مدارک ثبت شرکت در عمان که باید تهیه کنید

0

مدارک ثبت شرکت در عمان که باید تهیه کنید : این روزها همه مردم به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند. یکی از راه های پیشرفت در تجارت شروع و گسترش کسب و کار در کشورهای دیگر دنیا به شمار می آید. آیا شما نیز به دنبال سبک و کاری تازه در کشوری جدید هستید؟

مدارک ثبت شرکت در عمان که باید تهیه کنید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : آیا به نظر شما گسترش کار و بیزینس شما در کشور های دیگر موجب پیشرفت خواهد شد؟ آیا از بین کشورهای خاورمیانه برای ثبت یک شرکت جدید عمان را انتخاب کرده اید؟ آیا از مدارک ثبت شرکت در عمان اطلاع دارید؟

در این رابطه باید بدانید که یکی از بهترین کشورهای دنیا در زمینه تجارت عمان است. کشوری که در زمینه پیشرفت و تحقق رویاهای مردم خویش بسیار تلاش کرده است. بنابراین در این مقاله بهترین و مفید ترین اطلاعات در رابطه با شروع کار، ثبت شرکت و مدارک ثبت شرکت در عمان را در اختیار شما قرار می دهیم.

اهمیت ثبت شرکت و ارائه مدارک آن در کشور عمان

این روزها در بیشتر کشورها ثبت شرکت های خارجی امکان پذیر است. کشورهای اروپایی ، آسیایی و آمریکایی نیز از این موضوع برای دستیابی به پیشرفت کشور خود استفاده می کنند. به همین دلیل باید بدانید که ثبت شرکت در کشورهای خاورمیانه برای ایرانیان راهکاری مفید وراهبردی است.

اولین دلیل برای این امر نزدیکی این کشور به کشورهای خاورمیانه و سهولت در سفر، رفت و آمد و برقرای ارتباط خواهد بود. عمان که به عنوان سلطان عمان نیز شناخته می شود؛ یکی از کشور های روبه رشد GCC به شمار می رود. این دولت به طور پیوسته در حال پیشرفت است و سرمایه گذاری در آن بسیار سودمند خواهند بود.

ثبات سیاسی و سیستم تجارت در این کشور آن را به یکی از مهم ترین قطب های بین المللی مشاغل تبدیل کرده است. درواقع مهاجران خارجی فرصت های شغلی بسیاری در این کشور دارند. با اینکه راه اندازی کار و تجارت در این کشور آینده درخشان و بسیار خوبی را در پی دارد؛ اما به یاد داشته باشید که برای ثبت شرکت در عمان باید مدارک و اسناد بسیاری را تهیه کنید.

همچنین باید اسناد مربوط به ثبت شرکت را به زبان عربی به مقامات ارائه دهید. بنابراین جهت آشنایی با این مدارک و اسناد در ادامه با ما همراه باشید.

هر آنچه از مدارک ثبت شرکت در عمان که باید بدانید

پیش تر از نگاهی کلی به موضوع ثبت شرکت و راه اندازی تجارتی قوی در کشور عمان صحبت کردیم. ثبت شرکت در عمان در انواع شرکت با مسئولیت های محدود، شرکت سهامی عام که سرمایه آن به عنوان سهام پخش و توزیع می شود، شرکت سهامی خاص، آژانس بازرگانی، دفتر شعبه، دفتر نمایندگی میسر است.

در این رابطه باید بدانید که مدارک مورد نیاز برای ثبت هر یک از این شرکت ها متفاوت خواهد بود. همچنین باید بدانید که این مدارک باید به زبان عربی ترجمه و ارسال شوند که این امر وکیل و فردی حاذق در زمینه تسلط به زبان عربی را نیاز خواهد داشت.

زیرا اگر مدارک شما به درستی ترجمه نشوند؛ ممکن است که در روند ثبت شرکت مشکلاتی به وجود بیاید. بنابراین در ادامه برخی از مدارکی که برای ثبت کلیه شرکت ها لازم است را معرفی می کنیم:

مدارک ثبت شرکت در عمان چیست؟

از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در عمان باید به موارد زیر اشاره شود:

  • تفاهم نامه و اساس نامه (اساس نامه شامل مسئولیت ها و اختیارات مدیران و چگونگی اداره شرکت است)؛
  • ویزا و گذرنامه سهام داران شرکت؛
  • گواهینامه ثبت مالیات؛
  • شناسنامه سهام دار یا سهامداران؛
  • گواهی سپرده اولیه؛ این گواهی نوعی ورقه بهادار است و این حق را به شخص می دهد که سود سپرده را دریافت کند. این گواهی درواقع یک تاریخ سر رسید و نرخی از سود ثابت محسوب می شود.

این گواهی از مهم ترین بخش های بازار پول به حساب می آید. تاریخچه گواهی سپرده اولیه به اوایل دهه ۱۹۶۰ برگشته و دلیل گسترش آن انعطاف و تنوع این گواهی در بازار است. ( تهیه این اوراق برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی امکان پذیر خواهد بود.)؛

  • فرم ثبت شرکت؛
  • گواهی وابستگی بازرگانی و صنعت؛
  • اسکن گذرنامه افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند.( حداقل اعتبار گذرنامه یک سال باشد.)؛
  • پرینت ۶ ماه حساب بانکی؛
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری؛
  • عکس پرسنلی ۴×۳؛
  • فرم های افتتاحیه قانونی شرکت؛
  • برگه تصویب شهرداری؛
  • گواهی سرمایه.

تهیه و ارسال مدارک ثبت شرکت در عمان به طور دقیق به شما جهت ثبت سریع شرکت بسیار کمک خواهد کرد.

سخن آخر

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که نگاهی کلی به ثبت و راه اندازی شرکت در کشور درخشان عمان بیاندازیم. زیرا این کشور مقصد بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود و قوانین به خصوصی جهت ارائه مدارک آن دارد.

بنابراین شما را با مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در عمان آشنا کردیم. به طوری که دانستید که این مدارک برای ثبت هر شرکت متفاوت است؛ اما برخی از مدارک مشترک خواهد بود. همچنین گفته شد که ارائه مدارک کامل و دقیق برای ثبت شرکت سهولت و صرفه جویی در زمان برای شما را به همراه خواهد داشت.

از این رو به هیچ عنوان در تهیه و ثبت مدارک مربوطه دریغ نکنید. در نهایت اگر به اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک ثبت شرکت در عمان نیاز دارید؛ پیشنهاد می دهیم که با مشاوران ثبت فردا ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

ضمن اینکه وکلا و کارشناسان ما در تهیه این مدارک و ثبت شرکت بسیار به شما کمک خواهند کرد. به طوری که در زمانی کوتاه و با هزینه ای مناسب شرکت خود را در عمان ثبت می کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد