خدمات حرفه ای خشکشویی پتو چگونه انجام می شود؟

0

خدمات حرفه ای خشکشویی پتو چگونه انجام می شود؟ پتوها از جمله اصلی ترین کالاهای خواب افراد هستند. هر شب و هرروز از این وسایل استفاده می شود و به طور مستقیم با پوست و بدن ما ارتباط دارند. هنگامی که آلودگی واضحی همچون لکه قهوه روی آن بیفتد؛ احساس نیاز به شستشو به  سرعت ایجاد می شود اما در مواقع دیگر شاید به دلیل عدم وجود آلودگی واضح روی پتو شستشو با تاخیر انجام می گیرد.

خدمات حرفه ای خشکشویی پتو چگونه انجام می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : توصیه اکید در این خصوص الزام شستشو به صورت مرتب و ماهیانه پتو و کالای خواب، حتی در صورت عدم وجود لکه و آلودگی واضح روی آن است. به این دلیل که عرق و ترشحات بدن قطعا به پتو منتقل و روی آن باقی می ماند. به دلیل ابعاد بزرگ پتو عموما از خدمات حرفه ای خشکشویی پتو جهت شستشو و ضدعفونی آن استفاده می شود. در این نوشته به نحوه انجام این خدمات پرداخته خواهد شد.

نحوه انجام خدمات حرفه ای خشکشویی پتو

پتوها نیز همانند لباس ها از متریال مختلفی تهیه می شوند. هرکدام از این متریال در برابر گرما یا مواد شوینده امکان دارد که رفتار مختلفی داشته باشند. برخی از آن ها احتمالا دچار رنگ پریدگی یا آب رفتگی می شوند. البته در کنار پتوها معمولا برچسب های دوخته می شود که با مطالعه آن در خصوص این موارد آگهی کسب خواهیدکرد.

باتوجه به ابعاد بزرگ پتو، برخی از افراد از روش خیساندن پتو استفاده می کنند ولی در این صورت نیز وزن آن به شدت زیاد می شود و به طبع آن شستشوی آن بسیار دشوار می شود. در نتیجه بهره گیری از خدمات حرفه ای خشکشویی پتو راه حل مناسبی است. مراکز خشکشویی تجربه و تخصص لازم در خصوص شستشو و ضدعفونی پتو را دارند و با استفاده از تجهیزات صنعتی این عمل را به درستی و اصولی انجام خواهند داد.

شاید تصور کنید که استفاده از این خدمات هزینه بر هستند. در صورتی که شستشو پتو در منزل نیز نیازمند مصرف آب و مواد شوینده فراوان است و حتی امکان دارد که به سلامتی شما صدمه وارد کند. در انتها نیز احتمالا نتیجه کار چندان رضایت بخش نخواهد بود.

ثبت سفارش خشکشویی

در گذشته جهت استفاده از خدمات خشکشویی افراد مجبور به مراجعه حضوری بودند. این در حالی است که امروزه راه حل های بیشمار و مدرنی در این خصوص اندیشیده  شده است که هیچکدام نیازی به مراجعه حضوری ندارند. جهت ثبت سفارش خشکشویی در مراکز حرفه ای تنها کافی است از اپلیکیشن، وب اپلیکیشن، ربات تلگرامی و تماس تلفنی استفاده کنید.

مزایای بهره گیری از این ابزارهای مدرن این است که در هر ساعتی از شبانه روز بدون مراجعه حضوری قادر به ثبت سفارش خشکشویی پتو و دیگر لباس ها هستید و از خدمات دیگری همچون زمان بندی دریافت و ارسال سفارشات نیز بهره مند خواهید شد. خشکشویی واش لین یکی از حرفه ای ترین مراکز خشکشویی است که از این تجهیزات مدرن به نحو احسن جهت خدمت رسانی به مشتریان استفاده می کند.

آب شویی، بخارشویی و خشکشویی

این سه مرحله فرآیندهای اصلی خدمات حرفه  ای خشکشویی پتو هستند که تمامی مراکز از آن ها استفاده می شود. آب شویی پروسه ای است که در طی آن هرگونه عرق و ترشح بدنِ موجود روی پتو، از بین خواهد رفت.

در برخی از موارد که حرارت بالا به بافت پتو آسیبی وارد نکند؛ از بخارشویی جهت شستشو و ضدعفونی استفاده می شود. این عمل نیاز به دستگاه های صنعتی و پیشرفته بخارشویی دارد که اکثر مراکز خشکشویی به آن مجهز هستند. به دلیل دمای بالای بخار و فشار بسیار زیادی که دارد؛ هرگونه لکه، چربی و آلودگی از بافت پارچه جدا می شود. ضمن اینکه در آن دما هیچ باکتری و ویروسی قادر به مقاومت نخواهد بود.

به طور کلی ترکیب آب و مواد شوینده به بافت تمامی پارچه ها به میزان کم یا زیادی آسیب وارد می کند. در مواردی که این آسیب بسیار بالا باشد و روی برچسب های کنار پتو نیز به این موضوع اشاره شود؛ از خشکشویی استفاده خواهد شد. برخلاف نام این روش، شستشو به صورت خشک انجام نمی شود. تنها تفاوتی که این روش با شستشو معمولی دارد؛ عدم استفاده از آب است. با این حال حتما باید از مواد شوینده مناسب در این خصوص بهره گرفته شود.

خشک کردن پتو نیز آخرین مرحله خدمات خشکشویی است که باید به دقت انجام شود. در غیر این صورت احتمال آسیب به بافت پتو وجود خواهد داشت. در واقع آسیب همیشه پارگی یا سوراخ شدن نیست. گاهی تغییر شکل و فرم پتو یک ایراد بزرگ محسوب می شود که آن را به یک وسیله بلااستفاده مبدل خواهدکرد. به این دلیل که پتوهای تختخواب یکی از اجزای دکوراسیون هستند.

نحوه ارسال و دریافت سفارش

با توجه به اینکه خدمات حرفه ای خشکشویی پتو به صورت اینترنتی انجام می شود؛ پیک و ارسال و دریافت آن نیز از سوی شرکت یا مرکز خشکشویی تقبل می شود. این مسئله به یکی از نکات مثبت خدمات حرفه ای مبدل شده است که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. با کمک سرویس ارسال و دریافت رایگان، اشخاصی که وسیله نقلیه ندارند یا فرصت رانندگی در خیابان های شلوغ شهر را ندارند؛ دیگر دچار مشکل نخواهند بود.

در ضمن هنگامی که اوضاع جوی نامساعد است نیز بهره گیری از این امکان، یک حسن بزرگ دارد. آن هم این است که هیچگونه مشکلی از لحاظ آسیب دیدگی متوجه سفارشات نخواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی، مشتری امکان شکایت در این خصوص را دارد.

تعیین زمان ارسال سفارش نیز از طریق اپلیکیشن های مراکز خشکشویی مختلف همچون واش لین انجام می شود که برای اشخاصی که شاغل هستند یا به هر دلیلی زمان کمی را در منزل سپری می کنند؛ مناسب است.

سخن پایانی  

حتی اگر کودکان خردسال یا حیوانات خانگی ندارید که پتوهای شما را کثیف کنند باید به شکل مرتب، پتوها را شستشو و ضدعفونی کنید. فکر استفاده از ماشین لباسشویی را از سرتان بیرون کنید. ابعاد پتوها معمولا آنقدر بزرگ است که شستشوی آن ها را در ماشین لباسشویی غیرممکن می کند. برخی از افراد پتوهای خود را در منزل خیس می کنند و سپس شستشو می دهند که کار بسیار دشواری است و نتیجه کار نیز رضایت بخش نخواهد بود.

بهترین کار استفاده از خدمات حرفه ای خشکشویی پتو است که ثبت سفارشات را از طریق اپلیکیشن های مدرن و با امکانات ویژه انجام می دهد. در سه مرحله آبشویی، بخارشویی و خشکشویی شستشو را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. در مرحله آخر نیز ارسال سفارشات با استفاده از سرویس رایگان و درب منزل انجام خواهد شد. در ضمن مشتریان قادر هستند که زمان دریافت سفارشات را با استفاده از اپلیکیشن تنظیم کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد