وکیل ثبت شرکت در شیراز و هزینه های آن

0

وکیل ثبت شرکت در شیراز و هزینه های آن : شهر شیراز یکی از بزرگترین، توریستی ترین و مهم ترین شهرهای ایران است که به علت ظرفیت بسیار بالایی که برای اشتغال، فعالیت های اقتصادی و کسب ثروتی که دارد، پتانسیل و قابلیت بالایی در جذب سرمایه و ثبت و تاسیس انواع شرکت در قالب های مختلف را دارا است.

وکیل ثبت شرکت در شیراز و هزینه های آن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از طرفی با وجود گستردگی شبکه های سازمانی، قوانین و مصوبات نسبتا پیچیده در زمینه ثبت شرکت پیشبرد و انجام مراحل آن به تنهایی کار بسیار سختی محسوب می شود که از عهده بسیاری از افراد خارج است؛ به همین منظور بسیاری از شرکت های معتبر در این شهر به وسیله وکیل متخصص در زمینه ثبت شرکت در شهر شیراز تاسیس و ثبت شده اند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با مشخصات، ویژگی ها، مزایا، دامنه فعالیت وکیل ثبت شرکت در شیراز و هزینه های آن آشنا سازیم تا با شناسایی آن تصمیمات بهتر و همراه با دید باز اخذ نمایید.

همچنین شما عزیزان این فرصت را دارید که به منظور ثبت شرکت در شهر شیراز به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری مراجعه نمایید و با متخصصان و کارشناسان خبره و مجرب ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

وکیل ثبت شرکت در شیراز کیست؟

این وکیل یک شخص متخصص در امور مربوط به ثبت شرکت و برندهای تجاری است که پس از تهیه مدارک مربوطه و انجام مراحل آن به ثبت شرکت شما با قالب مورد نظر در اداره ثبت شرکت ها در شیراز می پردازد. در زیر درباره انتخاب این وکیل بیشتر توضیح می دهیم.

هزینه های ثبت شرکت توسط وکیل

به منظور اطلاع از میزان تفاوت هزینه ثبت شرکت توسط خودتان و ثبت شرکت به وسیله وکیل ثبت شرکت ابتدا ضروری است که از هزینه های کلی و رسمی ثبت شرکت مطلع باشید. به این ترتیب در ادامه کلیه این هزینه ها را به صورت تیتر برای شما شرح می دهیم:

  • هزینه های مربوط به طراحی و ساخت برند
  • هزینه های مربوط به اظهارنامه
  • هزینه های مربوط به کپی برابر اصل شده اسناد و مدارک ثبت شرکت
  • هزینه های مربوط به چاپ اولین روزنامه رسمی شرکت
  • هزینه های مربوط به چاپ دومین روزنامه رسمی شرکت
  • هزینه حق الثبت
  • و هزینه هایی همچون رفت و آمدهای مداوم به ادارات و نهادهای مربوطه

هزینه و دستمزد وکیل ثبت شرکت در شیراز

زمانی که پیشبرد مراحل ثبت شرکت خود را به وکیلی متخصص و خبره واگذار می کنید، شما تبعا ضرورت دارید دستمزدی برای وکیل ثبت شرکت خود در نظر بگیرید. برای شما سوال شده که هزینه ثبت شرکت به وسیله وکیل حدودا چقدر می شود؟ خب این عامل به موارد زیادی بستگی دارد. به هر حال مهمترین عامل در این باره محدوده و گستره اختیارات وکیل شما است که این مورد نیز در قراردادی که با وکیل تنظیم می کنید ذکر می شود.

معنای عبارت بالا این است که در زمان تنظیم قرارداد با وکیل ثبت شرکت گستره اختیارات و دامنه فعالیت ها و اقدامات او را به منظور انجام کارهای خود به عنوان نماینده قانونی مشخص نمایید. زمانی که به وکیل خود وکالت تام بدهید و او تمامی فعالیت های اقتصادی شما را پیگیری کند و انجام دهد، قطعا لازم است دستمزد بیشتری برای وکیل خود در نظر بگیرید.

اما هرچه اختیارات وکیل شما در قرارداد عقد شده محدودتر باشد دستمزد او نیز پایین تر است. دستمزد ثبت شرکت توسط وکیل نسبت به زمینه های دیگر کارهای وکلا در کل هزینه مناسب تری دارد.

در واقع مهمترین عامل موثر در دستمزد وکیل مقدار کاری است که به وی می سپارید. کارهای ثبت شرکت شامل ثبت برند و علامت تجاری شرکت، اعتراضات ثبت شرکت، ثبت تغییر و تحولات و موارد دیگر است؛ به همین جهت در استخدام وکیل خود لازم است به گستره اختیارات او و وظایفی که برای او شرح می دهید، توجه کنید؛ چون که این موارد در دستمزد ثبت شرکت توسط او بسیار اثرگذار است.

چرا باید از وکیل ثبت شرکت در شیراز استفاده کنیم؟

استفاده از وکیل برای ثبت شرکت در شیراز مزایایی دارد که قابل اغماض نیست و در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

اشراف کامل به امور ثبت شرکت

واگذاری مراحل و فرایند ثبت شرکت در شیراز به یک وکیل حاذق و خبره باعث می شود که خیال ما از وصول بهترین نتیجه در این زمینه راحت باشد؛ زیرا با گزینش بهترین وکیل در این زمینه این آسودگی خیال را داریم که امور خود را به دست کسی داده ایم که در این حیطه از توانایی ها و مهارت بالایی برخوردار است و علم و دانشی تخصصی نیز در این باره به همراه دارد.

وکیل ثبت شرکت در شیراز به تمامی قوانین و مصوبه های به روز در این زمینه اشراف کامل دارد و در سریع ترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای کمتر از آنچه که خود شما به تنهایی ممکن بود برای پیشبرد مراحل ثبت صرف کنید، به ثبت شرکت مورد نظر شما می پردازد.

صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی

واگذاری امور حقوقی و انجام مراحل قانونی ثبت شرکت به وکیلی متخصص این مزیت را دارد که از بسیاری هزینه های رفت و آمد و مخارج بیهوده در این باره خلاص شویم.

همچنین این گام به این منجر می شود که در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی کنید و زمان خود را صرف کارها و فعالیت های اساسی تر بکنیم و مراحل ثبت شرکت خود را به شخصی بسپاریم که به تمامی مراحل این فرایند اشراف کامل دارد و کار خود را در سریع ترین زمان ممکن به  سرانجام می رساند.

هنگامی که خود شما به تنهایی بخواهید، با مراجعه به نهاد ها و سازمان های مربوط به ثبت شرکت دلخواه خود بپردازید، در شرایطی که آگاهی و اطلاع درستی نیز از مراحلی که باید طی کنید ندارید، علاوه بر صرف پول و زمان زیاد، انرژی و نیروی زیادی را نیز لازم است در این میان قربانی کنید.

سخن آخر

شهر شیراز یکی از بزرگترین شهرهای کشور ما محسوب می شود که بستر مناسبی برای تاسیس انواع شرکت و اقدام به کسب و کار دارد. پیشبرد مراحل ثبت شرکت تنهایی به سادگی امکان پذیر نیست و شرکت های معتبر در آغاز کار از یک وکیل متخصص به منظور ثبت آن بهره برده اند.

ما در این مقاله به وکیل ثبت شرکت در شیراز و هزینه ها و دستمزد آن ها پرداختیم و شما را با روند آن آشنا کردیم. شما عزیزان این فرصت را دارید که به منظور بهره مندی از خدمات وکیل هایی معتبر در زمینه ثبت شرکت خود در شهر شیراز به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری مراجعه نمایید و با متخصصان ما تماس حاصل کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد