با روش های خشکشویی آشنا شوید!

0

با روش های خشکشویی آشنا شوید! اگر از جمله افرادی هستید که در طول ماه یا سال بارها به خشکشویی مراجعه می کنید؛ بهتر است که در رابطه با روش های خشکشویی نیز اطلاعاتی داشته باشید. به عنوان نمونه شستشوی انواع لباس های لطیف و حساس با شستشوی پوشاک بزرگ و ضخیم، با قطر زیاد و محکم تر متفاوت است.

با روش های خشکشویی آشنا شوید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طوری که خشکشویی های معتبر برای شستشوی هر یک از لباس ها و منسوجات مختلف روش های خشکشویی متفاوتی دارند. بنابراین در این مقاله قصد داریم که تعدادی از این روش ها را برای شما شرح دهیم. اگر می خواهید که نکات شستشوی خشکشویی های بزرگ را بدانید؛ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خشکشویی با غلظت بالای ماده شوینده

برای آنکه متخصص خشکشویی تصمیم به استفاده از ماده شوینده با غلظت بالا بگیرد؛ باید از استقامت جنس و رنگ لباس ها اطمینان حاصل کند. چرا که مواد شوینده با غلظت بالا به بافت پوشاک آسیب می رسانند. از این رو از این مواد شوینده برای شستشوی پتو، لباس هایی با ضخامت بالا و لباس های دارای لک های عمیق استفاده می شود.

خشکشویی با غلظت پایین ماده شوینده

بیشتر مواقع این روش از جمله بهترین شیوه های خشکشویی به حساب می آید. چرا که ضمن تمیز کردن انواع لباس ها به هیچ عنوان به بافت آن ها آسیب نمی رساند. متخصصین خشکشویی از محلول هایی با غلظت متوسط برای از بین بردن لک های لباس و دیگر منسوجات نیز استفاده می کنند. بدین ترتیب که محلول تاثیرگذار روی لک خاص را پیدا کرده و بدون آسیب به بافت لباس، لک آن را از بین می برند.

خشکشویی با ماشین

ماشین لباسشویی موجود در خشکشویی ابعادی بسیار بزرگ تر از ماشین لباسشویی در منزل دارد. همچنین عملکرد آن به سبب تعداد دورهای ماشین متفاوت خواهد بود؛ اما گزینه تاثیر گذار در تمیزی لباس محلول خاصی است که در ماشین لباسشویی از آن استفاده می شود.

لازم است بدانید که در مراکز خشکشویی به جای آب از محلول مایع در ماشین های صنعتی استفاده می کنند. در این مراکز یا از آب استفاده نمی کنند یا به مقدار کم خواهدبود.

خشکشویی برای مبلمان

بیشتر مواقع مراکز معتبر خشکشویی برای مبل به منزل مشتریان مراجعه می کنند. آن ها از روش های به خصوص و دستگاه های خاص جهت تمیزی و لکه زدایی مبلمان ها استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال خشکشویی واش لین با متخصصان، دستگاه ها و محلول های مناسبی که دارد؛ با بهترین روش نسبت به از بین بردن لکه ها و تمیزی مبل اقدام می کند.

روش های خشکشویی برای پرده

از آنجا که بیشتر پرده ها بافت های نازک و حساسی دارند؛ برای شستشوی آن ها به دقت بیشتری نیاز داریم. از این رو خشکشویی ها نیز این گونه انواع لباس ها را جداگانه و با دور کم تر می شویند. به طور کلی برای شستشوی پرده ها از محلول هایی با غلظت متوسط یا کم استفاده می شود.

بعد از شستشوی پرده روش اتوکشی آن نیز حائز اهمیت است. از این رو پرده ها به بهترین نحو ممکن اتوکشی شده و مانند روز اول به مشتری تحویل داده می شود.

خشک کردن لباس در خشکشویی

در خشکشویی لباس ها قبل از اتوکشی خشک می شوند. از آنجا که زمان برای خشک شدن طبیعی لباس ها وجود ندارد؛ از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده می کنند. بعد از خشک شدن لباس کارکنان خشکشویی از عدم وجود هر لکه و کثیفی روی لباس اطمینان حاصل می کنند و سپس نسبت به اتوکشی لباس اقدام خواهند کرد.

بهترین روش های خشکشویی لباس ها با جنس های مختلف

همانطور که می دانید؛ در خشکشویی لباس های گوناگون با جنس ها و رنگ های متنوع وجود دارد که از نظر شما ممکن است که شستشوی همه آن ها با یکدیگر کمی مشکل به نظر برسد. به همین دلیل است که روش های مختلفی برای خشکشویی لباس های گوناگون در نظر گرفته می شود.

در این رابطه باید بدانید که بهترین روش خشکشویی برای لباس ها، شیوه ای است که متناسب با جنس، رنگ و طرح لباس انتخاب شود. به طوری که روش برای شستشوی لباس شما مناسب خواهد بود که به رنگ و جنس لباس آسیب وارد نکند.

بلکه روش مناسب خشکشویی شیوه ای است که باعث افزایش طول عمر لباس شود و سلامت و زیبایی لباس شما را حفظ کند. در این رابطه جالب است بدانید که کارشناسان واش لین با بررسی جنس و رنگ لباس های شما، روشی مناسب را برای شستشوی آن ها انتخاب می کنند.

بنابراین اگر لباس های خود را به متخصصان ما بسپارید؛ دیگر نگران رنگ رفتگی و پوسیدگی لباس خود نخواهید بود. ضمن اینکه هزینه مناسبی را در ازای این خدمات پرداخت می کنید.

کلام آخر

از آنجایی که بسیاری از افراد با روش های خشکشویی آشنایی کافی ندارند؛ در این مقاله به بررسی این روش ها پرداختیم. همچنین متوجه شدید که جنس و ماهیت لباس ها و پوشاکی که در اختیار خشکشویی قرار می دهید؛ در انتخاب روش مناسب برای خشکشویی بسیار تاثیرگذار است.

در این مقاله دانستید که روش های خشکشویی شامل خشک کردن لباس و اتوکشیدن آن ها نیز می شود. در نهایت نیز گفته شد که بهترین راه جهت خشکشویی لباس ها این است که پوشاک خود را به واش لین بسپارید. زیرا متخصصان ما بهترین روش را برای شستشوی لباس های شما در نظر می گیرند.

ضمن اینکه تمیزی و سلامت لباس ها را تضمین خواهند کرد و هزینه مناسبی نیز دریافت می کنند. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر و شستشوی مناسب لباس های خود با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد