ثبت برند لوازم ورزشی را از حرفه ای ها بیاموزید!

0

ثبت برند لوازم ورزشی را از حرفه ای ها بیاموزید! امروزه استفاده از لوازم ورزشی افزایش یافته است. در واقع شاید دلیل آن تمایل بیشتر افراد به تناسب اندام و سلامتی باشد. به همین دلیل برند های ورزشی متعددی در جهان وجود دارند و این یکی از دلایل ضرورت ثبت برند لوازم ورزشی شما است.

ثبت برند لوازم ورزشی را از حرفه ای ها بیاموزید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با ثبت برند، محصول خود را با محصولات دیگر موجود در بازار تمایز می دهید و این باعث ارزش بالا و شناخته تر شدن کالای شما می شود. همین امر به شما کمک می کند که برند شما جهانی شود. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید که با دلایل بیشتر، شرایط و مدارک لازم ثبت برند ورزشی آشنا شوید.

برای ثبت برند لوازم ورزشی خوب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

برای بهتر آشنا شدن با ضرورت و فواید این کار لازم است با ویژگی های برند ورزشی خوب آشنا شوید. برند  شکل، حرف و کلمه ای است که نشانه ی مالکیت شما محسوب می شود. ای موضوع ارزش کالای شما را دو چندان می کند و باعث جهانی شدن وسیله ورزشی شما می شود.

از جمله ویژگی های یک برند مشهور، خاص و تک بودن آن در بین عموم مردم است. پس برای انتخاب آن بیشتر دقت کنید. از ویژگی های دیگر یک برند خوب این  است که ریشه فارسی داشته باشد؛ یعنی در فرهنگ دهخدا وجود داشته باشد. بهتر است که تکراری نباشد و همچنین از اسامی معروف دانشمندان و شاعران استفاده نکنید.

چرا باید اقدام به ثبت برند لوازم ورزشی کنیم؟

در صورتی که برند شما، نام و نشان رسمی نداشته باشد، احتمال سو استفاده توسط کلاهبرداران و افراد سودجو بالا می رود. این موضوع اعتبار کسب و کار شما را به خطر می اندازد.

از دلایل دیگر ثبت برند به قانونی شدن آن اشاره می شود که این امر موجب جلب اعتماد بیشتر افراد می شود؛ درنتیجه این موضوع موفقیت شما را افزایش خواهد داد. در نهایت از این طریق مزایای بیشتری متوجه کسب و کارتان می شود.

ثبت برند لوازم ورزشی در کسری از ثانیه!

اگر به دنبال ثبت برند سریع هستید، بهتر است برای ثبت برند از موسسات حقوقی کمک بگیرید. در این زمینه ثبت فردا با داشتن کارشناسان حقوقی مجرب، شما را تنها نخواهد گذاشت.

مزایای سایت ثبت فردا این است که به شما امکان ثبت به صورت آنلاین را می دهد. تنها کافی است مدارک مورد نیاز را اسکن کنید. پس از آن مدارک توسط کارشناسان بررسی می شود و بعد از طی مراحل اداری به ثبت می رسد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم ورزشی :

  • کپی کارت ملی؛
  • کپی شناسنامه؛
  • کپی کارت بازرگانی( در صورتی که برند لاتین باشد)؛
  • عکس واضح از برند مورد نظر؛
  • شماره تلفن همراه؛
  • کد پستی ۱۰ رقمی؛
  • آدرس الکترونیکی.

مراحل ثبت برند ورزشی پس از تشکیل پرونده

هنگامی که مراحل ثبت برند را به درستی انجام دادید و مدارک را ارسال کردید، بعد از گذشت ۱۰ تا ۲۰ روز ممکن است ۳ حالت اتفاق بیفتد. اگر به جز پذیرش حالت دیگری برای شما اتفاق افتاد نگران نباشید. در ادامه این حالت ها را توضیح می دهیم.

  1. حالت اول پذیرش است که این موضوع به معنای کامل بودن پرونده و عدم وجود مشکلی است.
  2. حالت بعدی عدم پذیرش پرونده است که در این صورت احتمالا به دلیل شباهت برند درخواست شما رد شده و قابل پیگیری نیست. بهتر است قبل ارسال درخواست خود از انتخاب لوگوی مناسب اطمینان حاصل کرده و تمامی مدارک خود را کامل و به درستی اسکن کنید.
  3. حالت آخر این است که پرونده نقص داشته اما قابلیت پیگیری دارد. تفاوت این حالت و حالت قبل این است که احتمالا شما نقص مدارک داشته اید که با پیگیری حل می شود ولی برند شما مشابهتی ندارد و قابل پیگیری است.

برندی که به ثبت می رسد تا چه زمانی اعتبار دارد؟

مدت اعتبار برند ورزشی ثبت شده ی شما از زمان صدور اظهارنامه تا ۱۰ سال است و بعد از آن به مدت ۶ ماه فرصت می دهند که برای تمدید آن اقدام کنید. بهتر است تا قبل از این ۶ ماه اعتبار برند ورزشی خود را تمدید کنید که باطل نشود.

اعتراضات مربوط به ثبت برند ورزشی

گاهی اوقات بنا به دلایلی اعم از گمراه کردن نظر مشتریان ممکن است اعتراضاتی قبل از ثبت برند ابلاغ شود. اگر برند شما برندی موفق و مشهور باشد باید بدانید که این اتفاق ممکن است رخ دهد.

بعد از حدود ۳۰ روز شخص اعتراض کننده با اسناد و مدارک اعتراض خود را به ثبت می رساند و اداره ثبت ظرف ۱۰ روز باید به اعتراض رسیدگی کند. در صورت رعایت نکردن این حالت اعتراض رد خواهد شد.

همچنین بعد از ثبت برند ممکن است اعتراضاتی نسبت به آن ابلاغ شود. اشخاص این امکان را دارند که بعد از گذشت ۳ سال از ثبت برند نسبت به آن اعتراض کنند.

کلام آخر

اگر شما سالیان سال بدون ثبت برند لوازم ورزشی خود موفق بوده اید، باید بدانید که ممکن است عاملی موفقیت شما را به خطر بیندازد.

خوب است بدانید که به کمک ساده ترین روش ها در سایت ثبت فردا از برند خود محافظت کرده و اعتماد مشتریان خود را بیشتر خواهید کرد. علاوه بر این تا حد جهانی شناخته خواهید شد. سایت ما مزایای بالاتری را نیز به شما می دهد و آن هم ثبت برند به صورت اینترنتی و از طریق سایت است. پس لحظه ای درنگ نکنید و سریعا اقدام کنید و اگر در جایی به مشکل خوردید نگران نباشید؛ مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد