صندلی راک ریلکسی چگونه باید باشد؟

0

صندلی راک ریلکسی چگونه باید باشد؟: در حالی که با آرامش به موسیقی گوش می دهید و کتاب مورد علاقه خود را می خوانید؛

صندلی راک ریلکسی علاوه بر راحتی شرایط خاصی را در فضای خانه و اتاق شما ایجاد می کند. در تولید بخش های مختلفی این صندلی مواد متفاوت استفاده شده است.

صندلی راک ریلکسی چگونه باید باشد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ویژگی های منحصر به فرد صندلی راک راحتی سبب محبوبیت بیشتر بین مصرف کنندگان آن شده است. ضمن اینکه طراحی، رنگ و مدل آن با سلیقه های گوناگون هماهنگی دارد.

اما در هنگام خرید صندلی راک به چه نکاتی باید توجه کنید؟ آیا امکان خرید اینترنتی صندلی راک وجود دارد؟ جهت دریافت پاسخ این سوالات و آشنایی با صندلی راک مدل ریلکسی در ادامه با ما همراه باشید.

انواع صندلی راک ریلکسی را بشناسید

صندلی راک راحتی در ابعاد متنوع و جنس های گوناگون تولید و توزیع می شوند.

یکی از تفاوت های اصلی آن با انواع قدیمی و کلاسیک استفاده از الیاف نرم و مناسب در کف و تکیه گاه آن است. زیرا این عامل به خواب راحت روی آن بسیار کمک می کند.

مدل ریلکسی مزایای درمانی مانند کاهش درد های آرتروزی، اضطراب و استرس دارد. این صندلی ها به افزایش آرامش و ترشح اندورفین، عامل اصلی کاهنده درد ها و افزایش روحیه کمک می کند.

حتی بعضی از شرکت های هواپیمایی در آمریکا به منظور کاهش استرس مسافران در پروازهای شلوغ به استفاده از این صندلی ها اقدام کردند. در ادامه ویژگی های این مدل را شرح می دهیم:

متناسب با ابعاد فضا

هنگام جا به جایی و تغییر دکوراسیون منزل اغلب با مشکلات ابعاد رو به رو می شوید. در این شرایط اگر می خواهید که صندلی راک ریلکسی را تهیه کنید؛ بهتر است که از فضا و متراژ محل قرارگیری آن مطلع شوید.

برخی افراد به اندازه ای مجذوب صندلی راک خود هستند که ترجیح می دهند که در مسافرت ها یا گردش های آخر هفته به هر کجا که می روند؛ آن ها را با خود حمل کنند.

بنابراین به آن ها توصیه می شود که از انواع تاشو استفاده کنند. زیرا جابه جایی آن ها آسان تر و با دشواری های کم تری همراه است.

جنس مناسب و بادوام

صندلی های راک ریلکسی با چوب های مختلف نرم یا سخت و یا مواد پلیمری ساخته می شوند. شما حتی قادر به استفاده از آن در محیط های باز و خارج از منزل هستید.

البته بهتر است کع به جنس آن توجه کنید که دوام و مقاومت لازم را در برابر شرایط آب و هوا داشته باشد.

همچنین باید روکش های مناسبی داشته باشند که به راحتی تمیز می شوند و نگهداری آن ها را آسان تر می کنند. قابلیت ضدآب نیز استفاده از آن را در فضاهای باز ممکن می سازد.

همچنین با روکش های مقاوم آن ها احتمال ایجاد خش بر سطح صندلی راک کم تر شده است و ظاهر خود را سال های زیادی حفظ می کند.

نشیمن و تکیه گاه صندلی راک ریلکسی زیر سازی چوبی دارد؛ اما روساز آن نرم و راحت است.

استفاده از اسفنج، فوم و دیگر الیاف سبب نرمی نشیمن های صندلی راک راحتی می شود. به طوری که روی این الیاف با پارچه های مبلی پوشیده خواهد شد.

بنابراین جنس پارچه به کار رفته در ساخت این صندلی ها نیز بر افزایش دوام آن تاثیرگذار خواهد بود.

این ویژگی فرصت انتخاب رنگ دلخواه پارچه را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین طرح پارچه ها متنوع است و این نکته امکان هماهنگی با وسایل دیگر منزل را فراهم می کند.

طراحی

صندلی راک ریلکسی در سبک های مختلفی طراحی می شوند. علاوه بر این، نوع طراحی آن باید به گونه ای باشد که به اندام های درگیر در زمان استراحت روی آن آسیبی وارد نکند.

البته صندلی راک راحتی با هدف ایجاد حس آرامش طراحی و اغلب در سبک های مدرن تولید می شوند.

علاوه بر این، صندلی راک با تکان های گهواره ای به خواب آرام نوزادان بی قرار کمک می کند. همچنین مادران در زمان شیردهی به نوزادان خود به آسانی و با خیالی آسوده قادر به استفاده از آن ها هستند.

در انواع خاصی از آن محافظ هایی جهت خواب نوزادان قرار داده شده است که از حرکت های ناگهانی جلوگیری و ایمنی مورد نیاز را برای آن ها فراهم می کند.

همچنین زیرپایی برخی صندلی های راک شرایطی را برای مادران ایجاد می کند که بدون احساس خستگی کودک خود را بخوابانند.

کلام آخر

در این مقاله گفته شد که صندلی راک ریلکسی ویژگی های درمانی زیادی دارد. با کمک به ترشح اندروفین در مغز منجر به بهبود و کاهش درد و استرس می شود.

حتی دردهای آرتروزی را کم می کند. همچنین احساس آرامش را در کودکان بی قرار ایجاد کرده و خواباندن آن ها را آسان تر می کند.

این صندلی ها امکانات خوبی را برای مادران در هنگام شیردهی به نوزادان فراهم می کند. بنابراین در خرید صندلی راک به نکات گوناگونی باید توجه کنید.

جنس چوب و پارچه، طراحی و ابعاد عوامل تاثیرگذار در انتخاب این محصول هستند.

اگر از چوب های مرغوب و محکم در ساخت اسکلت اصلی و بخش گهواره ای مدل ریلکسی استفاده شده باشد؛ دوام و استحکام مناسبی خواهد داشت.

همچنین جنس اسفنج نشیمن و تکیه گاه باید با کیفیت باشد که به مرور زمان نخوابد یا شکل خود را از دست ندهد.

در این رابطه باید بدانید که سایت خوگر امکان خرید اینترنتی صندلی راک را فراهم کرده است.

همچنین مطالب مفیدی را به عنوان راهنمای خرید انواع لوازم دکوراسیون مرتبط با مبلمان، لوازم چوبی وغیره ارائه می دهد که با مطالعه آن ها انتخاب های مناسبی خواهید داشت.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد