مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس چیست؟

0

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس چیست؟ یکی از نکات شهرت و تبدیل به یک برند شناخته شده این است که در ارائه طرح لباس و پوشاک، خلاق و مبتکرانه عمل کنیم. برای این امر نیاز به ثبت برند لباس و پوشاک توسط طراح آن یا سرمایه گذار دارید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله قصد داریم مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس را با شما در میان بگذاریم که در روند ثبت علامت تجاری خود با مانعی روبرو نشوید.

توجه داشته باشید که اگر در ثبت برند نیاز به راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره رایگان دارید یا در آماده کردن مدارک مورد نیاز به مشکل برخوردید، حتما از مشاورین ثبت فردا کمک بگیرید؛ آن ها تجربیات خود را در این امر در اختیار شما قرار خواهند داد.

فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس

قبل از اقدام به ثبت علامت یا نام تجاری خود و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس، باید بدانید که ثبت نام تجاری لباس و پوشاک از زمانبرترین انواع ثبت در ایران است و نیاز به صبر و حوصله بالایی دارد. باید به نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم توجه فرمایید که این روند نسبتا طولانی را پیچیده تر نکنید.

توصیه ما به شما این است که با شماره های موجود در سایت ثبت فردا تماس حاصل کنید؛ اطلاعات دقیق و با جزئیات در این رابطه را دریافت کنید.

بررسی جوانب ثبت برند پوشاک

رقابت در صنعت مد و پوشاک، بسیار بی رحم است. این حوزه در ظاهر کار پر زرق و برقی است؛ در صورتی که موفقیت و پیشرفت در آن نیازمند تلاش، کوشش، صبر و روحیه رقابت پذیری بالایی است؛ از هر فرصتی برای موفقیت در این حوزه باید استفاده کرد.

حال نوبت ثبت برند شما رسیده است! برای ثبت نیازمند مدارکی هستید که به روشنی در ادامه مقاله بیان می کنیم.

مدارک مورد نیاز ثبت علائم تجاری

قصد داریم در این مطلب به جزئیات دقیق مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس اشاره کنیم. قبل از صحبت از شرایط و هزینه ها باید ابتدا مدارک را فراهم کنیم که در مسیر ثبت با مانعی برخورد نکنیم. هر اندازه که برای مهیا کردن این مدارک زمان و دقت بیشتری صرف کنید، مدت زمان سپری شده برای ثبت برند سریع تر طی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز به شرح زیر است:

  •     مدارک هویت و شناسایی طراح یا سرمایه گذار؛ کپی کارت ملی و شناسنامه؛
  •     کارت شناسایی متقاضی حقیقی؛ تهیه یک نسخه از کارت ملی و شناسنامه؛
  •     مدرک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی؛ آخرین آگهی چاپ شده در روزنامه کثیرالانتشار؛ تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی، سرمایه گذار یا طراح؛
  •     تصویر گرافیکی از برند در اندازه های حداکثر ۱۰ در ۱۰ سانتی متر به تعداد ده عدد؛
  •     ارائه مدارک نشان دهنده فعالیت شما در رشته مربوطه؛
  •     جواز کسب یا پروانه ساخت؛
  •     نسخه ای از شرایط و قوانین استفاده از علائم جمعی و دریافت تاییدیه از مقام مربوطه؛
  •     رسید مربوط به پرداخت هزینه های اعلام شده.

نکات مربوط به مدارک مورد نیاز برند تجاری پوشاک و لباس

برند، ارزشمندترین دارایی هر شرکت یا شخص صاحب آن است؛ زیرا فعالیت ما با علامت تجاری مخصوص به خود شناخته می شود و کسب سود حاصل از آن به علت بازاریابی بهتر در بین مشتریان بیشتر خواهد بود. اما ثبت برند دارای روندی است که گذر از آن با تهیه مدارک مورد نیاز آسان می شود. این بدین معنا است که در صورتی توان ثبت شرکت خود را خواهید داشت که بتوانید شرایط اولیه و مدارک مورد نیاز آن را برای تسلیم به اداره و سازمان مربوطه ارسال کنید.

رعایت نکاتی در تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس ضرورری است که شرح آن شامل موارد زیر است:

  •     نسخه تهیه شده از هزینه های پرداختی اعم از هزینه اظهارنامه متقاضی حقیقی، گردآوری معادل ارزی هزینه ها و تعرفه های قانونی ثبت علامت؛
  •     فراهم کردن مدارک نماینده حقوقی، وکیل و دارنده حق امضا از شرکا؛
  •     درخواست استعلام از تکراری نبودن نام برند متقاضی قبل از ثبت و تحویل آن همراه مدارک؛
  •     تهیه نمونه گرافیکی از تمام زوایای تصویر برند در صورت سه بعدی بودن آن؛
  •     تکمیل اظهارنامه ثبت برند در سایت ثبت علائم تجاری مربوط به اداره مالکیت معنوی و ارسال اظهارنامه مربوطه همراه با مدارک؛
  •     تحویل رمز دریافت شده از ارسال اظهارنامه.

اگر قصد دارید برند شما بدون مواجهه با مشکلی به آسانی ثبت شود، باید به نکات بالا توجه فرمایید. از جمله نکته بسیار مهم این روند، توجه به این است که مشابه برند شما در گذشته ثبت نشده باشد و نام تجاری شما منحصربه فرد و یکتا باشد؛ در واقع شما باید در میان مدارک خود، سندی را در اختیار اداره مالکیت صنعتی قرار دهید که نشان دهد برند شما کاملا متمایز و یکتا است.

کلام آخر

مقالات متعددی در رابطه با برند لباس و پوشاک مطالعه کنید و با اطلاع کافی از مدارک مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه، اقدام به ثبت برند کنید.  به یاد داشته باشید که با پشتکار فراوان در این بازار رقابتی پیروز خواهید شد.

حتما برند خود را ثبت کنید! اما قبل از آن به جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لباس و پوشاک خود بپردازید که در روند آن بدون مشکل پیش بروید.

سایت ثبت فردا با بهره مندی از مشاورین حرفه ای و متخصص به خدماتی همچون انتخاب نام شرکت، ثبت شرکت، ثبت برند، انتخاب نام تجاری، خدمات مالی و حقوقی مربوطه مشغول به فعالیت هستند. با مراجعه به سایت موسسه و برقراری تماس با آن ها از خدمات شرکت ثبت فردا بهره بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد