با نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا آشنا شوید!

0

با نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا آشنا شوید! پرده های زبرا از جدید ترین نوع پرده هستند که با زیبایی و کارایی خود فضاهای مسکونی و اداری ما را آذین کرده اند. در طراحی داخلی فضاهای مدرن پرده زبرا بیشتر به چشم می خورد.

با نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا آشنا شوید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پرده های زبرا از دو جنس پارچه و تور تشکیل شده اند که در دو لایه روی هم قرار می گیرند. با حرکت این دو لایه و میزان فضای پوشیده شده از تور و پارچه ای که ایجاد می کنند، نور دلخواه را به ما می دهند. برای استفاده از نور کامل پنجره ها نیز امکان جمع شدن پرده زبرا وجود دارد.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت شستشوی پرده هاست. از آنجا که متریال پرده های زبرا بیشتر از پارچه است هر از گاهی نیاز به شستشو دارد. همه پرده ها بهتر است برای شستشو به خشکشویی برده شوند. در این میان پرده زبرا بیشتر از دیگر انواع پرده ها ممکن است در شستشوی منزل آسیب ببیند.

ما در سایت خشکشویی واش لین می خواهیم شما را با نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا آشنا کنیم.

نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا

شستشوی پرده زبرا به دلیل شکل رول مانند و نحوه نصب روی ریل های آن دشوار است. شستشوی آن در منزل و با آب کار درستی به نظر نمی رسد. زیرا شرایط لازم برای حفظ کیفیت و زیبایی آن در منزل وجود ندارد.

برای شستشو در منزل باید از مواد شوینده و آب استفاده یا اینکه فقط به دستمال کشیدن آن اکتفا کرد. این خود از درخشانی و تمیزی پرده می کاهد و به مرور چیزی از زیبایی آن باقی نمی ماند. پس بهتر است با خیال راحت آن را به خشکشویی هایی که امکان شستشوی پرده زبرا را دارند، تحویل دهید.

در ادامه مهم ترین نکاتی که در زمان خشکشویی پرده زبرا باید در نظر بگیرید، آورده ایم.

جمع آوری پرده زبرا

برای انتقال پرده زبرا به خشکشویی ابتدا باید آن را جمع آوری کنید. جمع آوری پرده زبرا کار راحتی نیست. به احتمال زیاد گرد و غبار زیادی روی یک پرده که باید شسته شود، نشسته است. در هنگام جمع آوری باید مراقب باشیم این کار را طوری انجام دهیم که گرد و غبار باعث کثیف شدن کل محیط نشود.

یکی از نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا این است که به دلیل وزن میله ها و ظرافت تور و پارچه در پرده های زبرا باید مراقب آسیب نرسیدن به آن بود. پس از اینکه پرده با احتیاط از دیوار یا سقفی که به آن متصل است جدا شد باید پارچه آن از قطعات فلزی جدا شود. این کار را نیز باید با ظرافت و مراقبت از پارچه انجام داد.

پس از آن پارچه را به صورت لوله شده باید به خشکشویی انتقال دهیم که شکست در الیاف پارچه ایجاد نشود. پرده های زبرا معمولا ارزان نیستند و در جمع آوری و حمل و نقل پرده زبرا باید احتیاط کرد. همچنین حساسیت مشتریان را در نظر گرفت.

شستشوی پرده زبرا

پرده زبرا را نباید به هر خشکشویی محلی و کوچکی سپرد. گرچه بسیاری از آنان خدمات شستشوی پرده زبرا را انجام نمی دهند یا اینکه از شما تحویل می گیرند و آن را به خشکشویی های مکانیزه تر می سپارند.

از نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا این است که خدمات برای آن در خشکشویی های مجهز صورت می پذیرد. پس از ورود پرده به خشکشویی، کارشناسان آن را از لحاظ رنگ، جنس و لکه بررسی می کنند. در ادامه مواد مورد نیاز برای شستشوی پرده انتخاب می شود و در دسته الیاف مانند خود قرار می گیرد.

مواد شوینده عادی که در خانه ها با آب مورد استفاده قرار می گیرند باعث رنگ بری و کمتر شدن جلوه پرده ها می شود. شستشوی پرده زبرا معمولا به آبشویی نیاز ندارد و فقط با روش خشکشویی امکان پذیر است. از آن جایی که پرده ها را به مدت چندین سال استفاده می کنیم، آب شاید آسیب بافت و پوسیدگی زود هنگام آن را به همراه داشته باشد. همچنین خشکشویی باعث درخشان شدن پارچه پرده می شود.

چرخش بیش از حد پرده در ماشین خشکشویی ممکن است به بافت آن آسیب بزند. پس تشخیص سرعت و زمان قرار گیری پرده در ماشین نیز اهمیت دارد که توسط کارشناسان با تجربه مشخص می شود.

اتو کشی پرده زبرا

پس از انجام مراحل خشکشویی، از نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا اتو کشی آن است. اتو کشی باید به صورت حرفه ای انجام شود. بسیاری از پرده ها ممکن است از الیاف مصنوعی و پلیمری تشکیل شده باشند. در این حالت استفاده از اتو های سنتی درست نیست و باید حتما از بخار برای حفظ کیفیت و بافت پارچه پرده زبرا استفاده شود. پس از اتو کشی، پرده ها تا زمان تحویل باید در جای مناسب نگهداری شوند که حالتشان تغییر نکند.

برای نگه داری حالت خشکی پرده در این مرحله ممکن است پرده ها به خدمات آهار نیز احتیاج داشته باشند. این نوع از خدمات فقط در خشکشویی ها قابل انجام است.

نصب پرده زبرا

انتقال به محل و نصب پرده زبرا پس از خشکشویی باید با ظرافت هر چه تمام تر انجام شود. ابتدا باید قطعات فلزی پرده را تمیز کرده و پس از آن پارچه پرده را به آن وصل کنیم. برای سرعت و جلوگیری از چروک دوباره پارچه بهتر است این موضوع توسط افراد خبره انجام شود.

پس از سر هم کردن پرده و جا اندازی ریل ها و کرکره ها نوبت به نصب آن روی پنجره می رسد که مراحل نصب را نیز انجام می دهیم. در زمان نصب، تنظیم و جلوگیری از کج شدن و سستی آن باید مد نظر قرار گیرد.

اگر خشکشویی مناسبی را انتخاب کرده باشید و خدمات به درستی انجام شده باشد پس از نصب باید از پرده ای بی نقص و زیبا لذت ببرید.

در انتها

با هم نکات طلایی خشکشویی پرده زبرا را مرور کردیم. حال با دقت بیشتری برای شستشوی پرده زبرا تصمیم گیری می کنیم. برای حصول نتیجه نهایی شستشوی این پرده باید در انتخاب خشکشویی دقت کنید. هر چه تجهیزات و امکانات خشکشویی بهتر باشد رضایت مشتریان بالا تر می رود.

امروزه خدماتی که خشکشویی ها ارائه می دهند از مرز شستشو گذشته است و برای راحتی ما و جلب مشتری امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار می دهند. از جمله این خدمات گرفتن پرده ها از مشتری برای انجام خشکشویی و پس از آن تحویل به آنان درب منزل است.

خدمات آنلاین خشکشویی واش لین با تجهیزات پیشرفته و دانش در این زمینه نیازهای خشکشویی شما را در کمترین زمان رفع خواهد کرد. ما همراه شما هستیم که خدمات خشکشویی را به بهترین نحو دریافت کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد