برای خرید شال و روسری شهرک غرب کجا برویم؟

0

برای خرید شال و روسری شهرک غرب کجا برویم؟خرید شال و روسری یکی از موضوعات پر اهمیت و گاهی مشکل برای خانم هاست. اغلب برای پیدا کردن بهترین فروشگاه شال و روسری دچار مشکل می شویم و نگران پولی هستیم که برای خرید پرداخت کرده ایم اما انتخاب خوبی نداشته ایم! ساکن غرب تهران هستید اما نمی دانید بهترین فروشگاه شال و روسری شهرک غرب کجاست؟

برای خرید شال و روسری شهرک غرب کجا برویم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله قصد داریم نکاتی را هنگام خرید شال و روسری به شما آموزش دهیم که به راحتی در هر فروشگاهی در غرب تهران یا مناطق دیگر وارد شدید، انتخاب خوبی داشته باشید. در این صورت مطمئن هستیم که بهترین فروشگاه غرب تهران را پیدا می کنید.

ناگفته نماند یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید شال و روسری، خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی ویستور است. به راحتی در هر کجای شهر که هستید بهترین انتخاب را کنید و با ثبت آنلاین سفارش، کالای خود را درب خانه تحویل بگیرید.

آیا می دانید بهترین فروشگاه شال و روسری شهرک غرب کجاست؟

زمانی که گران قیمت ترین لباس ها را می پوشید و کفش های مارک یا چرمی را به پا می کنید، اگر پوشش سرتان از شال و روسری بی کیفیت باشد یا درست انتخاب نشود، بی شک ظاهر شما را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین لازم است که انتخاب خوب و هوشمندانه ای را داشته باشید.

این سوال بسیاری از خانم های ساکن غرب تهران است که چگونه بهترین فروشگاه شال و روسری شهرک غرب را پیدا کنیم و تشخیص دهیم که این مغازه بهترین کالاها را به فروش می رساند؟!

هرچه ویترین یک فروشگاه زیبا و چشم نوازتر چیده شده باشد، احتمالا افراد زیادی را به سمت خود می کشاند که البته یکی از روش های بازاریابی است!

توصیه می کنیم مانند افراد زیادی که گول ظاهر این مغازه ها را می خورند نباشید و به دنبال یک کالای باکیفیت و مرغوب مناسب استایل خود باشید.

از ابتدای بلوار ایران زمین در شهرک غرب که بگردید پاساژ و فروشگاه شال و روسری زیادی را خواهید یافت که ظاهری دلفریب دارند اما آیا محصولا آن ها نیز مرغوب است؟

سراسر بلوار فرحزادی یا تمامی خیابان های شهرک غرب را انبوهی از پاساژهای گوناگون شال و روسری پوشانده است که به راحتی قادر به خرید هستید.

مهم نیست که یک فروشگاه شال و روسری شهرک غرب پیدا کنید، بلکه باید نحوه تشخیص جنس مرغوب را فرا بگیرید و انتخاب درستی در هر کجای شهر که هستید داشته باشید.

شال و روسری مناسب فرم صورتتان را انتخاب کنید!

یکی از مواردی که به داشتن یک انتخاب درست کمک می کند، علاوه بر شناخت جنس های مرغوب روسری و شال، آشنایی با فرم صورت و انتخابی متناسب با آن است.

جالب است بدانید اگر با فرم و شکل صورتتان آشنایی داشته باشید علاوه بر انتخاب مناسب روسری و شال، مدل موی خوبی نیز برای خود بر می گزینید. با این حساب به راحتی قادر به خرید بهترین شال و روسری شهرک غرب در هر فروشگاه آن هستید!

صورت های کشیده

اگر صورتی مستطیلی و کشیده دارید، بهتر است طول آن را با انتخابی درست کوتاه کنید! اغلب در این فرم ها پیشانی و فک بلند و هم اندازه هستند. بهتر است روسری و شال را طوری بپوشید که لبه های تیز صورت پوشانده شود و حالتی گرد به خود بگیرند.

برای صورت های مستطیلی، شال بهترین گزینه است؛ زیرا به راحتی قادر به پوشاندن اطراف صورت و گرد کردن گوشه ها هستید.

توجه داشته باشید از خرید شال و روسری با طرح های چهارگوش خودداری کنید. بهتر است از انواع هدبند و اکسسوری برای پوشاندن پیشانی خود و کوتاه کردن صورت بهره بگیرید. بهترین رنگ برای هدبند، رنگ های تیره است.

لازم به ذکر است بهترین مدل پوشیدن شال و روسری تا زدن اطراف آن است؛ زیرا گونه ها را برجسته می کند. بهتر است از مدل هایی که در پشت سر بسته می شوند اجتناب کنید . جنس های سبک و لختی را برای خود برگزینید.

صورت های بیضی شکل

همان طور که گفتیم برای انتخاب بهترین شال و روسری شهرک غرب، نباید به دنبال فروشگاه خاصی باشید، بلکه باید به نکات مختلفی هنگام خرید توجه کنید که یکی از آن ها دقت به فرم صورت است.

اگر صورتی بیضی شکل دارید، باید به شما تبریک بگوییم! زیرا بیشتر مدل ها مناسب شماست. به راحتی هر مدلی را که علاقه دارید انتخاب کنید و به دلخواه خود ببندید. اگر احساس می کنید که کمی صورتتان کشیده است، از هدبند یا دستمال سر استفاده کنید و کناره های روسری را به داخل جمع کنید که گونه های شما برجسته جلوه کند.

صورت های مثلثی

افرادی که صورت مثلثی دارند اغلب چانه نوک تیز و پیشانی عریض دارند. با این حساب بهتر است روسری و شال را طوری سر کنید که از پهنای پیشانی گرفته شود و با چانه هماهنگی پیدا کند.بهتر است تیزی چانه را با شال یا روسری بپوشانید

صورت های مربعی

در صورت های مربعی، افراد دارای چانه چهارگوش هستند و بهتر است طوری از روسری یا شال استفاده کنند که صورتشان را گرد جلوه دهد. بهترین انتخاب برای این افراد استفاده از شال است؛ زیرا شال گوشه های مربعی صورت را می پوشاند.

بهتر است مانند صورت های مستطیلی از انتخاب طرح های چهارگوش خودداری کنید و آن ها را پشت سر گره نزنید. شال و روسری با جنس لطیف مانند ابریشم، نخ پنبه و حریر را انتخاب کنید.

صورت های گرد

در این مدل ها بهتر است عرض پیشانی را کم کنید و طول آن را بلندتر نشان دهید. استفاده از هدبند و دستمال سر های رنگ روشن انتخاب بسیار خوبی است, اما تنها مقداری از پیشانی را با آن بپوشانید.

توصیه می کنیم پارچه های ضخیم و محکم مانند ساتن را برگزینید که به صورت شما فرم دهد و به هیچ عنوان کناره های روسری و شال را جمع نکنید.

نکته ای که باید توجه کنید افرادی که صورت های کوچک دارند بهتر است از رنگ های روشن برای پوشش استفاده کنند که مقداری به صورت آن ها حجم دهد.

کلام آخر

شال و روسری یکی از تاثیرگذارترین اقلام در ظاهر خانم هاست؛ زیرا قادر است آن ها را مدرن و شیک پوش یا بسیار بی سلیقه جلوه دهد. انتخاب بهترین فروشگاه شال و روسری شهرک غرب کار دشواری نیست؛ زیرا در هر کجای شهر که مایل باشید پر از مغازه های مدرن و جذاب است که هر فردی را به سمت خود جذب می کند؛ اما مهم این است که کالای مرغوب را انتخاب کنید.

پیشنهاد می دهیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ویستور، خاص ترین طرح های شال و روسری را انتخاب کرده، سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید و هر کجای شهر که هستید آن را درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است امکان مرجوعی کالا نیز وجود دارد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد