شال و روسری دخترانه شیک را با چه لباسی ست کنیم؟

0

شال و روسری دخترانه شیک را با چه لباسی ست کنیم؟رعایت تناسب در پوشش برای افرادی که به آن اهمیت می دهند از اصول انتخاب پوشاک است. همه انسان ها از پوشش مناسب و زیبا لذت می برند. افرادی که از عهده این تناسب بر می آیند به خوش پوشی شناخته می شوند. از جمله پوشش هایی که در زیبایی ظاهر لباس بانوان خیلی مورد توجه قرار می گیرد، شال و روسری و انتخاب مناسب آن در کنار لباس های دیگر است که اصطلاحا به آن ست کردن گفته می شود.

شال و روسری دخترانه شیک را با چه لباسی ست کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برای ست کردن شال و روسری دخترانه شیک ابتدا باید رنگ‌هایی که برای پوست صورت شما مناسب هستند را بشناسید. و بعد از آن با استفاده از هنر و علم انتخاب رنگ‌ها، شال و روسری مناسب را برای خود انتخاب کنید. برای برخورداری از یک استایل خوب و مناسب به ویژه در دختران باید اصولی را یاد بگیریم. ما در سایت ویستور، سایتی جامع برای خرید هدایای متنوع، می خواهیم شما را با اصول ست کردن شال و روسری برای دختران آشنا کنیم.

اصول ست کردن شال و روسری دخترانه شیک

برای ست کردن شال و روسری با لباس ابتدا باید اطلاعاتی در مورد دایره رنگ داشته باشیم. برای دخترانی که تازه می خواهند با اصول ست کردن آشنا شوند، توصیه می کنیم از رنگ های ساده شروع کنند تا به مرور زمان تبهر لازم را برای این موضوع پیدا کنند.

پوست هایی با رنگ روشن بیشتر باید از رنگ های تیره مانند شرابی یا سورمه ای استفاده کنند. اگر دارای رنگ پوست تیره و سبزه هستید از رنگ های خنثی بهتر است استفاده کنید. رنگ هایی مانند سفید، خاکستری یا قهوه ای برای شما مناسب هستند.

در اینجا نمونه هایی از ست کردن لباس با شال و روسری دخترانه را می گوییم اگر علاقه مند به خوش پوشی و انتخاب به جای رنگ ها هستید با ما همراه باشید.

شال و رو سری با ته رنگ سفید

شال و رو سری ها بارنگ های متنوع اگر به مقداری از رنگ سفید مخلوط شده و رنگ ملایم تری از رنگ اصلی به خود بگیرند با لباس های رنگ سفید بهتر ست می شوند. به این رنگ ها اصطلاحا ته رنگ می گویند. مانند شال و روسری با ته رنگ سبز یا صورتی. برخی نیز به آن ها آبی کم رنگ یا صورتی کم رنگ می گویند.

در این گونه از رنگ ها رنگ های پاستیلی هم جای می گیرند. رنگ هایی مات و با مایه رنگی بسیار کم. این رنگ ها در واقع از پایه اصلی رنگ سفید تشکیل شده اند.

شال و روسری با ته رنگ مشکی

شال و روسری هایی که در ترکیب رنگ آن ها از مقداری رنگ مشکی استفاده شده اند بهتر است با لباس های مشکی و تیره ست شوند. مانند ترکیب رنگ قرمز با مقداری مشکی که رنگ مایل به زرشکی حاصل می شود یا ترکیب مشکی با سبز که حاصلش رنگی در زمره یشمی هاست.

هر چه قدر از رنگ سیاه بیشتری در شال و روسری استفاده شده باشد رنگ آن تیره تر می شود. لباس یا رنگ مشکی بهتر است با همین رنگ های تیره از ترکیب با خود ست شود. رنگ های نسکافه ای و انواع قهوه ای ها نیز جز این دسته از ترکیب ها هستند.

شال و روسری با تن رنگی

استفاده از تن های رنگی در رنگ لباس یکی از بهترین ترفند های است که در شال و روسری دخترانه شیک بسیار به کار می رود. در این گونه ست کردن از شال و روسری هم رنگ لباس با تن های روشن تر یا تیره تر استفاده می شود. مانند ست کردن روسری بنفش تیره با لباس بنفش روشن یا ست کردن لباس سبز تیره با شال رنگ سبز روشن تر.

این ترکیب ها بسیار زیبا هستند و افرادی که دانش زیادی از ست کردن لباس ندارند به راحتی امکان استفاده از این روش را خواهند داشت. در این حالت ست پوشش ما بی نقص و خوش استایل خواهد شد. بسیاری از هنرمندان و طراحان مد از این ترکیب ها استفاده می کنند. ست های کلاسیک و مدرن همیشه جایی برای این ست داشته اند.

شال و روسری ست شده با خاکستری

اگر در ست کردن شال و روسری دخترانه شیک خود مشکل دارید و برای بعضی از آن ها لباس مناسب پیدا نمی کنید از ست کردن آن با رنگ خاکستری بهره ببرید. خواهید دید که چه استایل زیبایی به خود خواهد گرفت.

خاکستری یک رنگ خنثی است و با هر رنگی که فکرش را بکنید ست می شود. با استفاده از این رنگ جلوه ای جذاب خواهید داشت. رنگ خاکستری نیز تن های متفاوتی دارند که هر یک در زیبایی ست لباس ما تاثیر گذارند.

رنگ هایی که هر ساله مد می شوند برای بهتر جای گرفتن در ست لباس و کمتر شدن هزینه بهتر است با لباس های خاکستری ست شود. در این صورت کافی است یک شال و روسری از رنگ مد سال را تهیه کنید و با ترکیب لباس خاکستری که از قبل داشتید به روز شوید.

ترکیب رنگ خاکستری با رنگ زرد و صورتی بی نهایت زیبا خواهد شد. همچنین کلیه رنگ های روشن تا تیره را با رنگ خاکستر ست می کنند مثل آبی آسمانی ، آبی لاجوردی و غیره.

در پایان

در این بخش از سایت سعی کردیم شما را با ست کردن شال و روسری شیک دخترانه آشنا کنیم. متوجه شدیم که چه راه های اساسی برای شیک پوش بودن پیش پای ما قرار دارد. این کار همیشه نیازمند صرف مبالغ هنگفت نیست.

فقط کافی است اطلاعات درستی از نوع ست کردن و همچنین رنگ پوست خودمان داشته باشیم. برای انتخاب شال و روسری دخترانه شیک به سلیقه و رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ موی فردی که می خواهید هدیه را تقدیمش کنید توجه داشته باشید. زیرا شخص باید از دیدن هدیه ما خوشحال شود نه اینکه احساس کند برایش قابل استفاده نیست.

به فروشگاه ویستور سر بزنید و از هدایای متنوع آن دیدن کنید. در این سایت حتما شال و روسری مناسب هدیه خود را پیدا خواهید کرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد