انواع میز تلویزیون را بشناسید

0

انواع میز تلویزیون را بشناسید: یکی از ارکان دکوراسیون اتاق پذیرایی بدون شک میز تلویزیون است. این وسیله باید با دیگر اجزا مهم اتاق همچون مبلمان، میز ناهارخوری و غیره سازگاری و همخوانی داشته باشد.

این طبیعی است که هر خانواده ای دوست دارد، چیدمان و استایل خاص خودش را جهت چیدمان استفاده کند؛

به همین خاطر نیز سبک های مختلفی از میز تلویزیون طراحی و تولید می شوند که تمامی افراد این امکان را داشته باشند، موردی که با سلیقه آن ها سازگاری دارد را انتخاب کنند.

انواع میز تلویزیون را بشناسید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر قصد دارید، انتخاب خوب و متمایزی داشته باشید، باید انواع مختلف این وسیله را بشناسید و با خصوصیات و روحی که به فضا می بخشد، آشنایی پیدا کنید.

در این نوشته به بررسی مشخصات انواع میز تلویزیون می پردازیم که پیش از خرید و انتخاب این عضو مهم در دکوراسیون به کمک شما می آید.

تمامی مدل های میز تلویزیون که در بازار وجود دارد

زیبایی شناسی و حس تنوع طلبی انسان موجب می شود که مدل های میز تلویزیون نیز همانند طرح، رنگ و شکل تمامی وسایل مورد نیاز انسان هر روز دستخوش تغییر شوند.

صنعت دکوراسیون با سرعت در حال پیشرفت است و در هر زمانی شاهد مدل های جدیدی در بازار هستیم؛ با این وجود به طور کلی انواع میز تلویزیون را در دسته بندی های زیر جای می دهیم.

ترکیه ای

با شنیدن نام این مدل حتما حدس می زنید که این مدل کاملا وارداتی است و احتمالا هزینه  بالاتری نسبت به مدل های داخلی دارد. این مسئله کاملا صحیح است؛

به این علت که میز تلویزیون ترکیه ای با مرغوب ترین چوب ساخته می شود و به دلیل هزینه های مربوط به واردات اجناس کاملا مشخص است که گرانتر می شود.

با این وجود بسیاری از فروشندگان نیز که اجناس داخلی باکیفیت را به فروش گذاشته اند، گاهی اوقات به بهانه اینکه کالاها ترکیه ای هستند، مبلغ گرانتری را برای اجناس خود در نظر می گیرند.

این نوع از میز تلویزیون گاهی به شکل دیواری ساخته می شود. این مدل جهت اتاق های پذیرایی که فضای کمی دارند، بسیار مناسب است؛

با این وجود اگر اهل تعویض دکوراسیون به طور مرتب هستید، این گزینه اصلا مناسب شما نیست. به این علت که در صورت نصب امکان تغییر موقعیت آن وجود ندارد یا به سختی امکان پذیر است.

در اکثر مدل ها این نوع به شکل یک تکه طراحی می شود؛ اما گاهی نیز ممکن است، قفسه و کمدهای کوچک و بزرگی به همراه آن عرضه شود که جهت دکوری یا قرارگیری گلدان های کوچک مناسب به نظر می رسد.

سلطنتی یا میلانو

بسیاری از خانواده ها دکوراسیون فضا منزل خود را به صورت سلطنتی چیدمان می کنند.

اگر در محیط منزل شما از مبلمان سلطنتی و پرده های شیک و خاص استفاده شده است، انتخاب میز تلویزیون میلانو که یکی از انواع میزهای سلطنتی به شمار می رود، جالب و چشم نواز است؛

البته این نوع نیز در رنگ ها و طرح های مختلف و متنوعی ساخته می شوند و این مسئله دست شما را در انتخاب کاملا باز می گذارد.

در انتخاب کلیه لوازم مورد نیاز منزل به خصوص وسایل مهمی همچون میز تلویزیون باید به فضای کلی اتاق نیز توجه کنید. اگر اتاق کوچک است، هرگز از مدل سلطنتی بسیار بزرگ استفاده نکنید؛

به این جهت که هر چقدر که میز زیبا و چشمگیر باشد، در محیط کوچک نه تنها به چشم نمی آید، بلکه موجب شلختگی محیط نیز می شود.

یکی از اصلی ترین مشخصه های نوع سلطنتی یا میلانو استفاده از رنگ طلایی، نقش و نگارهای خاص روی پایه و اطراف میز است که موجب تمایز آن می شود.

بدون شک این طرح نیز طرفداران خاص خودش را دارد و از طرفی نیز شاید افرادی باشند که آن را نبپسندند.

ام دی اف

دو مدل قبلی میز تلویزیون که به آن اشاره کردیم، هر دو قیمت بالایی داشتند؛ بنابراین ممکن است، برخی از خانواده ها ممکن به تهیه آن نباشند.

انواع ام دی اف قیمت مناسبی دارند و هر شخصی با توان مالی پایین نیز ممکن به تهیه آن است؛ البته قیمت پایین آن دلیل بر بی کیفیتی نیست.

به طور کلی متریال ام دی اف با اینکه ترکیب اصلی آن چوب است، ولی به نسبت چوب وزن و قیمت پایین تری دارد.

همین امر نیز موجب می شود، خرید آن هزینه کمتری به دنبال داشته باشد؛ ضمن اینکه این نوع در مدل و طرح و رنگ های مختلفی ساخته می شود و امکان تطبیق با تمامی چیدمان و دکوراسیون را دارد.

به این ترتیب که اگر دکوراسیون سلطنتی دارا هستید، این امکان را دارید تا با استفاده از اشیا دکوری طلایی آن را با چیدمان خود هماهنگ کنید؛

در ضمن باکس های دیواری که از جنس ام دی اف ساخته شده اند، به دلیل وزن کمی که دارند، مناسب تر هستند و جابه جایی آن ها نیز آسان تر است.

چه راهی جهت خرید میز تلویزیون آسانتر است؟

اگر در محل سکونت شما به مراکز خرید وسایل چوبی همچون میز تلویزیون نزدیک است، از این بابت بسیار خوش شانس هستید؛

به این علت که جهت مراجعه حضوری با مراکز خرید نیاز به صرف زمان زیاد و ساعت ها تلف کردن وقت در ترافیک را ندارید؛ این در حالی است که این امکان برای اکثر افراد وجود ندارد.

بیشتر مردم جهت خرید میز تلویزیون یا دیگر وسایل منزل مجبور هستند، یک روز تمام کار و زندگی خود را تعطیل کنند که میز دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند؛

با این حال هنوز هم راه حل های بهتری همچون خرید اینترنتی میز تلویزیون وجود دارد که این مخاطرات را ندارد.

برای این کار تنها کافی است، به یک وبسایت معتبر همچون خوگر مراجعه کنید.

در فروشگاه اینترنتی خوگر شما این امکان را دارید تا با انجام چند کلیک ساده و صرف مدت زمان اندک اشیا دکوراسیونی خود را از میان تنوع بی نظیری که شاهد آن هستید، انتخاب کنید و سفارش بدهید.

سخن پایانی

میز تلویزیون انواع مختلفی دارد که تنوع در سلیقه و قدرت خرید اقشار مختلف جامعه سبب این تنوع شده است.

مدل های مختلفی همچون ترکیه ای، سلطنتی و ام دی اف از مهم ترین دسته بندی ها هستند که هر یک جهت نوع خاصی از چیدمان مناسب است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد