فروش عمده لوازم بهداشتی ساختمان توسط فروشگاه محمودی رئوف

4

فروش عمده لوازم بهداشتی ساختمان توسط فروشگاه محمودی رئوف : لوازم بهداشتی ساختمان؛ به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف به مجموعه لوازم جانبی ای گفته می شود که پس از تکمیل ساختمان برای سلامتی، آسایش و بهداشت فردی افراد در محیط منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده لوازم بهداشتی ساختمان توسط فروشگاه محمودی رئوف

چون این لوازم و تجهیزات، جزء اجناس مصرفی می باشند و تاثیر بسزایی در زیبایی و کارایی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ی ساختمان دارند، باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشند. که امروزه کارخانه های تولید لوازم بهداشتی ساختمان در کشور نه تنها از لحاظ کیفیت و تنوع از برند های مشابه خارجی کمتر نمی باشند بلکه در بسیاری از موارد دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مطلوب تری نیز می باشند. در اینجا قصد داریم تا یکی از شرکتهای پخش لوازم بهداشتی منزل را به شما معرفی کنیم که مطالعه ی آن خالی از لطف نیست.

معرفی  فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف

فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف با بیش از ۱۰ سال تجربه، اقدام به راه اندازی سایت رئوف شاپ https://raufshop.com به منظور عرضه کالاهای بهداشتی و ساختمانی و آشپزخانه نموده است. که در حال حاضر فروش کالای متنوع خانه و آشپزخانه نظیر شیرآلات حمام و آشپزخانه، فلاش تانک، سنگ روشویی و… را بر عهده دارد. همچنین فروشگاه محمودی رئوف نمایندگی برندهای معتبری چون کسری، ملودی، قهرمان، هوآیی و تپس را نیز دارا می باشد که به طور مستقیم با این تولیدکنندگان در ارتباط بوده و کالاهای مورد نیاز را با کمترین واسطه تهیه نموده و در نتیجه با کم ترین قیمت در بازار عرضه می نماید.

از جمله محصولات این فروشگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

شیرآلات کسری

نمایندگی رسمی شرکت شیرآلات کسری در بازار تهران

ست کامل شیرآلات کسری ( شیر ظرفشویی آشپزخانه، شیر توالت، شیر حمام و شیر روشویی) یکی از با کیفیت ترین و کامل ترین شیرآلات ساختمانی در مدل های مختلف در بازار می باشد. همچنین در مقایسه با کیفیتی بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

 

فروش شیرآلات ساختمانی خارجی مارک هوآیی

شیرآلات هوآیی؛ یکی از برندهای وارداتی گروه کسری است که از کشور چین وارد می شود. هوآیی از سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده و جزء بزرگترین تولیدکننده های لوازم بهداشتی چینی محسوب می شود. که محصولات خود را با آخرین تکنولوژی روز طراحی و ساخته و روانه بازار کرده اند.

شیرالات تپس

شیرآلات بهداشتی ساختمانی برند تپس Teps

کارخانه تپس جزء اولین شرکت های تولید کننده شیرآلات ساختمانی در ایران است و دارای تجربه و تنوع بسیار بالایی در این امر می باشد. محصولات تپس تولید داخلی است و TEPS یک شرکت کاملا ایرانی محسوب می شود. پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی تپس عبارتند از: مدل برمودا، بارسا و سارا.

محصولات بهداشتی ساختمان مارک ملودی Melody

برند ملودی Melody تشکیل دهنده محصولات وارداتی درجه یک گروه کسری از کشور چین می باشد و بیشتر شامل لوازم بهداشتی مانند: توالت فرنگی، سنگ روشویی، فلاش تانک، یونیورست، علم دوش و پنل دوش، وال هنگ و دست خشک کن است.

شرکت معتبر و قدیمی شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان، تولید کننده شیرهای ساختمانی، تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات کارخانه قهرمان دارای قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را دارد، علاوه بر این شیرآلات قهرمان به ۳۰ کشور جهان نیز صادر می شوند.

فلاش تانک های ارزان قیمت برند تاپ Top

فلاش تانک تاپ معمولا در اکثر فروشگاه های لوازم ساختمانی معتبر موجود می باشد. چرا که از کیفیت بالایی برخوردارند، به قدری که ۲۵ سال ضمانت دارند و دارای نشان استاندارد ایران نیز می باشند. نصب این نوع

فلاش تانک ها آسان است اما بهتر است از نصاب های مجرب در محل زندگی خود کمک بگیرید.

فروشگاه شیرآلات ساختمانی محمودی رئوف

فروشگاه محمودی رئوف در کنار محصولات ذکر شده، فروش عمده ی قطعات و لوازم بهداشتی ساختمان نظیر نوارتفلون، پوسته و مغزی شیر، شیر شلنگی، شیر کولر، شیلنگ توالت، جامایعی و … را نیز بر عهده دارد.

نتیجه اینکه

در این مطلب، به معرفی فروشگاه محمودی رئوف و لوازم ساختمانی موجود در آن، که از بهترین برندهای تولیدی می باشند، آن هم برای آسایش شما همراهان گرامی در امر خرید پرداختیم. امیدواریم از این مطلب بهره ی لازم و مفید را ببرید.

4 نظر
  1. فرامرز باخدا says

    آدرس این فروشگاه کجاست؟

  2. Saeid says

    فلاش تانک رو خودمون میتونیم نصب کنیم

  3. عبدالله براتی says

    شیرآلات هوآیی عالین چون هم طراحی قشنگی دارن و جلوه زیبایی به آشپزخونه و سرویس ها میدن هم اینکه با کیفیتن. خانم منکه خیلی راضیه البته بیشتر بخاطر شیک بودنشون که خانمها اولویت اولشون زیبایی وسیله خونشونه.

  4. گروه صنعتی زاکو says

    کیفیت محصولاتش چطوره؟

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد