهید که از برند شما کسب درآمد کنند و مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان آورند.

دریافت وام و سرمایه

با ثبت برند، شما اعتبار لازم از نظر موسسات مالی و بانک ها را دریافت می کنید؛ در این صورت قادر به جست و جوی سرمایه گذار هستید. ثبت برند، اعتبار شما در مقابل بانک ها و سرمایه گذاران است.

لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود تمامی کارهای ثبتی خود اعم از ثبت برند، ثبت شرکت، مسائل حقوقی و مالی خود را به موسسه ثبت فردا که یک شرکت معتبر و بزرگ است بسپارید.

کلام آخر

به شما توصیه می کنیم که برند خود را ثبت کنید! مزایای ثبت برند لباس به قدری است که قادر به پیشرفت سریع در بازار هستید. برندها به صاحبان خود کمک می کنند که سود خود را افزایش دهند و در بازار رقابت جهانی موفق شوند.

اگر نام تجاری شما منحصر به فرد باشد، لوگو یا طرح شرکت نیز قابلیت دارند شما را به شهرت برساند.

در نهایت توصیه می کنیم که با اطلاع دقیق از روند ثبت شرکت و ثبت علامت به فعالیت در دنیای مد و پوشاک بپردازید. موسسه ثبت فردا راهنمایی های جامعی را در این حوزه به شما عرضه می کند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد