هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است؟

0

هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است؟ در مقاله قبلی بررسی کردیم که ثبت شرکت در آلمان چه راه هایی دارد و مراحل آن چگونه است. در این مقاله به شما می گوییم که هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است و چه میزان سرمایه برای آن نیاز دارید.

هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است؟

به گزاش اینترنتی مجله دکوکده : مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان، دریافت اقامت و انتخاب یک وکیل ماهر در این مسیر نیازمند راهنمایی تخصصی و دریافت مشاوره است که با استفاده از سایت ثبت فردا این امتیاز را دریافت می کنید.

صرف هزینه ثبت شرکت در آلمان؛ سرمایه گذاری سودآور

سرمایه گذاری در آلمان و ثبت شرکت در این کشور یکی از راه های گرفتن اقامت و مهاجرت است. آلمان کشوری پیشرفته بوده و از کیفیت مطلوبی برای زندگی برخوردار است. برای اقدام به مهاجرت از طریق ثبت شرکت، باید هزینه ثبت شرکت در آلمان را بدانید.

آلمان به عنوان کشوری صنعتی شناخته شده و یکی از پرجمعیت ترین کشور های اروپایی است. سرمایه گذاری در آلمان پیرو ویزای سرمایه گذاری ایالات متحده است که فعالان تجاری خارجی را ترغیب به ایجاد کسب و کار در این کشور می کند.

روش های سرمایه گذاری در آلمان شامل خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و خرید سهام است که هر روش هزینه مربوط به خود را دارد.

این سوال حتما در ذهن شما به وجود آمده است که هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است؟! به شما باید بگوییم که با توجه به هر کدام از روش های گفته شده هزینه مورد نیاز متفاوت است. اگر به دنبال روشی برای اخذ اقامت در آلمان هستید، باید یک هزینه مشخص و اولیه ای برای آن در نظر بگیرید.

به چه میزان سرمایه برای ثبت شرکت در آلمان نیاز داریم؟

مراحل ثبت شرکت در آلمان بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی و در صورت فراهم بودن شرایط لازم قادر به ثبت شرکت خواهید بود. این مراحل شامل ارائه یک طرح فعالیت اقتصادی قوی، ایجاد حساب بانکی بین المللی در این کشور، درخواست ثبت شرکت، پرداخت هزینه ها و مالیات مربوطه است. اما برای ثبت شرکت به چه میزان سرمایه ای نیاز است؟

بسته به اینکه قصد راه اندازی چه نوع شرکتی را دارید، سرمایه اولیه نیز کاملا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای احداث یک شرکت سهامی عام در این کشور باید مبالغی در حدود ۵۰ هزار یورو در اختیار داشته باشید. با توجه به نوسانات در بازار ارز امکان ارائه قیمت های دقیق وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت های دقیق با سایت ثبت فردا مراجعه کنید.

نکات مرتبط با هزینه های ثبت شرکت در آلمان

همانطور که می دانید کشور آلمان از لحاظ اقتصادی تاثیر مثبت و به سزایی در اقتصاد اروپا دارد. ازجمله راه های مهاجرت به آلمان، ثبت شرکت در این کشور است؛ اما باید بدانید که این شرکت باید فعالیت مستمر داشته باشد و به دولت آلمان ثابت کند که توانایی تامین هزینه های خود، خانواده خویش و کارکنان را دارد.

قبل از اینکه هزینه ثبت شرکت در آلمان را بپردازید باید بدانید که شرکت مورد نظر باید برای کشور آلمان سود داشته باشد در این صورت صلاحیت دریافت پروانه ساخت را دارا می شود. همچنین با توجه به منطقه انتخابی برای تاسیس شرکت، هزینه ها متفاوت است. البته باید یادآوری کنیم که برای ثبت شرکت در آلمان، باید یک طرح تجاری قوی برای ارائه داشته باشید که رضایت دولت آلمان را دریافت کنید.

پروسه هزینه ثبت شرکت به این منوال است که در ابتدا هزینه ای برای ثبت شرکت باید پرداخت کنید؛ سپس برای راه اندازی شرکت، استخدام و جذب کارکنان و نیروی خارجی سرمایه اولیه ای مورد نیاز است که باید به حساب بین المللی ایجاد شده در این کشور واریز کنید.

با توجه به شرایط بازار و اقتصاد جهانی برای اطلاع دقیق از قیمت ها و هزینه ثبت شرکت در آلمان از متخصصین کاربلد و با تجربه سایت فردا در این زمینه راهنمایی بگیرید.

هزینه های ثبت شرکت ایرانی در آلمان

در آلمان نیازی به دانستن زبان آلمانی برای سرمایه گذاری و فعالیت تجاری در آن نیست. دولت با این کار به سرمایه گذاران خارجی و کارآفرینان ثابت کرده است که برای فعالیت اقتصادی در این کشور مانعی وجود ندارد.براساس قانون دولت آلمان، با داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس، دیگر نیازی به دریافت مدرک زبان ندارید.

اگر شخصی تمایل به ایجاد کسب و کار در آلمان را دارد، باید حداقل فعالیت یکسال اخیر شرکت مورد نظر خود در ایران را به دولت آلمان اثبات کند و تمام هزینه های مرتبط با راه اندازی این تجارت را پرداخت کند.

از دیگر هزینه های ثبت شرکت ایرانی در آلمان این است که سرمایه گذار ملزم به پرداخت مالیات های تعیین شده از سوی دولت آلمان است. میزان مالیات های پرداختی وابسته به نوع شرکت است.

یکی از انواع ثبت شرکت در آلمان، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. حداقل نیمی از سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت باید در ابتدا پرداخت شود. دیگر هزینه های مربوط به آن، هزینه صدور گواهینامه دفتر اسناد رسمی و مبلغ تعیین شده از سوی دادگاه است. انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه های رسمی آلمان نیز هزینه ای دارد که باید پرداخت شود.

کلام آخر

در سال های اخیر، آلمان قطب اقتصادی اروپا شناخته شده است که سرمایه گذاران خارجی را برای کارآفرینی در کشور تشویق می کند. یکی از راه های سرمایه گذاری، ثبت شرکت است. که مراحل، مدارک، هزینه ها و مزایای آن را برای شما بیان کردیم.

از مزایای قابل توجه این امر، اخذ اقامت کشور آلمان است. با ثبت شرکت در آلمان اقامت یک ساله دریافت کنید. بعد از سه بار تمدید اقامت در این کشور، امکان درخواست اقامت دائم برای شما وجود دارد.

سعی کردیم که به صورت جامع هزینه ثبت شرکت در آلمان را برای شما بیان کنیم که این هزینه ها شامل هزینه ابتدایی برای درخواست ثبت شرکت، هزینه اجاره یا خرید محل کار، هزینه کارکنان و هزینه های مربوط به شخص سرمایه گذار و خانواده خویش است. درنهایت متذکر می شویم که برای کسب اطلاع از جزئیات سرمایه مورد نیاز به سایت ثبت فردا مراجعه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد