خشکشویی کت و شلوار بهتر است یا شستن با دست؟

0

خشکشویی کت و شلوار بهتر است یا شستن با دست؟ آراستگی و مرتب بودن کت و شلوار بسیار پراهمیت است. تعدادی از آیان در محل کار خود، کت و شلوار می پوشند ازجمله کارکنان ادارات و بانک ها نیازمند به رعایت لباس فرم مخصوص به خود هستند. خشکشویی کت و شلوار از آنجا که شستشوی آن در خانه دشوار است، بهتر است.

خشکشویی کت و شلوار بهتر است یا شستن با دست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امکان شستشوی کت و شلوار در خانه وجود دارد اما ممکن است به آستر پارچه آسیب بزند و اتوکشی آن در خانه سخت باشد.

یک کت و شلوار نامرتب و چروک ظاهر را ناپسند نشان می دهد و وقار شخص را پایین می آورد. این پوشش چه برای مردان و چه برای زنان از طرفداران زیادی برخوردار است. کت و شلوارها نیز، نیاز به شستشو و تمیزی دارند و حتی به خاطر جنس آن ها ممکن است بوی عرق و نامطبوع را سریع‌تر به خود جذب کنند.

بهترین راه برای تمیزی این لباس استفاده از خشکشویی است. پیشنهاد ما این است که برای صرفه جویی در وقت خود از خشکشویی آنلاین واشین لین استفاده کنید.

خشکشویی کت و شلوار؛ بهترین روش شستشو

کت و شلوار ها قابل استفاده در محل کار یا مجالس گوناگون نظیر شادی و غم هستند. این لباس در تمام فصول سال قابل استفاده است. نوع دوخت و پارچه آن متفاوت از دیگر لباس هاست؛ به همین دلیل شستشوی آن در خانه چندان کار مناسبی نیست.

ماشین لباسشویی خانگی و مواد شوینده مورد استفاده در آن، بافت پارچه کت و شلوار و ساختار آن را از بین می برند و به دلیل رنگ‌دهی ممکن است کدر شوند و دیگر درخشندگی روز اول را نداشته باشند. همچنین اتوکشی آن ها در خانه دشوار است.

خشکشویی کت و شلوار نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد؛ زیرا نباید پارچه کدر شود یا در اتوکشی بسوزد و رد اتو روی لباس بماند.

اتوهای قدیمی به دلیل انتقال مستقیم حرارت به لباس، الیاف آن را از بین می برد و کت و شلوار را می سوزاند. به همین علت انتخاب یک خشکشویی معتبر و قابل اطمینان که دارای دستگاه های مکانیزه و پیشرفته باشد، مهم است.

در ادامه مطلب به نحوه شستشوی صحیح کت و شلوار می پردازیم که این لباس گران قیمت عمر طولانی داشته و عین روز اول سالم و درخشان باقی بماند.

شستشوی کت و شلوار در خانه

شستشوی کت و شلوار در منزل چندان آسان نیست. شستن کت و شلوار مردانه، کت های تک و آستردار با هم متفاوت است. اگر لباس شما رنگ تیره ای دارد، لک و کثیفی را نشان نمی دهد و به سرعت بوی عرق می گیرد. به همین علت باید به طور مدارم آن ها را بشویید. اما آیا شستشوی مداوم به بافت آن آسیب نمی زند؟

در صورتی که در سال یک یا دوبار این لباس را می پوشید، باز هم از خشکشویی کت و شلوار برای شستشو بهره بگیرید.

بهتر است کت و شلوار را داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید. پارچه های کت و شلوار از چندین لایه تشکیل شده است که هنگام تمیزی آن در ماشین لباسشویی ممکن است آسیب ببیند و دکمه های آن شکسته شود.

برای رفع باکتری و بوی نامطلوب کت و شلوار، از سرکه استفاده کنید. مقداری سرکه سفید را درون تشتی از آب گرم بریزید، کت را در آن خیس کرده و سپس آبکشی کنید.

امکان شستشوی شلوار در لباسشویی وجود دارد اما از مواد شوینده قوی و سفید کننده استفاده نکنید و نرم کننده لباس را به آن بیفزایید؛ زیرا ممکن است لباس به تن بچسبد.

نکات جانبی شستشو کت و شلوار با دست

برای اتو کشیدن کت و شلوار در خانه توجه داشته باشید درجه حرارت اتو پایین باشد؛ زیرا ممکن است به بافت آن آسیب بزند یا پارچه را بسوزاند. بهتر است هنگام اتو زدن، یک پارچه تمیز و سفید روی لباس قرار دهید و سپس اقدام به اتو کشیدن کنید.

اتوهای معمولی و آهنی که در خانه ها وجود دارد، رنگ کت و شلوار را بور می کند؛ پس بهتر است از اتو بخار استفاده کنید.

مزایای خشکشویی کت و شلوار

اغلب آقایان با پوشیدن کت و شلوار رسمی، کت تک و اسپرت ظاهری جذاب تر پیدا می کنند. از این رو باید به تمیزی آن ها دقت لازم و ویژه ای داشته باشند.

از یک برس برای رفع گرد و غبار روی کت استفاده کنید. با استفاده از یک برس نرم پرز روی لباس را بگیرید. به جای ماندن آلودگی روی کت آن را کدر و بدرنگ می کند.

توجه داشته باشید که شستشوی بی دقت کار را خراب می کند و لباس شما را از بین می برد.

بهتر است پس از هر مهمانی یا در صورت استفاده زیاد از کت و شلوار، هر ماه آن ها را بشویید. در خشکشویی کت و شلوار با بهره گیری از مواد شوینده مناسب و غیر اسیدی، رنگ و الیاف آن حفظ شده و آسیبی به آستر و دکمه های لباس وارد نمی شود.

همچنین ممکن است برخی پارچه ها در برخورد با آب، کوتاه و کوچک شوند که در خشکشویی این امکان وجود ندارد.

نحوه اتوکشی در خشکشویی ها حرفه است و به وسیله اتو بخار زیبایی و آراستگی را به لباس شما هدیه می دهند. بافت و ساختار پارچه حفظ می شود.

کلام آخر

کت و شلوار ها از لباس های گران قیمت و ارزشمند محسوب می شوند. بهتر است برای حفظ کیفیت این لباس از خشکشویی برای شستشو و تمیزی آن ها بهره بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم به مقایسه شستشو با دست و خشکشویی کت و شلوار بپردازیم.

لازم به ذکر است از مرکز خشکشویی معتبر برای شستشو استفاده کنید؛ زیرا امکان بور شدن، نابودی بافت پارچه، شکستن دکمه ها و پارگی آستر لباس وجود نداشته باشد. پیشنهاد ما این است که خشکشویی واشین لین را انتخاب کنید.

این خشکشویی با دریافت سفارش شما به صورت آنلاین، خدماتی نظیر شستشوی کت و شلوار، کت تک، جلیقه، کت و شلوار مردانه و زنانه، کت و دامن، کت چرم، جیر و کتان همچنین کت و شلوار های رنگ روشن را به بهترین نحو ارائه می دهد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد