وکیل شرکت هواپیمایی

0

وکیل شرکت هواپیمایی : به جرات می شود گفت که امروزه تمامی شرکت های معتبر و اصیل به منظور تداوم هرچه بهتر فعالیت ها و کسب و کار های خود در تمامی کارهای تجاری و بازرگانی از مشاوره ها و خدمات یک وکیل خبره استفاده می کنند.

وکیل شرکت هواپیمایی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این مسئله به حدی مهم است که بیشتر افراد با تجربه پیش از تاسیس شرکت اقدام به استخدام وکیل می کنند تا در کلیه مراحل مربوط به ثبت و مسائلی که شرکت در طول فعالیت و حیات خود با آن ها روبرو می شود، همراه و یار تیم مدیریت و شرکای شرکت باشد.

شرکت های هواپیمایی یکی از آن دسته شرکت هایی هستند که به علت گستردگی و وسعت فعالیت های خود همچنین مواجهه زیاد با مسائل و مشکلات حقوقی یا ثبت انواع قراردادها با کشورهای خارجی بیشترین نیاز را به وجود یک وکیل متخصص در این زمینه دارند.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی اقدامات، فعالیت ها، خصوصیات همچنین مزایای وکیل شرکت هواپیمایی بردازیم و شما را با آن آشنا سازیم. لازم به ذکر است شما علاقه مندان به استخدام وکیل متخصص در امور شرکت هواپیمایی می توانید با مراجعه به سایت معتبر سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری از خدمات یکی از بهترین و با تجربه ترین وکیل ها در این زمینه بهره مند شوید.

مزایای استفاده از وکیل شرکت هواپیمایی چیست؟

شرکت های هواپیمایی به علت شرایط و موقعیت های حساسی که در طول حیات خود در حیطه امور حرفه ای، تجاری، قضایی و قانونی با آن ها مواجه هستند، نیاز مبرمی به مشاوره و خدمات یک وکیل حرفه ای دارند. استفاده از یک وکیل در این شرکت ها مزایای متعددی را دارا است که در زیر به ذکر چند مورد از آن ها می پردازیم:

حفظ سود و منفعت شرکت

وجود وکیل در این شرکت ها بهره مندی از خدمات و توصیه های وکیل های شرکت در زمینه های مختلف حفظ اعتبار، سود و منفعت شرکا و سرمایه داران را در طول حیات و فعالیت شرکت تضمین می کند. شرکت های هواپیمایی در طول فعالیت خود با موارد متعددی همچون قراردادهای بسیار زیاد و گسترده، مسائل مالیاتی و دارایی، دعاوی قضایی و کیفری و استخدام نیروهای جدید مواجه می شوند.

وکیل های شرکت های هواپیمایی با دانش و علم تخصصی خود در این زمینه و تجربه  بالایی که دارند، باعث می شوند که شرکت در مواجهه با هیچ یک از این موقعیت ها دچار مشکل و دردسر نشده و همواره منافع و اعتبار شرکت و سرمایه داران حفظ شود. در واقع وکلای شرکت حامی حقوق و منفعت سرمایه داران شرکت و موکلان خود هستند.

افزایش کلاس و اعتبار تجاری شرکت

هنگامی که شرکت های دیگر و طرفین قرارداد وجود وکیل های شرکت شما همچنین نظم و دیسیپلینی که در کار خود برقرار می سازید را متوجه می شوند، بدون شک ذهنیت جدیدی نسبت به حرفه ای گری شما و شرکت شما پیدا می کنند و این عامل اعتبار و کلاس تجاری مجموعه هواپیمایی شما را بسیار بالاتر می برد.

افزایش اطمینان سایرین به شرکت شما

این ذهنیت را باید خود شما نیز داشته باشید که شرکت هایی که کلیه امور مربوط به قراردادهای آن به وسیله وکلای متخصص و حرفه ای صورت می پذیرد، حتما دارای مجموعه ای بسیار منظم و جدی در کار هستند که کلیه اقدامات و فعالیت های آن ها روی حساب و کتاب و نظم و قانون قرار دارد. این امر شرکت شما را نیز در بر می گیرد.

حل امور قراردادی در سریع ترین و بهترین حالت

شرکت های هواپیمایی در طول عمر فعالیت خود با داد و ستد ها و قراردادهای بسیار زیادی در دامنه های گسترده و وسیعی همچون خرید قطعات هواپیما، خرید انواع هواپیمای جدید، عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی خارجی، تنظیم قرارداد با شرکت های مختلف داخلی، عقد قرارداد با شرکت های توریستی بین المللی و داخلی و موارد دیگر مواجه می شوند.

وجود وکیل شرکت هواپیمایی متخصص که نسبت به حل امور قراردادها به بهترین شکل و قوانین آن اشراف کامل دارد، موجب است که بهترین قراردادها با طرفین معامله و شرکت های مخاطب تنظیم شود تا سودی عادلانه و دو جانبه به هر دو طرف قرارداد برسد و هیچ یک دچار ضرر و خسارت نشوند.

تسلط به موضوع فعالیت شرکت

لازم است شما برای شرکت هواپیمایی خود به دنبال وکیلی بگردید که به کلیه امور شرکت، موضوع فعالیت مجموعه شما و قوانین و مصوبه های موجود در آن احاطه کامل داشته باشد؛ از این رو زحمت شما کم می شود. اگر به دنبال بهترین وکیل شرکت هواپیمایی هستید، کافی است به سایت سعید شهبازی www.saeedshahbazi.com مراجعه کنید و با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

بنابراین شما وکیلی برای شرکت هواپیمایی خود انتخاب کرده اید که به کلیه امور شرکت شما اشراف دارد و این قابلیت را دارا هستید که با خیال راحت امور مربوط به عقد قرارداد و دعاوی حقوقی قضایی خود را به او بسپارید.

کاهش محسوس هزینه های قضایی

وکیل شرکت شما این قابلیت را دارد که به تمام دعاوی و شکایت هایی که از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی به شما ارائه شده است، رسیدگی کند و با رعایت تمام نکات قانونی به دفاع از شما بپردازد. دفاع نادرست و غیر صحیح هزینه های زیادی برای شما و شرکت شما از لحاظ مالی و اعتبار و شهرت در بر دارد و ممکن است، برای شما گران تمام شود.

به همین جهت وکیل شما با آگاهی کامل از جوانب قانونی همیشه عاملی پیشگیرانه از وجود همچین موقعیت هایی است و هزینه های شما را بسیار کاهش می دهد.

ویژگی های مناسب یک وکیل شرکت هواپیمایی

ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل شرکت مناسب به شرح زیر می باشد:

  1. آگاهی و اشراف کامل به حوزه فعالیت شرکت و تمامی قوانین مربوطه
  2. تعهد و مسئولیت پذیری بالا در انجام امور
  3. عدم اهمال و کوتاهی در انجام امور
  4. اقدام در دامنه و محدوده فعالیت هایی که در قرارداد و وکالتنامه مشخص شده است
  5. بیان واضح و صریح کلیه اقداماتی که برای شرکت انجام داده است
  6. توانایی بالا در دفاع از حقوق، اعتبار و منافع شرکت
  7. پیشبرد کارها در سریع ترین زمان ممکن

سخن آخر

شرکت های هواپیمایی یکی از بزرگترین و گسترده ترین مجموعه در میان شرکت های فعال در دنیا هستند. پیچیدگی و حساسیت کار این دسته از شرکت ها ایجاب می کند که امور مربوط به شرکت مانند رسیدگی به قراردادها، رسیدگی به دعاوی شرکت، رسیدگی به فعالیت های ثبتی و ارائه مشاوره در خصوص فعالیت های گوناگون حتما توسط یک وکیل متخصص صورت گیرد.

ما در این مقاله به ذکر مزایا و خصوصیات وکیل شرکت هواپیمایی پرداختیم و شما را با آن ها آشنا کردیم. شما عزیزان این فرصت را دارید تا به منظور بهره مندی از خدمات یکی از حرفه ای ترین و متخصص ترین وکلا در ایران به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد