ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ورامین

0

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ورامین : ثبت شرکت با مسئولیت محدود یکی از دغدغه های اصلی صاحبان این مشاغل است. شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل داده می‌شود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ورامین

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : هر یک از اعضا فقط به اندازه مقدار سهم و سرمایه خود در شرکت مسئول تعهدات خود نسبت به شرکت است. در اسم شرکت باید (با مسئولیت محدود) قید شود و همچنین اسم شرکت نباید ضامن نام هیچ یک از شرکا باشد.

جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل میزان هزینه باید یک میلیون ریال باشد که از جمله شرایط خوب برای ثبت شرکت با هزینه پایین است.

بگذارید کمی با ورامین آشنا شویم

شهرستان ورامین یکی از شهرستان های استان تهران است که در بخش جنوب شرقی تهران واقع شده و مرکز آن نیز شهر ورامین است. ورامین از سمت شمال شرق به شهرستان های پاکدشت، از سمت شمال غرب به شهرستان قرچک، از سمت جنوب به استان قم و از سمت شرق و جنوب شرق به استان سمنان محدود شده است.

ثبت شرکت در ورامین از چه مزایایی برخوردار است؟

در این قسمت به مزایای ثبت شرکت در ورامین اشاره می‌کنیم و در ادامه به ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ورامین می‌پردازیم.

  1. نزدیکی و سهولت جهت رفت و آمد به تهران
  2. وجود جوانان با انگیزه و جویای کار در ورامین
  3. وجود شرکت‌ها، سازمان‌ها، موسسات، کارخانجات کوچک و بزرگ که همکاری را برای متقاضیان فعالیت در این شهر تشویق می‌کند.

بیشترین تعداد ثبت شرکت در ورامین متعلق به کدام نوع شرکت است؟

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ورامین پر رونق‌ترین روش برای ثبت شرکت در ورامین است. این نوع شرکت در ورامین فاصله زیادی را با دیگر نوع شرکت‌ها در این شهر ایجاد کرده است و هر روز به میزان محبوبیت آن افزوده می‌شود. پس از آن نیز شرکت‌های همچون سهامی خاص، شرکت تعاونی و شرکت تضامنی قرار دارند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ثبت شرکت با مسئولیت محدود مدارکی لازم دارد که در اینجا به این موارد می‌پردازیم:

دو برگ از تقاضانامه شرکت

تقاضانامه یا اظهارنامه برگه ای برای تقاضای ثبت شرکت است. این تقاضانامه اوراق چاپی مخصوص است که به امضا شرکا درمی‌آید و دو نسخه از آن به مرجع ثبت فرستاده می‌شود.

دو برگ از شرکتنامه شرکت

یکی از دیگر موارد که باید آن را تهیه کرد، شرکتنامه است که با اساسنامه تفاوت دارد. شرکتنامه مانند قراردادی است که بین اعضای شرکت نوشته شده و کتبی و قانونی است. البته توجه داشته باشید که شرکتنامه مخصوص شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی است و با سندی که برای شرکت‌های سهامی خاص تنظیم می‌شود، کاملا متفاوت است.

دو نسخه از اساسنامه شرکت

اساسنامه مهم ترین سند در شرکت‌های سهامی خاص و عام است. همه شرکت‌ها باید دارای اساسنامه باشند. اساسنامه سندی است که به شرکت اعتبار می‌بخشد و در آن سرمایه شرکت، هدف و نحوه فعالیت، وظایف هر یک از اعضای شرکت، هیئت مدیره، مجامع عمومی و بازرسان شرکت، تعداد مدیران و نحوه انتخاب آن‌ها، مدت ماموریت و چگونگی تعیین جانشین در صورت فوت وجود دارد.

کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه شرکا

تمامی افرادی که در شرکت فعالیت می‌کنند اعم از مدیران و کارکنان باید کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه خود را به ثبت برسانند.

اصل گواهی نامه عدم سوء پیشینه کیفری اعضا و هیئت مدیره

گواهی عدم سوء پیشینه گواهی است که در صورتی که مدیر یا دیگر شرکا سابقه کیفری داشته باشند دچار مشکل می‌شوند و مدرک خود را در صورتی که عدم سوء پیشینه دارند باید به ثبت برسانند.

دو نسخه از صورت جلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره

صورت جلسه مجمعی که شرکت طبق آن به وجود می آید، زمانی که جلسه بین شرکا گذاشته می‌شود نشان دهنده این است که شرکت طبق مسیر و قوانین درستی به کار خود ادامه خواهد داد. جلسه هیئت مدیره نیز برای ثبت تغییرات در شرکت گذاشته می‌شود و مدیران و سهام داران برای ثبت تغییرات آن را امضا می‌کنند.

ارائه اصل مجوز صادره از مراجع مرتبط

مجوزی که مراجع ثبت به شرکت برای فعالیت داده می‌شود.

اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (در صورتی که وکیل به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کرده است)

در صورتی که وکیل کارهای ثبت شرکت را انجام داده است باید اصل وکالتنامه خود را به اداره ثبت شرکت ارائه دهد.

تعهد نامه کلیه اعضا شرکت

تعهد نامه کلیه اعضا شرکت مبنی بر نداشتن سوءپیشینه کیفری و نداشتن محدودیت‌های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همینطور قبول سمت در هیئت مدیره، تعهدی است که از تمام شرکا و اعضای هیئت مدیره باید گرفته شود.

نکاتی که باید آن‌ها را بدانید

  • مدیر عامل نباید مدیر عامل شرکت دیگری باشد
  • اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل هیچ گونه شغل دولتی نداشته باشند
  • بازرسین نباید نسبت فامیلی با مدیرعامل و مدیران داشته باشد

زمان و هزینه ثبت شرکت در ورامین

پس از تکمیل مدارک فوق توسط متقاضی ثبت شرکت ارسال آن به اداره ثبت شرکت های ورامین عموما ظرف مدت ۳۰ روز کاری انجام می‌شود و جهت دریافت آگهی تاسیس شرکت نام برده می‌توانید به اداره مربوطه مراجعه کنید.

برای ثبت شرکت در ورامین هزینه بسیار پایینی لازم دارید و می‌توانید با هزینه ۱ میلیون ریال نیز این کار را انجام دهید.

نتیجه گیری

ثبت شرکت در ورامین با هزینه بسیار پایین قابل انجام است. شرکت از نوع مسئولیت محدود از جمله محبوب‌ترین نوع شرکت‌ها در این زمینه است. به طوری که مسئولیت محدود بیشترین متقاضی را نسبت به سهامی خاص و عام دارا است.

از جمله مزایای آن می‌توان به نزدیک بودن به تهران اشاره کرد و همینطور حضور جوانان با روحیه کاری بالا در شهر خود در کنار سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌جات مختلف است. در این مقاله به مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در ورامین اشاره کردیم و نکاتی که لازم بود در این زمینه بدانیم. زمان و هزینه ثبت شرکت نیز ۳۰ روز کاری و حدودا ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد