خدمات شستن مبل در منزل چقدر هزینه دارد؟

0

خدمات شستن مبل در منزل چقدر هزینه دارد؟ هزینه یکی از نخستین سوالاتی است که هنگام دریافت خدمات شستن مبل در منزل از سرویس دهندگان پرسیده می شود. با توجه به اینکه مبلمان یکی از اصلی ترین وسایلی است که در دکوراسیون منازل وجود دارد و بیش از سایر وسایل از آن استفاده می شود؛ امکان آلودگی آن نیز بیشتر خواهدشد. بنابراین وجود هر گونه آلودگی روی آن نیز بسیار مشهود خواهدبود.

خدمات شستن مبل در منزل چقدر هزینه دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شاید تصور کنید که بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای مبلمان را  به تنهایی تمیز می کنید؛ اما به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از این کار به قیمت یک دست مبلمان نگاهی بیندازید و به این فکر کنید که اگر به دلیل عدم آگاهی حین شستشو آسیبی به بافت پارچه وارد کنید؛ مجبور به خرید یک دست مبلمان جدید خواهیدبود.

بنابراین این مبلغ در مقابل هزینه مربوط به شستشو مبل توسط شرکت های معتبر بسیار بالاتر است. با آگاهی نسبت به این خطرات شاید سوال می کنید که شستن مبلمان در منزل چقدر هزینه دارد؟ با توجه به این موارد باید بدانید که هزینه خدمات شستشو مبلمان در منزل تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

هزینه خدمات شستن مبل در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

اینکه شستشوی مبلمان علاوه بر پاکیزگی موجب آسیب دیدگی و کاهش طول عمر پارچه مبل نشود؛ اهمیت زیادی دارد. یکی از راه هایی که به شما کمک می کند که با آسودگی خاطر نسبت به این کار اقدام کنید؛ استفاده از خدمات شرکت های خشکشویی معتبری همچون خشکشویی آنلاین واش لین است.

این کار هزینه بر خواهدبود اما مسئله ای که اهمیتی دارد؛ ارزانی این هزینه و عواملی است که بر میزان آن موثر هستند. هر شرکتی که نسبت به ارائه خدمات شستشو مبلمان اقدام می کند؛ باید به مواردی همچون رعایت نظافت کامل و جلوگیری از ریزش آب و موادشوینده روی زمین، شستشو طبق کلیه استانداردها و استفاده از شوینده های مناسب توجه داشته باشد و این عمل باید با نهایت سرعت و دقت انجام شود.

ضمن اینکه جابه جایی مبلمان در منزل نیز وظیفه سرویس دهنده ها است. این موارد از اصول کاری هستند و در هر سرویس باید رعایت شوند. با این وجود نکاتی نیز وجود دارد که موجب تغییر قیمت خواهندشد یا برآن تاثیر دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

تعداد مبلمان

زمانی که شما در خصوص هزینه خدمات شستن مبل در منزل از سرویس دهنده سوال می کنید؛ پاسخی که می دهند؛ مربوط به یک ست مبلمان ۷ نفره خواهدبود. به این جهت که بیشتر سفارشات شامل همین تعداد است.

با این وجود در صورتی که شما مبلمان بسیار بزرگی داشته باشید که بیش از ۷ نفر باشد یا اینکه درخواست شستشوی چند صندلی اضافه را نیز همراه مبل داشته باشید؛ بدون شک هزینه نهایی برای شما بالاتر از حد معمول است.

البته این افزایش قیمت طبیعی خواهد بود. به این دلیل که هر اندازه تعداد مبلمان بیشتر باشد؛ به مواد شوینده و انرژی بیشتری جهت شستشو نیاز است که این موارد هزینه بر خواهندبود.

وجود لکه های ریز و درشت

در برخی موارد امکان دارد که سرویس دهنده پیش از اینکه مبلمان شما را مشاهده کند؛ هزینه ای را بابت شستشو به شما بگوید که میزان آن پس از شستشو یا مشاهده مبلمان تغییر کند. یکی از دلایل افزایش این مبلغ پس از بررسی تعداد و اندازه مبل، مربوط به وجود لکه های ریز و درشت روی مبلمان است.

وجود لکه های روغنی، جوهری و غیره کار شستشو و تمیزکاری مبل را بسیار سخت می کنند و به دقت و تبحر زیادی نیاز دارند. بنابراین یکی از عوامل تاثیرگذار در هزینه همین چگونگی لکه های مبل است.

جنس پارچه

اگر خود شما قصد شستشوی مبلمان را داشته باشید؛ به دلیل عدم تجربه و آگاهی در این زمینه هنگام شستشو توجهی به جنس پارچه نخواهیدداشت و از هر ماده شوینده ای که در دسترس شما قرار دارد؛ جهت شستشو استفاده می کنید.

این در حالی است که متخصصان شستشوی مبلما، جهت انجام این کار به جنس پارچه توجه ویژه ای دارند و همین موضوع نیز موجب می شود که آسیبی به بافت پارچه وارد نشود.

در حقیقت ماده شوینده یک پارچه معمولی با انواع چرمی، نفیس و غیره متفاوت است. به این دلیل که هر یک از این موارد مقاومت مشخصی در برابر مواد شیمیایی دارند و در صورتی که با فشار زیاد در معرض این مواد قرار گیرند؛ به سرعت دچار پوسیدگی و آسیب خواهند شد.

محل قرارگیری

یکی از مواردی که به هزینه کلی خدمات شستن مبل در منزل افزوده خواهدشد؛ هزینه مربوط به ایاب و ذهاب کارگران است. به همین جهت این مسئله که شما در چه فاصله مکانی نسبت به شرکت قرارداشته باشید نیز در هزینه کلی موثر خواهدبود.

به طور معمول شرکت های ارائه دهنده سرویس برای هر یک از مناطق شهر قیمت جداگانه ای جهت ایاب و ذهاب مشخص می کنند و آن را به اطلاع شخص می رسانند. بنابراین بهتر است که از شرکت هایی استفاده کنید که علاوه بر سابقه خوب و تخصص فراوان در این زمینه از لحاظ مکانی نیز فاصله کمی با شما داشته باشند.

نوع شستشو

برخی از انواع پارچه امکان شستشو با آب را دارند و این امکان وجود دارد که با بخار آب و ماده شوینده هر گونه لکه و آلودگی را از روی پارچه پاک کنید. این در حالی است که انواعی از پارچه نیز وجود دارند که اگر در معرض آب و مواد شوینده قرار بگیرند؛ رنگ یا جنس آن ها تغییر شکل خواهدداد. به طوری که اطلاعات در مورد این مسئله در برچسبی واقع در پشت مبلمان نوشته می شود.

به همین دلیل برای انواعی از پارچه که امکان شستشو با آب وجود ندارد؛ از تکنیک های خاصی همچون خشکشویی استفاده می کنند که هزینه انجام آن با شستن عادی متفاوت است. بنابراین نوع شستشو نیز از عوامل موثر بر هزینه خدمات شستن مبل در منزل است.

سخن پایانی

هنگام استفاده از هرگونه خدمات، قیمت و هزینه از جمله عواملی است که افراد به آن توجه می کنند. در مورد شستشو مبلمان نیز برخی عوامل همچون نوع شستشو، نقطه ای از شهر که منزل شما در آن واقع  شده است، جنس پارچه مبل، وجود لکه های ریز و درشت، تعداد یا اندازه مبلمان و وجود صندلی های اضافی بر هزینه خدمات شستن مبل در منزل تاثیرگذار خواهند بود.

با این وجود در تمامی سفارشات، سرویس دهنده ها موظف هستند که با نهایت دقت شستشو را انجام دهند و از ریزش آب و مواد شوینده روی زمین جلوگیری کنند و جابه جایی مبلمان و صندلی ها را نیز به تنهایی انجام دهند. به این دلیل که این موارد اصول کار محسوب می شوند و نباید هزینه اضافی برای آن ها از مشتریان دریافت شود.

در پایان اگر به دنبال مرکزی برای شستشوی مبلمان خود با قیمت ارزان و خدمات باکیفیت هستید؛ به شما پیشنهاد می دهیم که از امکانات مرکز واش لین استفاده کنید. چنان که کارشناسان مرکز ما مبلمان شما را به بهترین شکل و در کم ترین زمان تمیز می کنند

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد