خدمات خشکشویی پرده زبرا چگونه انجام می شود؟

0

خدمات خشکشویی پرده زبرا چگونه انجام می شود؟ یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون هر خانه و دفتر کاری پرده آن است. این وسیله تاثیر زیادی در زیبایی دکور دارد و بنابراین انتخاب آن از جمله مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. انواع مختلفی از پرده ها در بازار موجود است که بنا به سلیقه و نیاز افراد خریداری می شوند. یکی از این مدل ها پرده زبرا است که طرفداران خاص خود را دارد و مزایای مختلفی را در اختیار آنان می گذارد.

خدمات خشکشویی پرده زبرا چگونه انجام می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این میان، یکی از مهم ترین مسائلی که افراد با آن روبرو می شوند کثیف شدن پرده بر اثر موارد مختلف است. از آنجا که مدل این دسته از پرده  ها کمی متفاوت از سایر پرده ها است، شستشو و خشکشویی آنها کار سختی به نظر می رسد.

به همین دلیل برای تمیز کردن و شستشوی آنها باید از مکانیزم ها و دستگاه های خاصی استفاده شود. بهره مندی از خدمات خشکشویی پرده زبرا کمک زیادی در تمیزی این دسته از کالاها خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با نحوه خدمات رسانی در رابطه با شستشوی پرده زبرا هستید، بهتر است با ما همراه باشید و متن زیر را مطالعه کنید.

خدمات خشکشویی پرده زبرا

همانطور که در ابتدا اشاره شد، شستشوی پرده ها یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در راستای پاکیزه نگه داشتن خانه و دفتر کار انجام داد. پرده زبرا یکی از معدود پرده هایی است که شستن آن نسبت به سایر پرده ها سخت تر است.

از آنجا که جنس پارچه پرده زبرا خاص است، استفاده از ماشین لباسشویی برای شستشوی آن انتخابی اشتباه به نظر می رسد. زیرا ممکن است موجب آسیب و شکستگی آن شود. بنابراین، بهره مندی از روش های مناسب از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شود. به همین جهت در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه شستشوی پرده زبرا

جنس محکم و سختی که پرده زبرا دارد موجب دشواری شستشوی آن در خانه خواهد شد. از آنجا که این پرده دارای مکانیزم کرکره ای است، خشکشویی آن نیز به طبع متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که استفاده از ماشین لباسشویی برای شستشوی این دسته از کالاها منجر به آسیب و همچنین از بین رفتن شکل اولیه پرده خواهد شد.

در نتیجه، بهترین راه برای شستن این دسته از پرده ها با مکانیزم رولی، بهره مندی از خدمات خشکشویی پرده زبرا خواهد بود. استفاده از دستگاه های مخصوص برای شستشوی این دسته از پرده ها بهترین انتخاب جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پرده است. در ادامه به بررسی بیشتر این خدمات خواهیم پرداخت.

خدمات شستشوی پرده زبرا چگونه است؟

بهره مندی از روش های مناسب و پیشرفته یکی از راه های تمیز کردن پرده های زبرا است. این دسته از پرده ها به دلیل طرح خاصی که دارند باید در زمان شستشو مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. بنابراین، طی کردن مراحل خاصی جهت انجام این کار لازم است.

توجه داشته باشید که جهت شستشوی این دسته از پرده ها در ابتدا باید تجهیزات آن باز شود و پس از آن نسبت به شستشو و خشکشویی پرده ها اقدام شود. بررسی مراحل انجام خکششویی خالی از لطف نخواهد بود. بنابراین بهتر است در ادامه نیز با ما همراه باشید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مرحله اول:

اولین اقدامی که در خدمات خشکشویی پرده زبرا انجام می شود، باز کردن پرده از محل نصب و همچنین جدا کردن تجهیزات جانبی پرده است. این مرحله کار آسانی به نظر می آید و با جدا کردن پرده از وسایل جانبی قادر به شستشو و خشکشویی آن خواهید بود.

مرحله دوم:

در این مرحله باید قسمت رولی یا کرکره پرده باز شود. این کار باید پیش از شستشو و خشکشویی پرده انجام شود. این کار به دلیل جلوگیری از بروز مشکل در کار کردن درست اجزای داخلی پرده انجام می شود. در نتیجه، اگر این مرحله انجام نشود ممکن است در نحوه کار با پرده زبرا به مشکل بربخورید.

مرحله سوم:

مرحله سوم بهره مندی از ناحیه مسطح برای قرار دادن پرده زبرا بر آن است. جالب است بدانید که در خشکشویی های تخصصی پرده زبرا را روی میز صافی برای شستشو و تمیز کردن قرار می دهند. بدین ترتیب، فرآیند خشکشویی این دسته از پرده ها تسهیل می شود.

مرحله چهارم:

در این مرحله، اقدامات اصلی خدمات خشکشویی پرده زبرا آغاز می شود. شستشو و خشکشویی پرده با استفاده از آب و مواد شوینده مخصوص انجام می شود. در این مرحله از دستگاه های خاصی جهت تمیز کردن پرده نیز استفاده خواهد شد.

در برخی از موارد شستشو با دست نیز انجام می شود. اما در بیشتر خدمات تخصصی از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که در قسمت بالایی آنها برس مخصوص و متحرک وجود دارد که موجب شستشوی راحت پرده زبرا می شود.

مرحله پایانی:

در این مرحله تمامی اقدامات مربوط به خشک کردن پرده انجام می شود. مراکز خشکشویی اغلب از دستگاه های مخصوص خشک کردن برای انجام این کار استفاده می کنند. با پایان این مرحله پرده تمیز و پاکیزه آماده تحویل به مشتری خواهد بود.

بهره مندی از خدمات خشکشویی پرده زبرا چگونه است؟

یکی از ابهامات موجود برای متقاضیان شستشوی پرده زبرا، نحوه درخواست خشکشویی این دسته از محصولات است. از آنجا که امروزه مشغله های زندگی شهری افزایش یافته است؛ افراد به دنبال یافتن راهی برای صرفه جویی زمان خود هستند. ثبت سفارش آنلاین این گونه از خدمات یکی از راه هایی است که موجب جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین خدمات بهتر خواهد شد.

با ما در واش لین همراه  باشید تا از بهترین خدمات بهره مند شوید.

سخن پایانی

پرده یکی از وسایل مهم در چیدمان دکوراسیون است و انتخاب آن باید با توجه به سبک دکور انجام شود. یکی از انواع پرده هایی که مورد استقبال افراد واقع شده است پرده زبرا است که مزایای زیادی نیز دارد. شستشو و خشکشویی این دسته از محصولات به دلیل شکل خاصی که دارند سخت تر از سایر پرده ها است.

بنابراین، بهره مندی از خدمات خشکشویی پرده زبرا یکی از بهترین روش های تمیز کردن این دسته از محصولات است. انجام این خدمات همراه با طی کردن مراحل خاصی است که در متن بالا به آن اشاره کرده ایم. بهتر است نگاهی به آن بیندازید و از نحوه شستشوی پرده زبرا آگاه شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد