هتل در غرب تهران

0

هتل در غرب تهران: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید، بهتر است از قبل محله‌هایی که سر و کار بیشتری با آن‌ها دارید

هتل در غرب تهران

هتل در غرب تهران: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید، بهتر است از قبل محله‌هایی که سر و کار بیشتری با آن‌ها دارید را مشخص کنید تا بتوانید هتل‌ها و محل‌های اقامتی که به آن‌ها نزدیک است را انتخاب نمایید. تهران شهر بزرگ و بسیار شلوغی است و اگر بخواهید از محل اقامتتان به مکان دلخواه خود که نزدیکتان نیست بروید، ساعت‌های زیادی را در ترافیک و شلوغی شهر از دست خواهید داد.

در وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم به راحتی قادر خواهید بود در هر جایی از تهران که دوست دارید اقدام به رزرو هتل کنید. در این مقاله به بررسی غرب تهران می‌پردازیم و در مورد چگونگی اقامت در این منطقه از تهران صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اولین نکته‌ای که در مورد غرب تهران باید بدانید این است که این منطقه محدوده طرح ترافیک ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید با خودروی شخصی به پایتخت بیایید این منطقه یکی از مناطق ایده‌آل اقامتتان خواهد بود و هیچ مشکلی از این بابت پرداخت هزینه طرح نخواهید داشت. اگر هم می‌خواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید خیالتان راحت باشد چرا که هم خطوط بی آر تی و هم ایستگاه‌های متروی زیادی در غرب تهران وجود دارند.

از قدیمی‌ترین محله‌های تهران می‌توان پونک را نام برد که در شمال غربی شهر قرار گرفته. این محله به دلیل وجود گل‌های پونه فراوان در باغستانش به این نام شهرت یافته. پونک یکی از محبوب‌ترین محله‌های تهران است و دلیل این محبوبیت بالا موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای خوب آن عنوان می‌شود. اگر علاقه دارید در محلی اقامت داشته باشید که علاوه بر مراکز فرهنگی و تفریحی متعدد، پارک‌های خوبی نیز داشته باشد حتما در هنگام رزرو هتل ارزان در تهران از طریق اپلیکیشن اسنپ روم نام پونک را به خاطر داشته باشید.

اگر با کودک خود به تهران سفر می‌کنید و گذرتان به پونک افتاد، فرموش نکنید که سری به مجمتع تجاری تیراژه و سرزمین عجایب آن بزنید. وسایل بازی و تفریحی در این مجموعه بسیار متنوع است و تا ساعت‌ها می‌توانید به همراه فرزند خود در آن سرگرم شوید. با استفاده از ایستگاه‌های تاکسی در میدان پونک می‌توانید به هر نقطه از شهر که می‌خواهید سفر کنید. ایستگاه بی آر تی و خطوط تندروی اتوبوس رانی نیز در این منطقه وجود دارند.

صادقیه یا آریاشهر سابق، محله‌ای است که در منطقه ۲ تهران واقع شده و دارای دو فلکه مهم به نام‌های فلکه اول و فلکه دوم است. اگر به دنبال رزرو هتل در تهران در مناطق غربی تهران هستید، محله صادقیه تهران می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد اما قبل از هر اقدامی لازم است با این محله بیشتر آشنا شوید. صادقیه چندین مرکز خرید مشهور در زمینه فروش کیف و کفش و پوشاک دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برج گلدیس و بازار سنتی ستارخان اشاره کرد. دیگر مراکز خرید صادقیه عبارت‌اند از: گلستان، پدریسان، اطلس، مروارید، مرجان، گلزار، فروشگاه شهروند و نگین. بنابراین اگر در مدت زمان اقامتتان در تهران می‌خواهید محله‌ای را برای رزرو هتل از طریق اسنپ روم انتخاب کنید که فروشگاه‌های زیادی داشته باشد و به آن‌ها نزدیک باشید، صادقیه از بهترین گزینه هاست.

 پارک استقلال از فضاهای سبزی است که در فلکه دوم صادقیه واقع شده است. از دیگر فضاهای سبز این محله می‌توان به بوستان اشرفی اصفهانی که نزدیک بزرگراه اشرفی اصفهانی است، اشاره کرد. صادقیه دسترسی مناسبی به اکثر نقاط تهران دارد.

ایستگاه متروی صادقیه یا تهران، اولین ایستگاه متروی دو خطه تهران است که در جنوب غربی میدان صادقیه پایین‌تر از بلوار فردوس واقع شده است. در صادقیه پایانه‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی، دسترسی افراد را به نقاط مختلف تهران میسر کرده است.

از نکات قابل‌توجه دیگر می‌توان به نزدیکی صادقیه به آزادی اشاره کرد. توجه به این موارد هنگام رزرو هتل در غرب تهران از طریق اسنپ روم می‌تواند به آسان‌تر شدن مدت زمان اقامت شما در تهران منجر شود. همچنین ذکر این نکته ضروری است که اگر برایتان مهم است به کرج نیز دسترسی داشته باشید، صادقیه بهترین گزینه برایتان به حساب می‌آید چرا که از این محله به راحتی می‌توانید از طریق بزرگراه شیخ فضل الله و مترو، به آسانی به کرج دسترسی داشته باشید.

با وجود دگردیسی محله به سمت نوسازی در سال های اخیر، هنوز هم ساختمان هایی در آن از دوره مدرنیزاسیون پهلوی به یادگار مانده‌اند. داشتن چشم انداز خوب به کوه های شهر و قرار داشتن در معرض بادهایی که از سمت غرب می وزند و آب و هوای این محله را مطلوب می کنند، باعث شده است که بسیاری آن را به سکونت در مرکز و شرق تهران ترجیح دهند. این محله یکی از بهترین محله‌ها نه تنها در غرب بلکه در کل تهران است که در هنگام رزرو هتل در اسنپ روم می‌توانید انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد