شال و روسری صورتی را با چه رنگی ست کنیم؟

0

شال و روسری صورتی را با چه رنگی ست کنیم؟ما اینجا هستیم که انواع مختلف ست کردن شال و روسری را به شما آموزش دهیم؛ ست کردن شال و روسری انواع گوناگونی دارد که اول از همه و فارغ از رنگ مورد نظر برای ست کردن، بهتر است بدانیم چه رنگ هایی در کنار رنگ صورتی استایلی خارق العاده برای شما رقم خواهد زد.

شال و روسری صورتی را با چه رنگی ست کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : عوامل مختلفی در ست کردن موثر هستند که ترکیب رنگ یکی از آن موارد است؛ عواملی مثل: فصل، قد و وزن، رنگ پوست هم تاثیر چشمگیری در ست کردن دارند. حال ما می خواهیم ابتدا به معرفی انواع شال و روسری صورتی و سپس بررسی موارد بالا بپردازیم و هریک را به صورت جداگانه و مفصل برای شما شرح دهیم و شما را از شر این معضل فکری خلاص کنیم.

شال و روسری صورتی و ترکیب آن با دیگر رنگ  ها

شال یا روسری صورتی یکی از بارزترین مواردی هستند که خانم ها در ست کردن آن با رنگ های مختلف دچار دغدغه ذهنی می شوند. رنگ صورتی در طیف رنگ های گرم قرار دارد و در بیشتر مواقع با تمامی رنگ های تیره ست می شود.

خاکستری یکی از رنگ های خنثی است که اگر با رنگ صورتی هماهنگ شود، جذابیت فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. شال صورتی با لباس هایی که طرح پوست حیوانات مانند طرح پلنگی دارند هم به زیبایی ست می شود.

تمامی تناژهای صورتی، آبی و سفید در کنار همدیگر فوق العاده زیبا می شوند. هرگز از ست کردن این طیف رنگ ها با هم غافل نشوید، چراکه بی نظیر هستند. افرادی که علاقه مند به استفاده از رنگ صورتی در استایل خود هستند یا دوست دارند به چشم بیایند، بهتر است از ترکیب صورتی و قرمز استفاده کنند.

برخی افراد هم از ترکیب رنگ های صورتی با تناژ بالا و رنگ کرم با تناژ پایین در کنار هم استفاده می کنند که این دو رنگ در کنار هم ترکیب جالبی را ایجاد می کنند. برای مثال شال و روسری صورتی همراه یک پالتو یا کت کرم رنگ بسیار زیبا می شود.

استفاده از دو رنگ سبز و صورتی که هردو متعلق به طیف رنگ های بسیار شاد و پرانرژی هستند نیز برای ست کردن مناسب خواهد بود.

حالا می خواهیم شما را با جذاب ترین ست روسری صورتی به همراه رنگ مشکی آشنا کنیم. اگر شما شال یا روسری صورتی خود را به همراه کیف و کفش مشکی ست کنید، گیرایی خاصی به رنگ صورتی بخشیده اید و این دو رنگ در کنار هم از رایج ترین ترکیب رنگ ها برای ست کردن هستند.

رنگ های مشکی، سفید، توسی و خاکستری جزو مواردی به حساب می آیند که اغلب با تمامی رنگ ها ست می شوند.

تاثیر فصل ها در ست کردن شال و روسری صورتی

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که به ست کردن رنگ لباس هایتان با فصل جاری اهمیت می دهید، تبریک می گوییم چون شما تناسب، زیبایی و جذابیت بی نهایتی به استایل خود می بخشید. می دانیم که هرکس سلیقه خاصی دارد ولی رعایت این موارد تا حدودی باعث می شود احساسات بهتر و پرانرژی تری را در خود جاری کنیم و همین طور باعث افزایش اعتماد به نفس در خود شویم.

رنگ ها منبع و منشا انرژی های تشعشعی هستند و اگر ما آن ها را درست و بجا انتخاب کنیم، تاثیرات محسوسی در فعالیت های روزمره ما خواهند داشت.

حال می خواهیم به تفکیک ست کردن رنگ ها در فصل های مختلف بپردازیم:

فصل بهار

صورتی و زرد جزو رنگ های اصلی برای ایجاد تناسب در فصل بهار به شمار می آیند که هریک به صورت جداگانه باید با طیف رنگ های سازگار خود ست شوند.

فصل تابستان

آبی و سبز دو رنگ پر انرژی و آرامش بخشی هستند که مناسب فصل تابستان محسوب می شوند. بهتر است رنگ آبی را با طلایی یا سفید ست کنید؛ استفاده از لباس هایی با رنگ سبز به همراه شلوار جین تیره جذابیت بی نظیری دارند.

فصل پاییز

شال و روسری صورتی به رنگ قرمز، صورتی و نارنجی که هر سه از طیف رنگ های گرم هستند در فصل پاییز بیشتر استفاده می شوند. رنگ قرمز را بهتر است با مشکی و سرمه ای ست کنید.

فصل زمستان

رنگ های مناسب این فصل خاکستری و آبی هستند که با تم صورتی و خاکستری هماهنگی زیبایی ایجاد می کنند.

تاثیر رنگ صورتی روی پوست

افراد از نظر رنگ پوست به سه دسته تقسیم می شوند: افرادی با پوست گرم، پوست خنثی و پوست سرد.

حال می خواهیم به بررسی هریک از این موارد به صورت جداگانه بپردازیم:

پوست گرم یا گندمی

این افراد به دلیل وجود رنگدانه های تیره در پوست خود باید در انتخاب رنگ مناسب دقت کنند. رنگ های تیره باعث می شود رنگ پوست این افراد تیره تر به نظر برسد ولی رنگ های روشن هم مناسب این افراد نیست؛ زیرا رنگ های روشن باعث می شود تیره بودن رنگ پوستشان بیشتر به چشم بیاید.

شال و روسری هایی به رنگ قرمز، زرد و نارنجی و صورتی بسیار مناسب برای این افراد است.

پوست سرد یا روشن

رنگدانه های پوست این افراد روشن است و اثری از رنگ دانه های تیره در این افراد نیست بنابراین در انتخاب رنگ باید بسیار دقت کنند و رنگ های شاد و پرانرژی با تناژ پررنگ استفاده کنند.(برای مثال سبز پررنگ).

شال و روسری صورتی با تناژ بالا جذابیت چشمگیری به چهره این افراد می بخشد.

پوست خنثی

این افراد چون هردو ویژگی رنگ پوست های گرم و سرد را در کنار هم دارند تمامی رنگ ها برایشان مناسب  و هماهنگ است؛ همینطور استفاده از رنگ های خنثی مثل مشکی، خاکستری و سفید هماهنگی بی نظیری به این افراد می بخشد.

سخن آخر

در آخر باید بگوییم که با آگاهی از این موارد ساده و قابل اجرا به راحتی قادر خواهید بود هماهنگی، زیبایی و جذابیت خاصی به استایل خود ببخشید و با رعایت همین نکات مهم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار شوید.

اگر به دنبال خرید شال و روسری هستید و به دنبال هدیه برای دوست خود می گردید، پیشنهاد می کنم به سایت ویستور مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد