میز تحریر نوجوان پسرانه با توجه به چه نکاتی طراحی می شود؟

0

میز تحریر نوجوان پسرانه با توجه به چه نکاتی طراحی می شود؟: نوجوانان اعم از دختر و پسر در این دوره سنی نیاز دارند که همه وسایل مورد نیاز خود را در اتاقشان پیدا کنند. با توجه به اینکه سبک زندگی افراد به گونه ای تغییر کرده است که بیشتر امور پشت میزها انجام می […]

میز تحریر نوجوان پسرانه با توجه به چه نکاتی طراحی می شود؟: نوجوانان اعم از دختر و پسر در این دوره سنی نیاز دارند که همه وسایل مورد نیاز خود را در اتاقشان پیدا کنند. با توجه به اینکه سبک زندگی افراد به گونه ای تغییر کرده است که بیشتر امور پشت میزها انجام می شود، میز تحریر نوجوان پسرانه نیز یکی از لوازم ضروری برای اتاق پسران محسوب می شود.

میز تحریر نوجوان پسرانه با توجه به چه نکاتی طراحی می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نوجوانان برای مطالعه، نگارش و حتی استفاده از از رایانه نیاز به میز تحریر دارند. میز تحریر اگر در قالب استاندارد خود تهیه شود، برای سلامت جسمی نوجوانان و جلوگیری از بروز مشکلات در سنین بالاتر نیز مناسب است.

در تهیه میز تحریر برای نوجوان پسر خود با مسائلی از قبیل

  • میز استاندارد چه نوع میزی است؟
  • انواع میز تحریر چگونه است؟
  • میز تحریر با چه جنس هایی در بازار موجود است؟
  • چند نوع سبک میز تحریر داریم؟

رو به رو می شوید. ما سعی کردیم، مطالبی مفید در این باب برای شما جمع آوری کنیم.

میز استاندارد چه نوع میزی است؟

طبق استانداردهای ارگونومیکی میزی استاندارد است که نوجوان شما با قرارگیری پشت آن بدون فشار آوردن به بدن و شانه های خود به راحتی دست هایش را روی میز قرار دهد.

نحوه قرار گیری دست ها روی میز باید به گونه ای باشد که مچ و آرنج در امتداد یکدیگر قرار گیرند و بین آرنج و بازو زاویه ۱۱۰ درجه ایجاد شود.

در خرید میز باید جثه نوجوان خود را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که میزی که برای فرزندتان تهیه می کنید، استاندارد باشد، مانع از آسیب رسیدن به گردن، کمر و ستون فقرات او می شود.

انواع میز تحریر

برای تهیه میز تحریر نوجوان پسرانه با مدل های متنوعی رو به رو می شوید. به برخی از این مدل ها در پایین اشاره کردیم.

میز تحریر کتابخانه دار

در طراحی این قبیل از میزها کتابخانه ای در بالا یا در کنار آن ها تعبیه شده است. معمولا این کتابخانه ها قابلیت جدا شدن در صورت نیاز را دارند.

میز تحریر دیواری

برای افرادی که به دنبال میزهای تحریر کم جا هستند، این نوع از میزها توصیه می شود. این میزها با قابلیت نصب بر روی دیوار در اندازه های مختلف وجود دارند.

میز تحریر Table Mate

این نوع از میزها با قابیلت تنظیم ارتفاع و تغییر شیب صفحه روی آن گزینه مناسبی برای استفاده در همه سنین است؛ همچنین این میز به دلیل وزن کمی که دارد، به راحتی قابل جابه جایی است.

میز تحریر گوشه ای

این دسته از میزها برای پر کردن گوشه های اتاق نوجوان شما و استفاده بهتر از فضا به شما پیشنهاد می شود.

جنس میز تحریر

با اسم میز تحریر همه ما نوع ساده آن را در ذهن مجسم می کنیم. این نوع ساده با توجه به جنس های متنوعی که در طراحی آن  استفاده می شود، سبک های مختلفی پیدا می کند که برای خرید میز تحریر نوجوان پسرانه بهتر است، با آن ها آشنا شوید.

چوبی

انواع میزهای چوبی از قدیم در بازارها موجود بوده است و در سبک کلاسیک قرار می گیرند. میزهای چوبی اغلب به طور کامل از چوب ساخته می شوند و در مواردی پایه های آن ممکن است، از جنس فلز باشد.

لمینت

لمینت ها موادی از جنس پلاستیک هستند که برای محافظت از چوب از آن ها استفاده می شود. این مواد دارای رنگ های متنوع هستند و در طرح های مختلف چوب وجود دارند. میزهای با جنس لمینت تحمل فشار بالایی دارا هستند. با اینکه از ضخامت کمی نسبت به سایر میزها برخوردار هستند.

شیشه ای

برخی از میزها دارای صفحه شیشه ای و پایه های فلزی یا چوبی هستند. این دسته از میزها میزهای شیشه ای نامیده می شوند. میزهای شیشه ای سبکی مدرن دارند.

رنگ و سبک میزهای تحریر

از آن جایی که میز مانند وسایل دیگر در دکوراسیون اتاق تاثیر به سزایی دارد، برای زیبایی اتاق بهتر است که هماهنگی بین اجزا اتاق و میز تحریر را در اولویت قرار دهید.

میزهای تحریر سبک های متنوعی دارند که شامل میزهای کلاسیک، مدرن و فانتزی می شوند. برای انتخاب هر کدام از این میزها بهتر است، ابتدا رنگ و سبک اتاق نوجوان خود را مدنظر قرار دهید و طبق سلیقه فرزند خود اقدام به خرید میز تحریر کنید.

کلام آخر

برای خرید میز تحریر نوجوان پسرانه باید به ملاک های متعددی از جمله جنس میز، رنگ، سبک و مدل میز توجه کنید.

نکته دیگری که برای خرید میز تحریر مطرح می شود، مبلغی است که شما برای خرید میز در نظر گرفته اید. عوامل متعددی در تعیین قیمت میز تاثیر دارند که از جمله آن ها به مدل میز، جنس، ابعاد و تعداد کشوهای آن اشاره کرد.

سایت خوگر با ارائه انواع مختلف میز تحریر امکان خرید اینترنتی میز را برای شما عزیزان فراهم کرده است. با خرید از این فروشگاه اینترنتی از خدماتی که این سایت برای مشتریان خود فراهم می کند، استفاده کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد