برای خرید میز ال سی دی به چه نکاتی توجه کنیم؟

0

برای خرید میز ال سی دی به چه نکاتی توجه کنیم؟: تمامی اجزای خانه در شکل گیری فضا آرام و صمیمی و چشم نواز موثرند؛ ا

ما میز ال سی‎دی به این دلیل که مدت زمان بیشتری از روز نگاه ها را به خود جذب می کند، نقش مهم تری دارد. اعضا خانواده به خصوص خانم ها سعی دارند، بهترین گزینه را انتخاب کنند؛

به همین جهت شروع به تماشا ژورنال  لوازم منزل و دکوراسیون کرده و چشمگیرترین مورد را تهیه می کنند.

برای خرید میز ال سی دی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برخی موارد دیده می شود که مورد انتخاب شده در محیط منزل ما به هیچ وجه جلوه داخل عکس را ندارد و این بسیار ناامید کننده به نظر می رسد.

این مشکل بهانه ای شد تا در این نوشته به نکاتی بپردازیم که پیش از خرید میز ال سی دی باید به آن توجه شود.

موارد حائز اهمیت در خرید میز ال سی دی

گاهی با مشاهده یک میز ال سی دی مجذوب طرح و رنگ خاص آن می شویم و به اینکه آیا مناسب ما است یا خیر توجهی نمی کنیم؛

این در حالی است که اگر بخواهیم یک خرید خوب داشته باشیم که تا سال ها از انجام آن احساس رضایت کنیم، باید به موارد زیر فکر کنیم.

سایز تلویزیون و ارتفاع مبلمان

یکی از اصلی ترین نکات در خرید میز ال سی دی اندازه خود تلویزیون شما است؛ به این جهت که طول میز باید حداقل کمی از آن بزرگتر باشد.

مسئله بعدی ارتفاع میز است؛ ارتفاع میز باید به نحوی با ارتفاع نشیمن مبل سازگاری داشته باشد که شخص در هنگام تماشا تلویزیون دچار مشکل نشود.

به همین جهت طول میز تلویزیون های ۵۵ اینچی بهتر است، حدود ۱۴۰ سانتی متر و در خصوص انواعی که بین ۵۵ تا ۶۰ اینچ هستند، ۱۶۰ سانتی متر باشد.

در مواردی که اندازه ال سی دی بزرگ است، طول میز نباید زیر ۱۸۰ سانتی متر انتخاب شود.

رنگ دکوراسیون

وقتی گفته  می شود که رنگ میز ال سی دی باید با رنگ دیگر اجزا دکوراسیون همخوانی داشته باشد، الزاما به این معنی نیست که باید همرنگ باشند.

گاهی انتخاب رنگ های متضاد نیز ممکن است، زیبایی که ما انتظار داریم را فراهم کند؛ البته این دست از انتخاب ها بسیار جسورانه به شمار می روند و باید با علم و نگاه زیبایی  شناسانه انجام گیرند.

به طور کلی رنگ هایی که بیشترین طرفدار را دارند، رنگ های سفید و قهوه ای تیره هستند؛ البته هیچ قطعیتی در زیبایی وجود ندارد؛ به این دلیل که یک معیار کاملا نسبی است و به سلیقه افراد برمی گردد.

در خصوص انتخاب رنگ های متضاد اصلی وجود دارد که نباید تمامی فضا را با رنگ خنثی همانند سفید پر کرد؛ به همین جهت اگر اکثر اجزا دکوراسیون شما رنگی خنثی دارند، بهتر است، میز ال سی دی دارای رنگی گرم باشد.

متریال به کار رفته در میز

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید میز ال سی دی جنس آن است. کیفیت بالا متریال به کار رفته در میز موجب زیبایی هر چه بیشتر آن می شود؛

در این خصوص شما باید به انتظاراتی که از میز دارید، نیز توجه کنید. در مدل های مدرن میز تلویزیون باکس هایی وجود دارد که به دیوار متصل می شوند و جهت قرارگیری وسایل دکوری از آن استفاده می شود.

در برخی موارد حتی ممکن است، خود میز نیز به صورت دیواری طراحی شده باشد.

با توجه به این نکات باید میزی را انتخاب کنید که علاوه بر وزن مناسب، دارای اسکلت و بدنه محکمی باشد که این امکان را داشته باشید تا آن را به راحتی به دیوار متصل کنید و توانایی تحمل وزن وسایل دکوری را داشته باشد.

جنس، رنگ و بدنه کار نیز اهمیت دارد. انواعی که به سادگی خط و خش می گیرند، معمولا از دوام کمتری برخوردار هستند و مناسب به نظر نمی رسند.

همخوانی سبک میز با دکوراسیون

افرادی وجود دارند که عاشق سبک کلاسیک و وسایل خاصی همچون مبلمان سلطنتی هستند؛ درحالیکه اشخاصی نیز هستند که دوست دارند، فضا منزل خود را به شکل مدرن تزئین و چیدمان کنند؛

در واقع سلیقه و خواسته های افراد بسیار متنوع و گوناگون است و هر یک از این موارد نیز در جایگاه خود ارزشمند هستند.

نکته مهم این است که شما باید میز ال سی دی را به گونه ای انتخاب کنید تا با دیگر اجزا دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

به لطف تنوع زیادی که در بازار عرضه این وسایل وجود دارد، با کمی دقت و صرف وقت بدون شک مورد مناسب دکوراسیون شما پیدا می شود.

در حال حاضر اشخاصی که علاقه مند به دکوراسیون مدرن هستند، از میزهای مدل ترکیه ای استفاده می کنند. این مدل از میزها ممکن است، دیواری یا زمینی باشند یا حتی به شکل یک تکه یا چند تکه ساخته شوند.

در مقابل میزهای الی سی دی سلطنتی نیز وجود دارند که با وجود طرح و نقش های خاصی که دارند، با دیگر اجزا خاص اتاق به خوبی هماهنگ می شوند.

قیمت

درست است که ما این نکته را در انتهای نوشته متذکر می شویم؛ اما برای بسیاری از افرادی که توان مالی متوسط یا رو به پایینی دارند، قیمت یکی از اصلی ترین فاکتورها به حساب می آید.

موارد مختلفی در تعیین میزان قیمت میز ال سی دی موثر است؛ از جمله این موارد باید به جنس، ابعاد، سبک، تعداد کشوها و دیگر موارد اشاره کنیم.

به طور کلی از آن جهت که متقاضیان خرید میز ممکن است، توان مالی متفاوتی داشته باشند، متناسب با هر میزان بودجه ای میز مناسبی وجود دارد.

سخن پایانی

با مطالعه این نوشته دریافتیم که مواردی همچون اندازه تلویزیون، ارتفاع مبلمان، رنگ کلی فضا، قیمت، جنس و متریال به کار رفته در میز تا چه میزان موثر هستند و باید پیش از انتخاب میز ال سی دی حتما به آن توجه شود؛

با این حال اگر موردی که با نیازها و سلایق ما همخوانی داشته باشد را در مراجعات حضوری خود به فروشگاه ها پیدا نکنیم، چه راه حلی وجود دارد؟

انجام خرید اینترنتی میز تلویزیون این امکان را برای شما فراهم می کند که حتی با وجود دوری مسافت نیز خرید خود را به آسانی انجام دهید.

تنها کافی است، به سایت khooger.com سربزنید. در این وبسایت وسایل دکوراسیونی جذابی مشاهده می کنید که قطعا حداقل یک مورد از آن ها با سلیقه و نیاز شما سازگاری دارد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد