وکیل ثبت شرکت در ترکیه

0

وکیل ثبت شرکت در ترکیه : ترکیه یکی از بزرگترین کشورها در عرصه جذب سرمایه و ثبت شرکت به شمار می رود که امروزه به علت بستر مناسبی که برای فعالیت های اقتصادی فراهم کرده است، سرمایه داران و علاقه مندان بسیار زیادی از دیگر نقاط دنیا مخصوصا کشور ما ایران به منظور ثبت شرکت در این کشور اقدام می کنند.

وکیل ثبت شرکت در ترکیه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اما از طرفی پیچیدگی هایی که به منظور ثبت شرکت در داخل کشور با آن ها مواجه هستیم، در کشوری بیگانه که هیچ اطلاع و آگاهی از قوانین و مصوبه های موجود در این زمینه نداریم، به مراتب بیشتر و گسترده تر هستند؛ از این رو عاقلانه ترین تصمیم در این مسیر مراجعه و انتخاب یک وکیل ثبت شرکت در ترکیه است که در این زمینه تخصص بسیار بالایی داشته باشد و به تمامی فرایندها و قوانین موجود در این زمینه اشراف کامل را دارا باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به وکلای ثبت شرکتی بپردازیم که مراحل ثبت شرکت شما را در کشور ترکیه در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند. شما عزیزان این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری از خدمات بهترین وکیل فعال در این زمینه بهره مند شوید تا در سریع ترین زمان به ثبت شرکتی که می خواهید، در کشور ترکیه بپردازید.

چرا باید از وکیل ثبت شرکت در ترکیه استفاده کنم؟

استفاده از یک وکیل متخصص و خبره در امور ثبت شرکت در ترکیه مزایا و منفعت های بسیار زیادی برای شما دارد که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم تا از آگاهی از آن ها بهترین تصمیم را برای خود و شرکتی که قصد ثبت آن در کشور ترکیه را دارید، اخذ نمایید:

اشراف کامل به قوانین و مراحل ثبت شرکت در ترکیه

بدون اغراق باید گفت تقریبا تمامی افراد به منظور ثبت شرکت در کشوری دیگر نیازمند یک وکیل خبره و حاذق در این زمینه هستند. قوانین و فرایندهای ثبت شرکت و مصوبه ها و مقررات موجود در هر مرحله از آن در هر کشوری با کشورهای دیگر متفاوت است؛ به همین منظور افراد عادی که هیچ علم و دانش تخصصی در این زمینه ندارند، بدون شک در پیشبرد این فرایند تنهایی به مشکل بر می خورند.

بهترین کار این است که اداره امور را به وکیلی مجرب و متخصص در زمینه ثبت شرکت بسپارید؛ چرا که وکیل ثبت شرکت در ترکیه با پشتوانه تخصصی، تجربی و علمی بسیار بالا بهترین گزینه برای انجام امور حقوقی و قانونی مربوطه در کشورهای دیگر است؛ چه بسا در صورتی که خود شما به تنهایی اقدام به ثبت شرکت در کشور دیگری کنید، بدون آگاهی از شرایط و قوانین آنجا تنها سرمایه ای که با خود دارید را از دست بدهید.

صرفه جویی در وقت و هزینه

استخدام وکیل ثبت شرکت در ترکیه باعث می شود که با عقد و تنظیم یک قرارداد بی نقص حیطه فعالیت های وکیل خود را مشخص کنید، به او وکالت دهید و نگران چیزی نباشید. پس از آن دیگر نیازی نیست تمام وقت و انرژی خود را بیهوده صرف امورات اداری و قانونی کنید که چیزی از آن سر در نمی آورید و تنها چیزی که در این میان ممکن است عایدتان شود، پیچیدگی ها و سردرگمی های بیشتر است.

به همین ترتیب هزینه ای که لازم است برای رفت و آمدهای بیهوده به ادارت و مراکز مختلف صرف کنید، به یک وکیل متخصص و خبره در این زمینه می دهید تا بدون نقص در سریع ترین زمان ممکن و بهترین حالت برای شما انجام دهد و شما این امکان را دارید که وقت خود را صرف مسائل مهم دیگر کنید و از این بابت خیال شما راحت باشد.

بیمه خود از مقابله با مشکلات احتمالی

یکی از قوانین موجود در زمینه ثبت شرکت در ترکیه این است که شما باید مبلغی معادل یک چهارم سرمایه اولیه شرکت خود را به حساب یکی از بانک های معتبر ترکیه واریز نمایید. در صورتی که انجام مراحل ثبت شما موفقیت آمیز پیش برود و مشکلی در این باره وجود نداشته باشد، بانک سپرده مزبور را به حساب شما واریز و آزادسازی می کند.

اما در صورت وجود مشکلات حقوقی و قضایی یا انصراف شما از ادامه روند ثبت شرکت بازگشت پول به حساب شما مستلزم سپری فرایندها و مراحل قضایی پیچیده ای است که شما با استخدام یک وکیل متخصص و آگاه به این مسائل از ابتدا خود را در برابر مشکلات اینچنینی بیمه می کنید و دیگر مشکلی برای شما به وجود نمی آید.

چه اموراتی را می شود به وکیل ثبت شرکت در ترکیه سپرد؟

مراحل ثبت شرکت در ترکیه دارای قوانین و پیچیدگی های خاص خود است که افراد عادی در کشورهای دیگر هیچ اطلاعی از آن ندارند؛ از این رو برای شخصی که از این موارد هیچ اطلاعی کسب نکرده است، پیشبرد این مراحل بسیار مشکل ساز می شود؛ پس بهتر است برای انجام مراحل و موقعیت های زیر در کشورهای دیگر از تجربه یک وکیل مناسب بهره بگیرید:

  • امور مربوط به ثبت شرکت و برند مورد نظر شما
  • امور مربوط به اعتراض به مشکلاتی که در زمینه ثبت شرکت شما پیش آمده است
  • امور مربوط به تغییر نام برند درخواستی شما
  • امور مربوط به تنظیم اساسنامه و شرکت نامه
  • امور مربوط به اتاق بازرگانی و ثبت روزنامه های رسمی شرکت
  • امور مربوط به دارایی و بانک های کشور ترکیه
  • امور مربوط به ثبت احوال
  • امور مربوط به نقل و انتقالات شرکت
  • امور مربوط به تمدید انقضای برند
  • امور مربوط به ثبت و درج تغییر تحولاتی که درون شرکت بوجود می آید
  • امور مربوط به اداره مالیات

مشخصات وکیل ثبت شرکت کشور ترکیه

وکلای فعال در زمینه ثبت شرکت در کشور ترکیه لازم است که به علت عدم آگاهی نسبتا مطلق موکلان خود نسبت به قوانین و مقررات کشور ترکیه در زمینه ثبت و شرکت تعهد و جدیتی دو برابر داشته باشند. این وکلا باید کاملا صادق و مورد اطمینان باشند و موکلان خود را به طور کامل و شفاف در جریان اموری که انجام می دهند، قرار بدهند.

وکیل ثبت شرکت در ترکیه باید نسبت به تمامی قوانین و مقررات موجود در کشور ترکیه اشراف و صلاحیت انجام کار را داشته باشد و در صورتی که در این زمینه خیلی آگاهی و دانش ندارد، انجام آن را به وکلای متخصص و خبره دیگر بسپارد.

همچنین وکلای متخصص در این حوزه ضرورت دارند که صرفا در حوزه و حدود فعالیت هایی که در قرارداد و وکالت نامه قید شده است، به فعالیت بپردازند و از اقدامات خودسرانه در این خصوص بر حذر باشند. از طرفی لازم است که در سریع ترین زمان ممکن و بدون مخارج اضافی نسبت به ثبت شرکت موکل خود اقدام کنند.

سخن آخر

کشور ترکیه به علت بافت مناسب اقتصادی و شرایط ایده آل جهت جذب سرمایه گذاری و ثبت شرکت هر ساله علاقه مندان و فعالان اقتصادی بسیاری را به منظور احداث و تاسیس شرکت به خود جذب می کند. به علت شرایط و قوانین خاص بهترین راه این است که اداره امور مربوط به ثبت شرکت در کشور ترکیه به وکلای متخصص و حاذق در این امور سپرده شود.

شما عزیزان این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری به آدرس www.saeedshahbazi.com از خدمات ویژه و منحصر به فرد بهترین و متخصص ترین وکیل های فعال در حوزه ثبت شرکت در کشورهای خارجی خصوصا ترکیه بهره مند شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد