خشکشویی آنلاین

0

خشکشویی آنلاین : آیا تابحال برای شما پیش آمده است که در پایان هفته با انبوهی از لباس های کثیف رو به رو شوید؟ می دانستید این امکان وجود دارد که بدون بیرون رفتن از خانه تنها از طریق تلفن همراه لباس هایتان را بشویید؟ از مزایای خشکشویی آنلاین اطلاع دارید؟ معمولا افرادی که شاغل هستند، به دلیل کمبود وقت فرصت شستن لباس ها را پیدا نمی کنند. از طرفی استفاده از ماشین لباسشویی و مواد شوینده قوی باعث آسیب زدن به بافت و شکل ظاهری لباس می شود.

خشکشویی آنلاین

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مواقع خشکشویی به کمک شما می آید. دلیل انتخاب نام خشکشویی برای چنین کسب و کارهایی عدم استفاده از آب برای شستن لباس ها است. در حقیقت در خشکشویی مواد انحلال پذیری که به ساختار پارچه آسیب نزنند، برای شستشو به کار گرفته می شوند.

ما در مقاله پیش رو با به کارگیری بیان ساده به توضیح مزایای خشکشویی به صورت آنلاین و نحوه استفاده از آن می پردازیم. در ادامه نیز تمام عملیات اجرایی در خشکشویی را توضیح خواهیم داد.

خشکشویی آنلاین چه مزیتی در مقایسه با روش سنتی دارد؟

با گسترش خشکشویی ها در سطح شهر، مردم وقت زیادی را برای رفت و آمد به این مکان صرف می کردند. در این روزها که وقت همانند طلا گرانبها است، تلف کردن وقت پشت چراغ قرمز یا ترافیک برای رفتن به خشکشویی معضل بزرگی محسوب می شود. این مشکل در شهرهای بزرگی نظیر تهران که ترافیک سرسام آور آن علاوه بر هدر دادن وقت، آرامش افراد را نیز برهم می زند بیشتر به چشم می خورد.

به جای آنکه در ترافیک یا پشت چراغ قرمز مسافت طولانی را برای تحویل و دریافت لباس از خشکشویی صرف کنید، این امکان را دارید که در خانه و به سهولت از مزایای خشکشویی بهره ببرید. این کار چگونه ممکن است؟ خشکشویی های آنلاین علاوه بر تسریع فرایند شستشوی لباس، این فرصت را به شما می دهد تا از حضور در کنار خانواده لذت ببرید.

روش استفاده از خشکشویی آنلاین

بعضی افراد بر این باور هستند که استفاده از خشکشویی به صورت آنلاین سخت و مشکل زا است یا نیاز به اطلاعات خاصی دارد. در حالی که این تکنولوژی صرفا برای آسایش شما فراهم شده است؛ بدین ترتیب لذت استفاده از لباس های تمیز را بدون خروج از خانه و صرف وقت تجربه خواهید کرد.

درواقع شما برای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین کافی است اپلیکیشن مربوط به آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای استفاده از این برنامه کافی است نام و نام خانوادگی و تاریخ تحویل و دریافت البسه خود را در قسمت های مربوط وارد کنید.

پس از آن پیک خشکشویی در تاریخ درخواستی شما لباس ها را تحویل می گیرد. بعد از آنکه در خشکشویی عملیات پاکیزه کردن لباس ها انجام شد، البسه شما در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل به شما برگردانده می شود. با ما همراه باشید و با چگونگی شستشو در خشکشویی ها آشنا شوید.

مراحل شستشو در خشکشویی آنلاین چگونه است؟

در ذیل به بررسی مراحلی که برای شستشو لباس در خشکشویی طی می شود، می پردازیم:

ثبت اطلاعات مربوط به لباس

زمانی که لباس های ارسالی شما به خشکشویی می رسد، در ابتدا باید یک لیبل روی لباس شما چسبانده شود. این برچسب حاوی داده های مربوط به جنس، نوع لباس و همچنین نوع لکه ایجاد شده (در صورت وجود) است. درواقع این عمل باعث نظم بیشتر در کار می شود.

توجه داشته باشید پیش از انجام عملیات شستشو تمام جیب های لباس خالی می شوند، اما بهتر است شما پیش از تحویل البسه به خشکشویی این کار را انجام دهید.

وارسی جنس لباس و نوع لکه

در مرحله بعد کارشناسان به بررسی جنس پارچه لباس و نوع لکه ایجاد شده روی آن می پردازند. زیرا قرار نیست از یک نوع ماده شوینده برای شستن تمام لباس ها استفاده شود. درواقع علت بررسی نوع لکه، بافت و جنس لباس انتخاب بهترین ماده شوینده است. زیرا اگر ماده شوینده متناسب با الیاف لباس شما نباشد، آسیب جدی به شکل ظاهری لباس وارد می کند. در نتیجه این مرحله از مهمترین فرایندهای خشکشویی آنلاین محسوب می شود.

اگر لباس دارای لکه ای باشد که در شستشو خلل ایجاد کند، پیش از وارد شدن به چرخه خشکشویی باید برطرف شود؛ به این عملیات پیش لکه گیری گفته می شود. این کار توسط افراد متخصص و بدون آسیب رساندن به لباس انجام می گیرد.

علاوه بر آن در صورت وجود نقص یا پارگی لباس، متخصصان با به کارگیری تجربه خود در جهت رفع این عیوب اقدام می کنند. البته مشتری در صورت تمایل به رفع ایراد لباس خود، باید در زمان تحویل این مطلب را به خشکشویی اطلاع دهد.

شستشوی لباس در دستگاه مخصوص

اگر تابحال به خشکشویی رفته باشید، در آنجا با ماشین لباسشویی بزرگی مواجه می شوید. بهتر است بدانید که این دستگاه، مخصوص خشکشویی ها است و با ماشین لباسشویی خانگی تفاوت دارد. از این نوع دستگاه فقط در خشکشویی ها و به منظور ارائه خدمات خشکشویی آنلاین استفاده می شود.

درواقع سیستم شستشو در خشکشویی به این صورت است که ابتدا لباس ها وارد ماشین مخصوص می شوند. سپس مواد شوینده ای که متخصصان از قبل متناسب با لباس تشخیص داده اند، درون لباسشویی ریخته شده و بدون استفاده از آب عملیات چرک زدایی و شستن انجام می شود. بعد از شستن نیز لباس های شما دوباره توسط متخصصان از نظر پاکیزگی بررسی می شوند؛ بدین ترتیب از نبود هر نوع آلودگی و لکه ای اطمینان حاصل خواهد شد.

اتو کردن لباس ها

در این مرحله لباس ها با اصول خاصی اتوکشی می شوند. به طوری که هیچگونه چروکی روی لباس باقی نماند. درواقع این کار با اتوهای مخصوص انجام می شود که به اتو بخار معروف هستند.

قراردادن لباس درون کاور مخصوص

در این مرحله لباس ها با توجه به سایز و شکل آن ها درون کاور می روند. این عمل صرفا جنبه زیبایی ندارد و برای حفاظت بیشتر از لباس شما به کار گرفته می شود؛ زیرا در خشکشویی آنلاین به دلیل حمل لباس ها تا منزل شما امکان آلوده یا نخ کش شدن آنها وجود دارد. در نتیجه کاور تا حد زیادی از این آسیب ها جلوگیری می کند.

مرحله آخر

در پایان لباس ها با در نظر گرفتن تمام اصول بهداشتی و مراقبتی از طریق پیک برای شما فرستاده می شوند که به راحتی می توانید آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

در نتیجه…

در این مقاله دریافتیم که شستشوی آنلاین چه مزایایی در مقابل روش سنتی و معمول دارد و چگونه باید از آن استفاده کنیم. همچنین به توضیح مراحل شستشو در خشکشویی ها پرداختیم و به نکات مربوط به تحویل و دریافت لباس ها اشاره کردیم.

شما این فرصت را دارید که به راحتی از تکنولوژی نوین برای شستشوی لباس های خود بهره بگیرید. همچنین از پاکیزگی و دریافت به موقع آن ها لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم که تمیزی لباس های خود را به خشکشویی آنلاین واش لین بسپارید؛ بدین ترتیب علاوه بر به کارگیری اصول بهداشتی هنگام شستشو، از امکانات فوق العاده هنگام دریافت البسه خود لذت خواهید برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایت واش لین دیدن کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد