آیا خدمات خشکشویی شستن پرده را شامل می شود؟

0

آیا خدمات خشکشویی شستن پرده را شامل می شود؟ در دنیای امروز، صنعت خشکشویی حسابی جای خود را در خانواده ها باز کرده است. چرا که خدمات ویژه ای برای شستشوی انواع منسوجات به افراد ارائه می دهد و بدین ترتیب با ارائه خدمات مناسب نه تنها کار افراد خانواده را سریع تر می کند، بلکه انواع منسوجات را به بهترین شکل ممکن می شوید.

آیا خدمات خشکشویی شستن پرده را شامل می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از خدمات خشکشویی شستن پرده است؛ پرده ها در دسته منسوجات با ابعاد بزرگ و شستشوی سخت قرار می گیرند چرا که حفظ رنگ و بافت وکیفیت پارچه در آن ها بسیار اهمیت دارد. همچنین پرده ها از وسایل تزیینی خانه به حساب می آیند از این رو زیبایی همیشگی آن ها اهمیت خاصی دارد. توجه داشته باشید این زیبایی زمانی حاصل می شود که شستشوی آن به بهترین نحوه ممکن و بدون آسیب به بافت و رنگ آن انجام شود.

برای آنکه بدانید خشکشویی های معتبر با چه دقتی این کار را انجام می دهند، نظر شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

یکی از مهم ترین خدمات خشکشویی شستن پرده است!

اگر به حفظ جنس و رنگ پرده خود اهمیت می دهید، باید بدانید که کارکنان خشکشویی به آن بیشتر از شما اهمیت می دهند. به گونه ای که شستن انواع پرده ها را در دسته شستشوی ویژه قرار می دهند و آن ها را متناسب با جنس و رنگشان تفکیک می کنند.

خشکشویی ها قوانین خاصی برای شستن هر جنس پرده، مانند پرده ای با جنس تور، مخمل، زبرا، ساتن و جنس های دیگر دارند. حتی در غلظت مواد شوینده نیز دقت بسیار بالایی دارند.

انواع پرده ها چگونه در خشکشویی شسته می شود؟

مراکز خشکشویی برای شستن انواع پرده ها ابتدا آن ها را براساس رنگ و جنس از یکدیگر تفکیک می کنند و سپس دور لباسشویی صنعتی را بسته به جنس و بافت آن تنظیم خواهند کرد. جالب است بدانید خشکشویی ها منسوجات را نه در آب بلکه در محلول های تمیز کننده قرار می دهند. محلول هایی که مراکز خشکشویی از آن استفاده می کنند غلظت های متناسب با جنس و رنگ پارچه دارند.

شستن پرده در خشکشویی براساس رنگ

از آن جا که یکی از خدمات خشکشویی شستن پرده است، کارکنان آن در شستن پرده ها با رنگ های گوناگون ترفند های ویژه ای دارند که نشان از تبهر آن ها است. به عنوان نمونه، آن ها محلول های ویژه ای را برای شستن پرده سفید استفاده می کنند؛ به گونه ای که محلول سبب درخشان شدن پرده می شود.

کارکنان خشکشویی از همان محلولی که برای شستن پرده سفید بهره می برند، جهت تمیزی پرده های مشکی یا تیره استفاده نمی کنند. بلکه محلول مخصوص پرده های تیره به گونه ای است که به ثبات رنگ پرده ها کمک می کند. بدین ترتیب هر کدام از رنگ های تیره و روشن قوانین و قواعد خاص خود را دارند. و این گونه پرده شما به بهترین نحو ممکن شسته می شود.

لکه بری پرده در خشکشویی

درصورتی که پرده شما لک دارد، بهتر است این موضوع را به خشکشویی گزارش دهید. در این صورت کارکنان خشکشویی ابتدا پرده را لکه گیری می کنند و سپس اقدام به شستن کل آن خواهند کرد.

خدمات خشکشویی های معتبر به چه صورت است؟

خشکشوی های معتبر خدمات خود را محدود به شستشوی مناسب نمی کنند؛ بلکه در کنار شستشوی بی نقص خود خدمات دیگری نظیر دریافت منسوجات از درب منزل و تحویل آن ها به درب منزل دارند. بدین ترتیب در کنار استفاده از خدمات خشکشویی شستن پرده، از خدمات دیگر مراکز معتبر خشکشویی نیز بهره مند می شوید.

بهترین انتخاب برای شستن پرده چیست؟

همانطور که می دانید، امکان شستن پرده با دست و ماشین لباسشویی نیز مهیا است. به گونه ای که شما با رعایت یک سری اصول و قوانین هنگام شستشو و مربوط به جنس پرده ، پرده خود را می شویید. به عنوان نمونه برای شستن پرده با دست بهتر است از آب سرد استفاده کنید و برای شستن پرده با ماشین لباسشویی باید درجه دور لباسشویی را کم کرده و آب کشی را با آن انجام ندهید.

اما برای آن که بهترین راه برای شستن پرده را بدانیم باید میزان آسیب های احتمالی هنگام شستشو را درنظر بگیریم. برای مثال، ماشین لباسشویی بیشترین آسیب را به پرده خواهد زد؛ از این رو شستن پرده با دست بهتر از ماشین لباسشویی است اما سپردن پرده به خشکشویی معتبر، از دو راه حل دیگر نیز بهتر است. چرا که در این روش پرده به بهترین نحو ممکن تمیز می شود. شستشوی پرده کار تخصصی است که از دست هر شخصی بر نمی آید حتی اگر فکر کنید که خود به بهترین نحو ممکن شستشوی پرده را انجام می دهید، باید بدانید که خشکشویی علمکرد چندین برابر شما را دارد.

آیا خشک کردن پرده شامل خدمات خشکشویی است؟

همانطو که یکی از خدمات خشکشویی شستن پرده است، خشک کردن آن نیز از خدمات آن محسوب می شود. این مراکز با اتوهای بخار بزرگ خود، روش منحصر به فردی برای اتوکشی دارند. به گونه ای که اتوکشی نیز جزوی از مراحل شستشوی آن ها به حساب می آید.

سخن آخر

همانطور که خواندید، متوجه شدیم که از دیگر خدمات خشکشویی شستن پرده نیز هست. در این مقاله نکات مهم در رابطه با نحوه شستن پرده را توسط خشکشویی بیان کردیم. فراموش نکنید، اگر پرده شما لک دارد، این موضوع را به خشکشویی گزارش داده تا قبل از شستشو، لکه گیری پرده را انجام دهند. همانطورکه گفتیم محلول های مورد استفاده برای شستن پرده تیره با روشن متفاوت است. همچنین پرده ها براساس جنس های گوناگون به روش های متفاوتی شسته می شوند.

خشکشویی واش لین در زمینه شستشوی انواع پرده، تبهر خاصی دارد. ما با تجربه فراوان در زمینه خدمات شستشو، پرده شما را با هر جنس، ظرافت و رنگی که داشته باشد، به بهترین نحو ممکن می شوییم. در کنار این خدمت، کارکنان حرفه ای ما پرده شما را از میله جدا کرده و پایین می آورند و بعد از آن خود پرده را برای انجام عملیات شستشو به خشکشویی می برند. ما بعد از انجام خدمات لازم مجددا پرده را درب منزل به شما تحویل می دهیم و درصورت علاقه خود آن را نصب می کنیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد