بهترین خشکشویی پرده و روتختی کجاست؟

0

بهترین خشکشویی پرده و روتختی کجاست؟ امروزه پرده ها بخشی از دکوراسیون و زیبایی خانه به حساب می آیند. مسلم است تمیزی پرده ها زیبایی آنها را دو چندان می کنند. حجم بالای پرده ها، سختی جمع آوری، نصب دوباره پرده و روش صحیح شستشوی آنها مواردی هستند که همگی در کنار هم نظافت این وسیله زینتی و درعین حال گران قیمت را با مشکل روبرو کرده است.

بهترین خشکشویی پرده و روتختی کجاست؟

به گزارش اینترنی مجله دکوکده : روتختی هم از این قاعده مستثنا نیست. تختخواب از مهمترین وسایل خانه است و روتختی کالایی لوکس، شیک و گران قیمت محسوب می شود که شستن و نظافت آن همچون پرده با مشکلاتی روبرو است. برای شستن روتختی باید از روشی استفاده شودکه بافت و رنگ روتختی حفظ شود و آسیبی نبیند.

اگر به دنبال بهترین خشکشویی پرده و روتختی هستید و نمی دانید چنین جایی کجاست و چه خدماتی باید ارائه دهد در این مقاله با ما همراه باشید.

چرا خشکشویی پرده و روتختی بهترین راه است؟

پرده ها امروزه از پارچه های نفیسی دوخته می شوند. پارچه هایی لوکس و گران قیمت و در عین حال حساس و ظریف که در صورت شستشوی نادرست ماهیت خود را از دست می دهند و به نوعی از سکه می افتند. روتختی هم همین طور است.

روتختی های کارشده، منجوق دوزی، پشم شیشه یا ملیه دوزی بسیار زیبا و جذاب هستند ولی چگونه باید شسته شوند؟ چه روشی باید برای شستن، اتوکشی و خشک کردن آنها استفاده شود که هیچ آسیبی نبینند و زیبایی آنها کم نشود؟

نحوه شستشوی پرده و روتختی به دو روش آبشویی و خشکشویی امکان پذیر است. شاید در مرحله اول برایتان تفاوت این دو روش اهمیتی نداشته باشد ولی آگاهی از تفاوت هاست که منجر به بهترین انتخاب می شود. مراحل کار در هر دو روش از نامشان مشخص است.

در آبشویی از آب و یک ماده شوینده قلیایی یا صابون استفاده می شود. از محلول قلیایی به این دلیل استفاه می شود که چربی ها یا سایر لکه ها را از لباس جدا و وارد جریان آب کند.

در روش خشکشویی فرایند تمیز کردن بدون آب انجام می گیرد. خشکشویی پرده و روتختی بهترین روش برای تمیزکردن و در عین حال حفظ زیبایی و سلامت پارچه آنهاست.

چرا خشکشویی بهترین روش تمیزکردن روتختی و پرده است؟

واقعا در خشکشویی چه اتفاقی می افتد؟ در این مکان پر رمز و راز و جادویی چه بر سر پارچه ها می آید که اینگونه بدون هیچ آسیبی تمیز می شوند؟

گفتیم که در خشکشویی از آب استفاده نمی شود. شاید تعجب کنید. ولی واقعیت این است که خشکشویی کاملا خشک و بدون آب نیست. برای خشکشویی پرده و روتختی از ماشین خشکشویی، مقدار خیلی کمی آب و حلال هایی همچون کربن دی اکسید مایع یا پرکلرواتیلن استفاده می شود.

خشکشویی به معنای تمیز کردن پارچه یا لباس با استفاده از نوعی حلال شیمیایی به جای آب است. لکه ها و آلودگی های روی پرده یا روتختی عوامل مختلفی دارند و برای از بین بردن هرکدام روشی ویژه مورد نیاز است. این حلال ها مانند آب وارد تار و پود پارچه نمی شوند.

پس از اتمام کار از طریق امکاناتی که ماشین خشکشویی دارد، حلال کاملا از پرده و روتختی جدا می شود. با این روش آلودگی های موجود در روتختی و پرده کاملا از بین می روند بدون این که آسیبی به بافت پارچه وارد شود.

بهترین خشکشویی پرده و روتختی چه ویژگی هایی دارد؟

یک خشکشویی مناسب باید مجموعه ای از کادر مجرب و تجهیزات باشد که در مجموع بتواند عمل شستشو را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد. بهترین خشکشویی که قادر باشد خشکشویی پرده و روتختی شما را با آخرین استاندارد های موجود انجام دهد باید موارد ذیل را دارا باشد:

  1. به جدیدترن ماشین لباسشویی صنعتی و خشکشویی مجهز باشد؛
  2. مجهز به خشک کن باشد که بتواند پرده یا روتختی شما را در صورت لزوم خشک کند و هیچ رطوبتی در آن باقی نگذارد؛
  3. دارای قفسه برای خشک کردن پرده یا روتختی باشد. این وسیله ظاهرا بسیار ساده است ولی در مواردی که پرده ها یا روتختی برچسب «آویزان کردن» داشته باشند یا از جنسی باشندکه نیازمند آویزان کردن باشد، بسیار ضروری است؛
  4. مجهز به اتوی بخار باشد. اگر بعد از خشکشویی پرده و روتختی چروکی روی آنها باقی مانده باشد استفاده از اتوی معمولی برای صاف کردن چروک ها نامناسب است و حتما باید از اتوی بخار استفاده شود؛
  5. دانش شناخت پارچه و روش درست شستشوی هر پارچه را بداند. مثلا روتختی ساتن نباید با حرارت مستقیم اتو شود؛
  6. از بهترین و به روزترین مواد شوینده و حلال های درجه یک استفاده کند که رنگ و بافت پارچه حین خشکشویی پرده و روتختی از بین نرود؛
  7. از افزودنی های آنتی استاتیک استفاده کند که الکتریسیته موجود در پرده و روتختی را از بین ببرد؛
  8. خدمات بازکردن و نصب دوباره پرده را با بهترین کیفیت ارائه دهد؛
  9. پرده و روتختی را در کیسه های مخصوص تحویل دهد؛
  10. در نهایت عضو اتحادیه خشکشویی و لباسشویی باشد.

انتخاب بهترین خشکشویی چه اهمیتی دارد؟

گفتیم که بهترین راه برای تمیز کردن پرده و روتختی روش خشکشویی آنهاست. با خشکشویی پرده و روتختی می توان لکه های جدید و قدیمی را پاک کرد. در حالی که آسیبی به بافت و رنگ پارچه وارد نمی شود. عمر پارچه بیشتر می شود و پرده یا روتختی تغییر سایز نمی دهند.

اما همه این موارد منوط به انتخاب درست خشکشویی است. برای انتخاب خشکشویی انواع پرده و روتختی خود حتما به یک خشکشویی معتبر با سابقه کار درخشان مراجعه کنید.

ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از عناصر اولیه یک خشکشویی خوب است. خشکشویی واش لین با سالها تجربه در صنعت خشکشویی در خدمت شماست که بهترین تجربه نظافت را در کنارش حس کنید. این خشکشویی افتخار دارد با کادری مناسب و مجرب در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کار شما را انجام دهد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد