خشکشویی پرده با نصب و جمع آوری

0

خشکشویی پرده با نصب و جمع آوری : نصب و جمع آوری برای شستن یا خشکشویی پرده یکی از سخت ترین کارهای خانه تکانی محسوب می شود. در این رابطه باید بدانید که پرده ها از جنس تور، حریر، مخمل یا پارچه ای تولید می شوند. بنابراین هر یک از این پارچه ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در زمان شستشو باید به آن ها توجه شود.

خشکشویی پرده با نصب و جمع آوری

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از آنجایی که پرده از جمله وسایلی است که از نظر قیمت ارزش زیادی دارد؛ دوده زدایی، گردگیری و جلوگیری از چرک مردگی و کدری از جمله موارد مهم در نگهداری از پرده محسوب می شود. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد جهت شستشو و اتوکشی پرده های خود به مراکز خشکشویی مراجعه می کنند.

در این رابطه توجه داشته باشید که شست و شو و خشکشویی پرده باید به طور تقریبی سالی یک مرتبه انجام شود. چنان که پرده ها به دلیل عدم شستشو دچار چرک مردگی نشوند. البته یک استثنا نیز وجود دارد و آن این است که پرده های روشن باید دو بار در سال شستشو و خشکشویی شوند.

حال با توجه به اهمیت جنس پرده ها در خشکشویی در ادامه بر بررسی انواع پرده و شستشوی آن ها می پردازیم:

پرده های ابریشمی

پرده های ابریشمی یکی از مواردی هستند که خشکشویی آن ها بسیار حساس خواهد بود. بنابراین باید دقت داشته باشید که پرده های ابریشمی را به یک خشکشویی معتبر بسپارید.

علاوه بر این باید بدانید که باز و بسته کردن پرده یکی از دردسرهای شست و شوی آن است که کار بسیار زمان بر و مشکلی محسوب می شود. البته نگران نباشید؛ زیرا خشکشویی آنلاین واش لین این مسئله را برای شما حل کرده است. زیرا واش لین به صورت رایگان پرده ها را جمع آوری کرده و برای خشکشویی به مرکز اصلی انتقال می دهد.

شستشوی پرده

در رابطه با چگونگی شستشوی پرده ها در مراکز خشکشویی جالب است بدانید که پرده های جمع آوری شده در خشکشویی با بروزترین تجهیزات ایتالیایی و بالاترین کیفیت و بهترین مواد شوینده خارجی شسته می شود. به طوری که کیفیت پرده هیچ تغییری نخواهدکرد و تمامی لک ها و کثیفی های آن از بین می رود.

همچنین برای اتوکشی پرده ها در این مراکز از دستگاه اتوی رولی تمام اتوماتیک استفاده می شود. به طوری که اتو باکیفیت بالا و به صورت یک دست انجام خواهد شد و پرده ای صاف و بدون چروک را به مشتری تحویل می دهند.

سپس همکاران ما در خشکشویی آنلاین واش لین نسبت به تحویل و نصب پرده درب خانه شما اقدام می کنند. به این شکل نه تنها پرده های شما به بهترین روش تمیز شده اند؛ بلکه در زمان و هزینه خود نیز صرفه جویی می کنید. چنان که شستشوی پرده یکی از بهترین خدمات خشکشویی واش لین محسوب می شود.

خشکشویی پرده زبرا

پرده زبرا یکی از انواع پرده ها محسوب می شود که به دلیل عملکرد فوق العاده در کنترل نور ورودی پنجره ها بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار است. درواقع پرده زبرا یا راه راه ترکیب پرده های کرکره ای و پرده های رولی محسوب می شود که علاوه بر کنترل نور مزیت های بسیار زیادی دارد.

در این رابطه یکی از سوالاتی که کاربران هنگام ثبت سفارش خشکشویی پرده زبرا از ما می پرسند؛ این است که آیا شما شستشوی پرده زبرا را نیز انجام می دهید؟

در این رابطه باید بدانید که در مرکز خشکشویی آنلاین واش لین، شستشوی تمامی پرده ها با پارچه های مختلف انجام می شود و هیچ محدودیتی از این جهت برای مشتریان وجود ندارد. زیرا واش لین یکی از معدود خشکشویی هایی است که خدمات شستشوی پرده زبرا را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

مطلب پیشنهادی: شستشوی پرده زبرا

پرده شویی

جالب است بدانید که بهترین راه حل برای شستشوی مناسب پرده، استفاده از خدمات پرده شویی است. زیرا در خشکشویی پرده از مواد شوینده باکیفیت و مناسبی استفاده می کنند که پرده ها به بهترین شکل تمیز خواهند شد.

علاوه بر این اگر شستشوی پرده ها توسط مراکز خشکشویی انجام شود؛ نسبت به زیبایی و حفظ دوام آن ها اطمینان حاصل می کنید. چنان که شستشوی پرده با استفاده از دستگاه های بزرگ و مجهز اتو بخار باعث افزایش جلوه پرده ها می شود.

همچنین در این خشکشویی ها از تجهیزات و امکاناتی استفاده می کنند که به بافت و دوخت پرده شما هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد شد. بنابراین اگر امکانات کافی جهت شستشوی پرده در منزل خود را ندارید؛ بهتر است که این کار را به خشکشویی های معتبری همچون واش لین بسپارید.

خشکشویی پرده با سرویس نصب و جمع آوری

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که توانایی جمع آوری پرده های خود را جهت انتقال به مرکز خشکشویی ندارید؛ نیازی به نگرانی نیست. زیرا واش لین برای شما امکانات و سرویسی را در نظر گرفته است که جمع آوری و نصب پرده ها را نیز کارشناسان ما انجام می دهند.

زیرا جمع آوری و نصب مناسب پرده ها در حفظ سلامت و دوام آن ها بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر این نصب نادرست پرده ها باعث ایجاد جلوه ای نه چندان زیبا در محیط مورد نظر شما می شود.

بنابراین تنها با مراجعه به مرکز خشکشویی ما یا برقراری ارتباط با پشتیبان ها به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری، خشکشویی و نصب پرده های شما انجام می شود.

اگر می پرسید که هزینه نصب و جمع آوری پرده ها چقدر است؟ باید بدانید که هزینه نصب پرده ۳۰% مبلغ خشکشویی پرده عنوان می شود. درواقع این هزینه در برابر زحمات و خستگی این کار برای شما بسیار ناچیز است.

روش های سفارش خشکشویی پرده

جالب است بدانید که واش لین یکی از مراکز خشکشویی سراسر کشور محسوب می شود که روش های مختلفی را برای ثبت سفارش خشکشویی پرده در نظر گرفته است. زیرا راحتی و آسایش مشتریان ما هنگام استفاده از خدمات خشکشویی بسیار حائز اهمیت است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد