روش شستن پرده ها

0

روش شستن پرده ها : یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با خشکشویی و شستشوی پرده ها، روش هایی است که مراکز خشکشویی از آن ها استفاده می کنند. به طوری که بسیاری از این روش ها براساس نوع و جنس پارچه پرده انتخاب خواهند شد.

روش شستن پرده ها

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بنابراین در ادامه این متن چگونگی شستشوی انواع پرده ها را برای شما شرح می دهیم. به طوری که پس از اطلاع از این شیوه ها با خیالی آسوده پرده های خود را به مراکز خشکشویی می سپارید.

طرز شستن پرده زبرا

پرده های زبرا یکی از پرده های پرطرفدار در چند سال اخیر محسوب می شوند. به طوری که بسیاری از مردم از این مدل پرده ها در منازل یا محل کار خود جهت کنترل نور استفاده می کنند.

به همین دلیل روش تمیز کردن و شستشوی این پرده ها برای کسانی که از آن ها در منزل یا محیط کار خود استفاده می کنند یا قصد خرید پرده زبرا را دارند؛ بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین در این قسمت دو روش شستن پرده زبرا را برای شما شرح می دهیم. زیرا بیشتر مراکز خشکشویی همچون واش لین با استفاده از این دو شیوه شستشوی پرده زبرا را انجام می دهند:

  1. شستشوی پرده بعد از بازکردن قسمت کرکره
  2. شستشوی پرده بدون بازکردن قسمت کرکره

علاوه بر این باید بدانید که ما در خشکشویی آنلاین واش لین به صورت تخصصی انواع خدمات مانند موارد زیر را انجام می دهیم:

  • جمع آوری
  • نصب
  • شستشوی پرده زبرا

اگر قصد دارید پرده های خود را به ما بسپارید و از این خدمات بهره مند شوید؛ تنها کافی است که روی لینک زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید:

روش شستن پرده های توری،حریر و پارچه ای

علاوه بر پرده های زبرا انواع دیگری از پرده مانند پارچه ای، توری، حریر وغیره نیز در منازل و محل کار مردم وجود دارد. به طوری که این پرده ها نیز حداقل سالی یک بار باید شستشو شوند. برای شستن پرده های توری، حریر و پارچه ای متناسب با اندازه پرده این امکان برای شما وجود دارد که از آب و مواد شوینده معمولی استفاده کنید.

به طوری که شستشوی این نوع از پرده ها نیز به دو روش زیر انجام می شود:

  • شستشوی پرده با دست
  • شستشوی پرده با استفاده از ماشین لباسشویی

البته در شستشوی پرده های پارچه ای با هر جنسی باید بدانید که اندازه و ابعاد پرده بسیار حائز اهمیت است. در این رابطه اگر نمی دانید که کدام روش را برای شستشو انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که پرده ها را با دست بشویید.

زیرا احتمال بروز آسیب و مشکل در شستشوی دستی بسیار کم تر از شستشو با ماشین لباسشویی خواهد بود.

شستشوی دستی پرده های پارچه ای و استفاده از ماشین لباسشویی

برای شستن پرده با دست کافی است که در یک ظرف بزرگ آب به مقدار کافی مواد شوینده را حل کنید و سپس پرده مورد نظر را به مدت یک ساعت در آن قرار دهید. بعد از آن پرده ها را در همان ظرف با دست بشویید.

این کار را باید تا زمانی ادامه دهید که تمیزی پرده قابل رویت باشد. پس از این پرده ها را از ظرف خارج کرده و به آبکشی آن ها می پردازید. توجه کنید که پرده ها را در مکانی قرار دهید که هنگام خشک شدن، کم تر چروک شوند.

اما برای شستن پرده در ماشین لباسشویی باید به طور دقیق براساس دستور عمل ماشین لباسشویی  خود عمل کنید. توجه داشته باشید که هر گونه سهل انگاری در این زمینه باعث بروز آسیب های جبران ناپذیر در پرده های شما می شود. به طوری که جهت خرید پرده های جدید باید هزینه های گزافی را پرداخت کنید.

شستشوی انواع پرده در واش لین

با توجه به اهمیت پرده ها از نظر قیمت و زیبایی محیط، در شستشوی آن ها باید بسیار دقت شود. به همین دلیل اگر فرصت، امکانات یا اطلاع کافی نسبت به چگونگی شستشوی پرده های خود را ندارید؛ بهترین راه این است که آن ها را به مراکز خشکشویی بسپارید.

چنان که در این مراکز پرده های شما را با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد شوینده شستشو می دهند. ضمن اینکه احتمال بروز آسیب برای پرده ها بسیار کاهش پیدا می کند. در این رابطه باید بدانید که ما در واش لین هیچ گونه محدودیتی برای شستشوی انواع پرده با جنس های مختلف نداریم.

بنابراین با خیال راحت پرده های خود را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را تمیز و زیبا دریافت کنید. علاوه بر این باید بدانید که کارشناسان ما در واش لین خدمات مربوط به جمع آوری و نصب پرده ها را نیز انجام می دهند.

حال اگر قصد دارید که از خدمات ما برای شستشو و خشکشویی پرده های خود استفاده کنید؛ همین الان با کلیک روی لینک زیر به ثبت سفارش بپردازید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد