بهترین خشکشویی پرده زبرا چه ویژگی هایی دارد؟

0

بهترین خشکشویی پرده زبرا چه ویژگی هایی دارد؟ نور نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون دارد. به همین جهت باید تنظیم نور به نحوی صحیح و مناسب در محیط انجام شود. پرده ها یکی از المان هایی هستند که در جهت تنظیم نور در فضا استفاده می شوند. پرده زبرا یکی از انواع پرده های زیبا و کاربردی است که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته  است.

بهترین خشکشویی پرده زبرا چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پرده زبرا دو لایه است و با کمک طناب به صورت دستی یا به شکل برقی تنظیم می شود. این نوع از پرده به دلیل جنس خاص و مکانیزمی که دارد؛ به توجه و دقت بیشتری جهت شستشو نیاز دارد. شستشو این نوع در منزل امکان پذیر نیست. به همین دلیل افراد از خشکشویی استفاده می کنند. با توجه به تعدد مراکز خشکشویی در سراسر کشور، باید ویژگی های بهترین خشکشویی پرده زبرا را بدانید که انتخاب مناسبی داشته باشید.

خصوصیات بهترین خشکشویی پرده زبرا

همانطور که از نام این پرده مشخص است؛ بدنه آن به شکل راه راه طراحی می شود. پارچه این نوع پرده از الیاف پلاستیکی ساخته می شود. بنابراین احتمالا دیرتر از انواع پارچه ای کثیف و کدر می شود اما باز هم هر چند وقت یک بار باید شستشو داده شود. یکی از بیشترین مراجعه به مراکز خشکشویی؛ در رابطه با شستشوی پرده زبرا است. به همین جهت، تمامی مراکز جهت جلب مشتری این آیتم را در خدمات خود قرار می دهند. با توجه به نکات زیر شما قادر به انتخاب بهترین خشکشویی پرده زبرا خواهید بود.

شستشوی درست و اصولی

اغلب پرده های زبرا پارچه های خاصی دارند که در صورت استفاده از آب و مواد شوینده نامناسب، احتمالا رنگ پریده خواهند شد. یکی از دلایلی که افراد لباس ها و پارچه های حساس خود را به مراکز خشکشویی مختلف همچون واش لین می سپارند نیز همین مسئله است. بنابراین بهترین خشکشویی پرده زبرا، مرکزی است که با نهایت دقت و با کمک مواد ضدعفونی کننده استاندارد و مناسب لباس ها و پارچه ها را ضدعفونی و لکه بری کند.

بدون شک این کار حرفه ای از کارشناسان مجرب در این زمینه و تجهیزات پیشرفته برمی آید که در بهترین خشکشویی پرده زبرا موجود است.

قیمت مناسب در کنار خدمات باکیفیت

زمانی که مردم به خشکشویی ها اعتماد می کنند و لباس و پرده های گرانقیمت  خود را به آن می سپارند؛ اولویت کیفیت خدمات است و اینکه پرده و لباس ها بدون لک و رنگ پریدگی شسته و ضدعفونی شوند. با این حال همیشه در مقام مقایسه، مشتریان قیمت های مراکز مختلف را نیز بررسی می کنند. بدون شک هرچقدر قیمت ارائه خدمات مقرون به  صرفه تر باشد مشتریان راضی تر خواهند بود.

حمل و نقل رایگان

مردم در دنیای امروز مشغله های مختلفی دارند و معمولا امور روزانه به آن ها اجازه نمی دهد که در زمانی که مراکز مختلفی همچون خشکشویی ها دایر هستند؛ البسه خود را تحویل دهند. برخی از افراد حتی امکان دارد که وسیله نقلیه مناسب نیز در اختیار نداشته باشند. ضمن اینکه همیشه شرایط جوی به اندازه ای مساعد نیست که امکان جابه جایی و حمل و نقل آسان پارچه هایی در ابعاد بزرگ همچون پرده برای مردم آسان باشد.

در نتیجه، بهترین خشکشویی پرده زبرا باید سرویس حمل و نقل رایگان را نیز به مشتریان خود ارائه کند. با این سرویس خیال مشتریان بابت دریافت و ارسال لباس ها کاملا راحت است. ضمن اینکه در مسیر رفت و برگشت نیز هیچ خطر و آسیب دیدگی خاصی نیز پرده ها را تهدید نخواهدکرد. این سرویس حتی منجر به صرفه جویی در هزینه بنزین و استهلاک ماشین نیز می شود.

پاسخگویی و پشتیبانی مناسب

بهترین مرکز خشکشویی پرده زبرا باید به شکل مناسب و تمام وقت در برابر سوالات و نیازهای مشتریان پاسخگو باشد. اگر یک مرکز تنها یک شماره تلفن در اختیار شما قرار می دهد که آن هم در بیشتر مواقع اشغال است؛ قطعا گزینه مناسبی در این خصوص نخواهد بود. مشتریان نیاز دارند که روال انجام کار خود را پیگیری کنند. در برخی از موارد حتی این امکان وجود دارد که پارچه یا پرده شسته شده هنوز دارای لکه باشد و مشتری به بررسی و شستشوی مجدد نیاز داشته باشد.

بسیاری از مراکز خشکشویی امور مربوط به ثبت سفارشات و پیگیری ها را از طریق اپلیکیشن انجام می دهند. وبسایت ها و اپلیکیشن ها همیشه امکان دارد که در زمان شلوغی با اختلال مواجه شوند. در چنین مواقعی حتما باید مرکز مورد نظر به خوبی پاسخگوی مشتریان باشد. میزان پاسخگویی و پشتیبانی در همان شرایط عادی قابل پیش بینی است. بدون شک اگر یک خشکشویی در زمان عادی به درستی در مورد زمان تحویل و ارسال سفارشات با مشتریان برخورد نمی کند؛ در مواقع بروز اختلال نیز رفتار بدتری خواهد داشت که با هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

به روز و پیشرفته

در سیستم سنتی و قدیمی اشکالاتی وجود داشت که در سیستم های جدید و به روز مراکز خشکشویی آن ها را برطرف کرده اند. بنابراین بهترین خشکشویی زبرا گزینه ای است که از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات موجود استفاده می کند. یک مزیت دیگر استفاده از تجهیزات مدرن این است که انجام تمامی امور در آن با سهولت بیشتری انجام می شوند.

با استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت هایی که جهت این امر راه اندازی می شوند؛ ثبت سفارش، پیگیری و پرداخت ها در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است. ضمن اینکه در برخی از موارد حتی کاربران این امکان را دارند که مراجعه پیک به منزل را زمانبندی کنند. با استفاده از این امکان، احتمالا افراد بیشتری قادر به استفاده از خدمات خشکشویی خواهند بود. بنابراین همین عدم وجود محدودیت زمانی به نفع مشتریان و به صورت غیرمستقیم نیز با جذب درآمد بیشتر به نفع صاحبان مراکز خواهد بود.

سخن پایانی

پرده های زبرا به دلیل بافت مناسب، کیفیت بالا و طراحی خاصی که دارند؛ در اکثر چیدمان های اداری و غیراداری مدرن جای خود را پیدا کرده اند. با وجود اینکه این پرده ها در برابر عوامل محیطی همچون آلودگی و گرد و غبار بسیار مقاوم هستند؛ باز هم به شکل دوره ای باید شستشو و ضدعفونی شود. از طرفی به دلیل بافت خاص پارچه شستشوی این وسایل در منزل امکان‎ پذیر نیست. در نتیجه افراد باید از خشکشویی ها جهت این امر استفاده کنند.

در این نوشته ویژگی های بهترین خشکشویی زبرا برشمرده شد که مشتریان با کمک آن قادر به انتخاب مرکز مناسب باشند. در دنیای پیشرفته و مدرن امروز از بهترین‎ ها انتظار می رود که از تجهیزات و به روز و پیشرفته استفاده کنند و با کمک تکنولوژی به شکل تمام وقت پاسخگوی نیاز و پرسش های مشتریان باشند. موارد دیگری نیز همچون حمل و نقل رایگان و قیمت های مقرون به  صرفه و مناسب و البته شستشوی اصولی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد