بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی را از کجا شروع کنیم؟

0

اسباب کشی

بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی را از کجا شروع کنیم؟ : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از ایزی پک بسته بندی اثاثیه منزل کار سختی نیست اگر شما انرژی کافی برای کار کردن را داشته باشید و در شب قبل خواب کافی کرده باشید بسیار راحت است. بعضی افراد اسباب کشی خود را یک ماه طول می دهند اما ما به شما ترفند هایی یاد می دهیم که تا سه روزه اثاث کشی خود را تمام کنید. اگر فشار و خستگی اسباب کشی را در یک روز بگذارید باعث می شود بدنمان آسیب ببیند. اگر آدم پر تلاش و پر از پشتکاری باشید و از دانش خود استفاده کنید همه چیز را به دست می آورید خلاقیت داشتن در اثاث کشی بسیار خوب است. در اثاث کشی اینکه بدانید کدام وسیله را زودتر بسته بندی کنیم اهمیت زیادی دارد. با خرید کارتن ایزی پک میتوانید اسباب کشی خود را آسان تر کنید.

بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی را از کجا شروع کنیم؟

برای یک اسباب کشی کردن خوب متن زیر را بخوانید:

  • برنامه ریزی

همیشه در زندگی خود برنامه ریزی کنید برنامه ریزی باعث میشود سریعتر به هدف خود برسید. برای اسباب کشی یک فهرست تهیه کنید و کار هایی که میخواهید بکنید را در آن بنویسید. پس یک فهرست از لیست کار های خود تهیه کنید زیرا این کار باعث می شود که بدانیم در روز اسباب کشی چه کار کنیم  و سردرگم نباشیم. با خرید نایلون حبابدار میتوانید وسایل خود را بسته بندی کنید.

  • تهیه فهرست از وسایل ها

اگر در همان روز بدون مقدمه ای شروع به بسته بندی وسایل ها کنید سردرگم می شوید و ممکن است وسایل های خود را گم کنید. پس قلم و کاغذ خود را بردارید و خانه را نگاه کنید و فهرستی از وسایل های خانه تهیه کنید و سعی کنید این فهرست را تا قبل از رسیدن باربر تهیه و درست کنید.

  • کارتن ها و وسایل های بسته بندی اسباب کشی

لوازم های اسباب کشی مانند پلاستیک های حباب دار ، کارتن ها و جعبه ها ، چسب ۵ سانتی و غیره بسیار در اثاث کشی مهم هستند. ما باید آنها را از یک جای مناسب و معتبر خریداری کنیم. کارتن ها باید جنس خوبی داشته باشند چون وسایل های ما برای ما بسیار ارزشمند هستند شما می توانید آنها را از ایزی پک خریداری کنید و اطمینان کامل به جنس کارتن ها و پلاستیک های حباب دار داشته باشید.

  • بسته بندی از کجا شروع کنم

برای بسته بندی از مکانی که کمتر مورد استفاده است و کمترین وسایل را دارد شروع کنید زیرا اگر از سخت ترین جاهای خانه مثل آشپزخانه  شروع کنید خستگی تمام بدنتان را می گیرد و خلق و خوی خوب خود را از دست می دهید. اگر از یک جای خوب شروع کنید اسباب کشی برایتان آنقدر سخت نیست و زمان زیادی طول نمی کشد. همچنین یادتان باشد آخرین چیزی را که از خانه قدیمی بر میدارید تخت خواب ها باشند زیرا در هنگام اثاث کشی خوابیدن بر روی زمین باعث می شود خستگی در روز بعد اسباب کشی در بدن شما باشد.

  • تقسیم بندی کار ها

همیشه در اسباب کشی ها خانم های خانه دار زحمت بیشتری می کشند. اما از همان اول اثاث کشی با اعضای خانواده مشورت کنید و کار ها را تقسیم کنید برای اینکه در اثاث کشی جعبه های بسیار سنگین را بلند نکنید سعی کنید کارتن های کوچک تری خریداری کنید شما میتوانید از محصولات اسباب کشی ایزی پک برای اثاث کشی خود استفاده کنید.

  • بسته بندی وسایل های مشابه

برای مثال اگر دارو ها و لوازم ریز را در کنار وسایل های آشپزخانه بگذارید در هنگام چیدن و باز کردن کارتن باعث میشود وسایل را به سختی پیدا کنیم و گیج شویم. همچنین می توانیم از حوله ها و دستمال ها برای تکان نخوردن و محکم ماندن ظرف ها و لوازم های آشپزخانه استفاده کنید.

  • نوشتن بر روی کارتن ها

برای اینکه وسایلمان را گم نکنیم بر روی کارتن ها اطلاعات مربوط به وسیله را بنویسید برای مثال اسم شخصی که وسایل مال آن است و نوع وسیله را بنویسید و یا اگر شکستنی است بر روی آن بنویسید که این وسیله شکستنی است.

  • چک کردن نهایی

پس از تمام شدن کار اسباب کشی به استراحت کردن بپردازید و پس از آن خانه را بگردید تا اطمینان داشته باشید که وسیله ای فراموش نشده باشد. در صورت پیدا کردن وسایلی آن را در کارتن بگذارید و بر روی آن بنویسید که پیدا شده اند.

  • مواظبت از اشیاء با ارزش و گران قیمت

وسایل های قیمتی و با ارزش را در پلاستیک یا یک جعبه کوچک بگذارید سپس آنها را در کارتن بگذارید. در بیشتر اوقات وسایل های مهم در اسباب کشی گم می شوند پس حواستان به آنها باشد. همچنین این وسایل را به باربر نسپارید و آنها را در ماشین شخصی خود بگذارید تا هیچ وقت گم نشوند.

نکات مهم در هنگام اسباب کشی

  • همه کارتن های اثاث کشی را چک کنید که در روی آن اطلاعات مربوط به جعبه را نوشته باشید.
  • خانه جدید خود را تمیز و سمپاشی کنید.
  • همه وسایل را بسته بندی کنید و از بسته بندی نکردن وسایل ها بپرهیزید.
  • جعبه ها را سنگین نکنید.
  • ریشه های فرش ها را با پارچه ای بپوشانید تا از کثیف شدن آنها جلوگیری کنید.
  • تهیه و خریداری مواد غذایی برای خانه جدید.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد